تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
کد خبر : 54126

نایب رئیس اپل به نگرانی ها در مورد اسکن فایل های کاربران پاسخ داد

نایب رئیس اپل به نگرانی ها در مورد اسکن فایل های کاربران پاسخ داد

نایب رئیس اپل به نگرانی ها در مورد اسکن فایل های کاربران پاسخ دادنایب رئیس شرکت اپل در یک یادداشت در مورد نگرانی کاربران در مورد اسکن فایل‌های آن‌ها نوشت که ویژگی جدید اپل که دستگاه‌های آی او اس را برای مشاهده تصاویر کودک‌آزاری اسکن می‌کند، ماموریت مهمی برای اپل است. یادداشتی که توسط سباستین مارینو مس برای اولین بار توسط ۹ تو ۵ مک گزارش شد، اذعان می‌کند که حمایت‌های جدید اپل از اسکن فایل‌های خصوصی کاربران برخی از افراد را نگران پیامد‌های مختلف کرده است اما این شرکت تعهد عمیق اپل به حریم خصوصی کاربران را حفظ خواهد کرد.
اپل به عنوان بخشی از برنامه‌های حفاظتی گسترده برای کودکان، قصد دارد تصاویر موجود در آیفون و سایر دستگاه‌های شرکت اپل را قبل از بارگذاری در آی کلاود اسکن کند. اگر تصویری را پیدا کند که در پایگاه داده مرکز ملی کودکان مفقود شده و استثمار شده (ان سی‌ ام‌ ای سی) مطابقت داشته باشد، یک انسان در اپل این تصویر را به صورت دستی بررسی می‌کند تا تأیید کند آیا حاوی آزار جنسی کودکان است یا خیر. در صورت تأیید، پایگاه داده مرکز ملی کودکان مفقود شده و استثمار شده مطلع می‌شود و حساب کاربر غ..

نایب رئیس اپل به نگرانی ها در مورد اسکن فایل های کاربران پاسخ داد

نایب رئیس شرکت اپل در یک یادداشت در مورد نگرانی کاربران در مورد اسکن فایل‌های آن‌ها نوشت که ویژگی جدید اپل که دستگاه‌های آی او اس را برای مشاهده تصاویر کودک‌آزاری اسکن می‌کند، ماموریت مهمی برای اپل است. یادداشتی که توسط سباستین مارینو مس برای اولین بار توسط ۹ تو ۵ مک گزارش شد، اذعان می‌کند که حمایت‌های جدید اپل از اسکن فایل‌های خصوصی کاربران برخی از افراد را نگران پیامد‌های مختلف کرده است اما این شرکت تعهد عمیق اپل به حریم خصوصی کاربران را حفظ خواهد کرد.

اپل به عنوان بخشی از برنامه‌های حفاظتی گسترده برای کودکان، قصد دارد تصاویر موجود در آیفون و سایر دستگاه‌های شرکت اپل را قبل از بارگذاری در آی کلاود اسکن کند. اگر تصویری را پیدا کند که در پایگاه داده مرکز ملی کودکان مفقود شده و استثمار شده (ان سی‌ ام‌ ای سی) مطابقت داشته باشد، یک انسان در اپل این تصویر را به صورت دستی بررسی می‌کند تا تأیید کند آیا حاوی آزار جنسی کودکان است یا خیر. در صورت تأیید، پایگاه داده مرکز ملی کودکان مفقود شده و استثمار شده مطلع می‌شود و حساب کاربر غیرفعال می‌شود.

مطالب مرتبط:

  • معرفی کارت‌های گرافیکی جدید برای لپ تاپ‌های مک بوک پرو اپل

  • فهرست ۲۰۲۱ فورچن ۵۰۰ منتشر شد؛ والمارت در صدر، صعود اپل

  • ایلان ماسک: من هرگز با تیم کوک برای تصاحب مدیریت اپل صحبت نکرده‌ام

این اطلاعیه نگرانی‌هایی را در بین حامیان حریم خصوصی ایجاد کرد که از خود پرسیدند چگونه اپل می‌تواند از سوء استفاده این سیستم توسط کارمندان بد و سوء استفاده‌گر خود جلوگیری کند. بنیاد الکترونیک فرانتیر در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ساختن یک سیستم اسکن از طرف مشتری که فقط می‌تواند برای تصاویر آزار جنسی ارسال شده یا دریافت شده توسط کودکان استفاده شود غیرممکن است و این سیستم، هرچند برای رسیدن به اهداف خوب، وعده‌های کلیدی اپل پیرامون حفظ حریم خصوصی را نقض خواهد کرد. این سیستم جدید رمزگذاری خود پیام‌رسان را می‌شکند و راه را برای سوء استفاده گسترده‌تر باز می‌کند.

به گزارش ۹ تو ۵ مک، مارینو مس در یادداشت خود نوشت که این پروژه شامل تعهد عمیق برای حفظ حریم خصوصی افراد در سراسر شرکت است و این طرح جدید تنها ابذار‌هایی را برای محافظت از کودکان ارائه می‌دهد، اما همچنین تعهد عمیق اپل به حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند.

اپل روز جمعه به درخواست اظهار نظر در مورد سیستم جدید خود برای اسکن فایل‌های کاربران پاسخ نداد. نظر شما چیست؟ آی شرکت اپل با شروع این طرح و اسکن فایل های کاربران، همچنان خواهد توانست تا حریم خصوصی افراد را حفظ کند؟ آیا کاربران معترض به این طرح از این پس از آی کلاود استفاده خواهند کرد؟ آیا چنین طرحی به محافظت از کودکان کمک خواهد کرد؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.