تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
کد خبر : 49910

«نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد

«نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد

«نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد «نان مقدس» ساخته رحیم ذبیحی دو جایزه از شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ترنتو» در کشور ایتالیا را به خود اختصاص داد.
به گزارش ایسنا، فیلم مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، جایزه طلایی بهترین فیلم و نیز جایزه صلح و ..

«نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد

«نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد

«نان مقدس» ساخته رحیم ذبیحی دو جایزه از شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ترنتو» در کشور ایتالیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، فیلم مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، جایزه طلایی بهترین فیلم و نیز جایزه صلح و حقوق بشرِ بخش مسابقه اصلی شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ترنتو» در کشور ایتالیا را گرفت.

این مستند برای تصاحب این جوایز با ۱۳ فیلم از کشورهای مختلف جهان، از جمله؛ فرانسه، مراکش، سوئیس، ایتالیا، اروگوئه، آلمان، اسپانیا، اوکراین، اتریش، آمریکا، لهستان، بلغارستان، گرینلند، چین و بلژیک به رقابت ‌پرداخت.

پخش بین‌المللی این اثر مستند، به عهده شرکت «تصویر گستر الهه پارسی» (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است.

«آن دلست» از فرانسه، «سینزیا آنجلینی» از ایتالیا، «ماورا دلپرو» از ایتالیا، «امیل هرتلینگ پرونارد» از کشور دانمارک و «ناهوئل اوریا» تهیه‌کننده و مدیر هنری از کشور آرژانتین، اعضای هیئت داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «ترنتو» را تشکیل می دادند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «ترنتو» که قدیمی‌ترین رویداد سینمایی اروپا با موضوع فرهنگ کوه، طبیعت، ماجراجویی و اکتشاف به‌شمار می‌رود؛ شصت و نهمین دوره آن با نمایش ۱۰۰ اثر از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در هشت بخش مختلف از جمله؛ بخش رقابتی اصلی «فیلم‌های مستند بلند و کوتاه»، بخش «نمایش ویژه»، بخش «سرزمین‌های بلند»، بخش «فیلم‌های سینمایی»، بخش «آینده مردم در سرزمین‌های کوهستانی»، بخش «داستان‌ها و نویسندگان»، بخش «مستندهای محیط زیستی و تغییرات آب و هوایی» و همچنین بخش «مقصد گرینلند» از (۹ تا ۱۶ می (۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در شهر ترنتو در شمال کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.