تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 593006

نایلون عریض مناسب برای نایلون گلخانه ای و کشاورزی

نایلون عریض مناسب برای نایلون گلخانه ای و کشاورزی

نایلون عریض یکی از انواع نایلون هایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. بیشترین کاربرد نایلون عریض در صنعت کشاورزی و صنعت ساختمان سازی می باشد. پلاستیک عریض دارای کاربرد های مختلفی است که در زمان خرید باید متناسب با کارایی مد نظرتان آن را تهیه نمایید. نایلون عریض نایلون شفاف

نایلون عریض یکی از انواع نایلون هایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. بیشترین کاربرد نایلون عریض در صنعت کشاورزی و صنعت ساختمان سازی می باشد. پلاستیک عریض دارای کاربرد های مختلفی است که در زمان خرید باید متناسب با کارایی مد نظرتان آن را تهیه نمایید. نایلون عریض نایلون شفاف و با ضخامت کم است که با توجه به قیمت ارزان آن کاربرد های متنوعی دارد که در این مقاله می خواهیم به مهمترین کاربرد های آن اشاره نماییم. نایلون عریض مورد استفاده در کشاورزی را نایلون گلخانه ای و کشاورزی می نامند.

شرکت دریا پلاستیک فروش نایلون عریض را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید نایلون گلخانه ای و نایلون کشاورزی و سایر انواع نایلون عریض به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید.

 نایلون عریض چیست؟

نایلون عریض نایلونی بر پایه ی پلی اتیلن است که در رنگ های شفاف ، رنگی و مشکی می توان آن را خریداری کرد. این نایلون دارای پهنای زیاد است و به همین دلیل آن را نایلون عریض می نامند. شما می توانید این نایلون را در ابعاد و اندازه های مورد نیاز خود سفارش دهید. از این نایلون برای پوشش دهی برای مساحت بزرگی از زمین استفاده می شود که دارای تعداد لایه های مختلف می باشد. هر چه تعداد لایه های نایلون عریض بیشتر باشد مقاومت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

ویژگی نایلون عریض

نایلون عریض دارای خصوصیاتی است که شامل رنگ ، عرص، نوع ، تعداد لایه و… می باشد. این نایلون ها را می توانید در ضخامت ۳۰ تا ۳۰۰ میکرون و در عرض های ۲ تا ۱۲ متر تهیه کنید. مقاومت نایلون عریض با توجه به تعداد لایه های آن می باشد و ضخامت این نایلون در مقاومت آن تاثیری ندارد ، به همین دلیل اگر می خواهید آن را با مقاومت بیشتر تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در نمونه های چند لایه این محصول را خریداری نمایید. معمولاً از نایلون عریض سه لایه برای امور کشاورزی استفاده می‌شود و از نایلون عریض پنج لایه برای در صنعت ساختمان سازی از آن می توان بهره برد. نایلون عریض خاصیت ضد اشعه ماورا بنفش خورشید دارد همچنین این نایلون الکتریسیته ساکن است و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند، همچنین نایلون عریض در سایز ها و رنگ های مختلف به تولید می رسند.

خرید نایلون عریض

نایلون عریض نایلونی با ابعاد بزرگ است که در صنایعی همانند صنعت بسته بندی ، ساختمان سازی، کشاورزی و غیره از آن استفاده می شود که افراد به منظور خرید نایلون عریض نیز بر اساس مصارف مورد نیاز شان این نایلون را در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش می دهند. نایلون عریض را می توانید با درجه شفافیت مختلف تهیه کنید. یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب نایلون عریض، قیمت ارزان آن است که برای پوشش دهی به محیط های کشت محصولات گیاهی صرفه اقتصادی دارد. پوشش ایجاد شده به وسیله ی نایلون عریض از حمله آفات و حیوانات و محصولات گیاهی جلوگیری می‌کند و یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب به این نایلون عدم ایجاد بخار آب بر روی سقف گلخانه می باشد. برای خرید نایلون عریض به صورت مستقیم، شرکت دریا پلاستیک بهترین انتخاب شما خواهد بود. خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی را در ابعاد و میزان مورد نظر به صورت اینترنتی از طریق سایت این مجموعه انجام دهید.

