تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۳
کد خبر : 73163

ناتینگ لانچر جذاب، حالا بر روی بسیاری از گوشی های اندرویدی کار می‌کند

ناتینگ لانچر جذاب، حالا بر روی بسیاری از گوشی های اندرویدی کار می‌کند

ناتینگ لانچر جذاب، حالا بر روی بسیاری از گوشی های اندرویدی کار می‌کندکمپانی Nothing اعلام کرد که ناتینگ لانچر بر روی گوشی های اندرویدی بیشتری در دسترس خواهد بود. پیش از این تنها گوشی‌های پیکسل، وان پل..

ناتینگ لانچر جذاب، حالا بر روی بسیاری از گوشی های اندرویدی کار می‌کند

کمپانی Nothing اعلام کرد که ناتینگ لانچر بر روی گوشی های اندرویدی بیشتری در دسترس خواهد بود. پیش از این تنها گوشی‌های پیکسل، وان پلاس و سری گلکسی S21 قادر به استفاده از آن بودند.

چند ماه پیش، کمپانی جذاب Nothing توسط هم‌بنیانگذار برند وان پلاس، کارل پی، به طور رسمی راه‌اندازی شد و از عرضه نخستین گوشی هوشمند خود، Nothing Phone (1)، در آینده نزدیک خبر داد. این گوشی قرار است از سیستم عامل اختصاصی Nothing OS استفاده کند.

این کمپانی همچنین تصمیم گرفت که کاربران گوشی‌های مختلف اندرویدی را با انتشار نسخه بتا از لانچر خود با سیستم عامل Nothing OS آشنا کند. به همین منظور نسخه بتای رابط کاربری ناتینگ لانچر از مدتی پیش در اختیار کاربران تعدادی از گوشی‌های برگزیده اندرویدی قرار گرفت.

ناتیگ لانچر

ظاهرا کمپانی ناتینگ به تازگی تصمیم گرفته که دامنه پشتیبانی از نسخه بتای رابط کاربری خود را به تعداد بیشتری از گوشی‌های اندرویدی افزایش دهد. بر همین اساس اکنون تمامی گوشی‌هایی که از نسخه‌های ۱۱ به بالای اندروید استفاده می‌کنند، می‌توانند نسخه بتای رابط کاربری Nothing Launcher را دریافت کنند. لازم به ذکر است که پیش از این تصمیم، تنها گوشی‌های پیکسل، وان پلاس و خانواده گلکسی S21 از سامسونگ قادر به نصب و تجربه این رابط کاربری بودند.

قابلیت‌های ناتینگ لانچر

نسخه جدید لانچر Nothing همچنین در مقایسه با قبل دستخوش تغییراتی جزیی نیز شده است. به عنوان مثال اکنون کاربران می‌توانند به سرعت و از طریق یک صفحه پاپ‌آپ به تغییر پس‌زمینه گوشی بپردازند. در این بخش همچنین امکان دسترسی کامل به والپیپرها و موزیک‌های ناتینگ نیز فراهم شده است. علاوه بر این، افزوده شدن کلید اختصاصی Nothing در هوم اسکرین و صفحات مرتبط با راه‌اندازی آن هم از دیگر بهبودهای نسخه جدید این لانچر به شمار می‌روند.

ناتیگ لانچر

یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید این لانچر هم قابلیتی است که کمپانی سازنده آن را Max Icons یا Max Folders نامگذاری کرده است. به واسطه این قابلیت، کاربران ناتینگ لانچر می‌توانند با فشار دادن و پایین نگه داشتن آیکون یک برنامه یا پوشه، فضای اشغال‌شده توسط آن روی هوم اسکرین را تنظیم کنند.

در کنار همه این موارد، مجموعه‌ای از آهنگ‌ها و والپیپرهای منحصربفرد در کنار ویجت‌های ساعت و تنظیم آب و هوا از جمله موارد تازه Nothing Launcher هستند. این لانچر البته فاقد برخی ویژگی‌های کلیدی نظیر فید Discover گوگل است که به محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران اندروید رسیده است.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.