تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۱۹
کد خبر : 59722

نتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون ۱۳ مینی نگرانی کاربران را برطرف می‌کند

نتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون ۱۳ مینی نگرانی کاربران را برطرف می‌کند

نتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون ۱۳ مینی نگرانی کاربران را برطرف می‌کندبا توجه به ضعف آیفون‌ ۱۲ مینی در بخش باتری، کاربران در مورد iPhone 13 mini هم نگران بودند؛ اما نتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون..

باتری آیفون 13 مینینتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون ۱۳ مینی نگرانی کاربران را برطرف می‌کند

با توجه به ضعف آیفون‌ ۱۲ مینی در بخش باتری، کاربران در مورد iPhone 13 mini هم نگران بودند؛ اما نتایج سرعت شارژ و تست باتری آیفون ۱۳ مینی این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند.

آیفون ۱۳ مینی از یک باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تقریبا ۱۰ درصد بزرگتر از باتری آیفون ۱۲ مینی است. ابعاد گوشی اجازه استفاده از باتری بزرگتری را نمی‌دهد و به همین خاطر عمر باتری کمی محدود است.

تست باتری آیفون ۱۳ مینی

باتری آیفون 13 مینی

البته با این وجود عملکرد آیفون ۱۳ مینی در تست باتری بهتر از نسل قبل بوده است. این گوشی در تست تماس ۳G توانست ۱۴ ساعت و ۱۷ دقیقه دوام بیاورد که ۲ ساعت بیشتر از رکورد iPhone 12 mini است. در تست‌ وبگردی رکورد ۱۳ ساعت و ۱۲ دقیقه ثبت شد و تست پخش ویدیو نیز تا ۱۳ ساعت و ۳۴ دقیقه ادامه یافت. باتری آیفون مینی ۲۰۲۰ در این بخش‌ها ۱ ساعت زودتر تمام می‌شود.

باتری آیفون 13 مینی

در نهایت با محاسبه عملکرد این گوشی در حالت استنبای و نتایج به دست آمده به امتیاز کلی ۷۵ ساعت می‌رسیم که ۶ ساعت بیشتر از آیفون ۱۲ مینی و ۱۴ ساعت کمتر از آیفون ۱۳ است. نتیجه به دست آمده برای گوشی هوشمندی با این ابعاد ابدا بد نیست و حتی می‌توان گفت که نتایج به دست آمده در دو تست آخر خوب هم هستند.

سرعت شارژ

اپل در رابطه با سرعت شارژ گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است؛ اما بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۳ مینی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان این گوشی را به صورت بی سیم با سرعت ۱۵ وات شارژ کرد (آیفون ۱۲ مینی به ۱۲ وات محدود شده بود).

باتری آیفون 13 مینی

برای بهره بردن از شارژ بی سیم ۱۵ وات حتما باید از مگ سیف استفاده کنید؛ زیرا در صورت استفاده از شارژر‌های استاندارد دیگر این میزان به ۵ تا ۷ وات کاهش پیدا می‌کند.

باتری آیفون 13 مینی

در صورت استفاده از آداپتور ۲۰ وات اپل برای شارژ آیفون ۱۳ مینی، ۶۱ درصد از ظرفیت باتری در نیم ساعت اول پر می‌شود و پس از ۵۰ دقیقه نیز درصد باتری به ۸۵ درصد می‌رسد. هرچند که پر کردن ۱۵ درصد باقی مانده ۳۴ دقیقه زمان لازم دارد که یعنی شارژ کامل آیفون ۱۳ مینی ۱ ساعت و ۲۴ دقیقه طول می‌کشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.