 

نایلون عریض مناسب برای نایلون گلخانه ای و کشاورزی

مزایای نایلون گلخانه ای و کشاورزی

یکی از مزیت های نایلون گلخانه ای و کشاورزی به منظور ایجاد فضا برای محصولات زراعی می باشد. بستر ایجاد شده به وسیله نایلون عریض شرایطی را فراهم می‌آورد که به افزایش تولید ناخالص داخلی کشاورزی کمک می‌ کند همچنین کشاورزی پایدار و افزایش درآمد را در این حوزه خواهیم داشت. استفاده از نایلون عریض موجب صرفه جویی در مصرف آب و کود های شیمیایی شده و در افزایش تولید محصولات زراعی نقش موثری دارد.

قیمت نایلون گلخانه ای

در قیمت نایلون گلخانه ای، ضخامت نایلون، شفافیت ،ابعاد، تعداد لایه و غیره تاثیر گذار است. اگر بخواهیم به طور کلی موارد موثر در قیمت نایلون عریض را ذکر کنیم که مهم ترین فاکتور های موثر هستند، می توانیم بگوییم عوامل موثر بر قیمت نایلون عریض عبارتند از :

  • قیمت مواد اولیه
  • برند
  • کیفیت
  • تعداد لایه
  • ابعاد
  • افزودنی‌ ها

و….

نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای راه اندازی گلخانه با هزینه کم مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط مناسب برای رشد گیاهان را ایجاد می نماید زیرا نایلون کشاورزی شفاف است و نور خورشید از آن عبور می کند و از طرفی از گیاهان در برابر عوامل خارجی از قبیله باد و باران و برف و غیر حفاظت می نماید. مهمترین ویژگی نایلون عریض همانطور که از نامش مشخص است، عریض بودن آن می باشد که موجب ایجاد پوشش وسیعی در فضا می شود. نایلون عریض از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته شده و به همین دلیل طول عمر بالایی در حدود ۵ سال دارد. یکی از مزایای مهم نایلون عریض استفاده از آن بدون نیاز به تجهیزات و ابزارهای خاص است و در زمان کوتاه به راحتی نصب می شود. کشاورزان از نایلون کشاورزی و گلخانه ای برای مسقف کردن سقف گلخانه استفاده می کنند و میوه های گیاهان پرورش داده شده با استفاده از گلخانه هایی که از نایلون عریض ساخته شده‌ اند ، بسیار با کیفیت هستند. در بخش ساختمان سازی در ساختمان ها از نایلون عریض برای حفاظت از نمای ساختمان استفاده می شود. همچنین برای جلوگیری از نشت سیمان از این نایلون می توان بهره برد.

استفاده از نایلون عریض

از نایلون عریض در هر صنعتی می توان استفاده کرد. برای ساخت گلخانه، پرورش قارچ، کشت صیفی جات و غیره از این نایلون می توان بهره برد. نایلون عریض متریال مناسبی برای سقف گلخانه ها است که شفاف بوده و محیطی مناسب برای کشت گیاهان را به وجود می آورد. نایلون گلخانه ای و دارای مواد افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش خورشید و مواد ضد الکتریسیته‌ ساکن و ضد مه می باشد و با توجه به تنوع این نایلون در زمان خرید نایلون عریض باید متناسب با مصارفی که از آن دارید نایلونی مناسب را انتخاب کنید. مقاومت نایلون عریض بسیار بالا است به طوری که این نایلون ها در مقابل خراشیدگی و پارگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند. اگر برای خرید نایلون عریض به بازار مراجعه کنید، این نایلون ها را در انواع مختلف مشاهده می‌کنید که به نام های نایلون کشاورزی و نایلون گلخانه آن را می شناسند. نایلون عریضی که در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود که به منظور پوشش نمای ساختمان و جلوگیری از نشت سیمان است نایلون فونداسیون نام دارد و این نایلون ها دارای قیمت مناسب و عرض زیاد هستند و همچنین شفافیت بالایی دارند و در مقابل آفتاب مقاوم می باشند. در بخش دامپروری از نایلون عریض استفاده می شود که به منظور بسته بندی علوفه می‌باشد بنابراین مشتریان پروپاقرص نایلون عریض گلخانه داران ،پیمانکاران و کشاورزان هستند که انواع نایلون گلخانه ای و کشاورزی را تهیه می کنند.

 

نایلون عریض مناسب برای نایلون گلخانه ای و کشاورزی

شرکت دریا پلاستیک با سابقه ی طولانی مدت در زمینه ی تولید نایلون های کشاورزی و گلخانه ای و سایر انواع نایلون عریض توانسته بهترین محصولات را به مشتریان ارائه کند. در صورت نیاز به خرید نایلون عریض به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم به شما ارائه شود.

https://daryapelastic.com/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.