تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 62932

میزان حافظه داخلی و رنگبندی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ مشخص شد

میزان حافظه داخلی و رنگبندی خانواده گلکسی اس ۲۲  سامسونگ مشخص شد

میزان حافظه داخلی و رنگبندی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ مشخص شد رنگبندی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و همچنین میزان حافظه داخلی این گوشی‌ها لو رفته است. متاسفانه در این بخش خبر خوبی برای طرفدارا..

میزان حافظه داخلی و رنگبندی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ مشخص شد

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و همچنین میزان حافظه داخلی این گوشی‌ها لو رفته است. متاسفانه در این بخش خبر خوبی برای طرفداران Galaxy S22 نداریم.

سامسونگ کم کم برای رونمایی از نسل جدید سری گلکسی اس آماده می‌شود. شرکت کره‌ای احتمالا یک ماه پس از معرفی گلکسی S21 FE، در بهمن ماه از پرچمداران جدیدش پرده‌برداری خواهد کرد. تاکنون تقریبا تمامی مشخصات سری گلکسی اس ۲۲ لو رفته است و حالا نیز شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد رنگبندی و گزینه‌های حافظه داخلی آنها هستیم.

افشای رنگبندی و حافظه داخلی سری گلکسی اس ۲۲

به گفته افشاگری به نام Snoopy، گلکسی S22 با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه نیز دارای ۸ گیگ رم LPDDR5x با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

همچنین سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در چهار رنگ صورتی طلایی، سبز، مشکی و سفید روانه بازار کند. رنگبندی و گزینه‌های حافظه داخلی گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز مشابه مدل استاندار خواهد بود.

رنگبندی سری گلکسی اس 22

از طرفی گلکسی اس ۲۲ اولترا در سه نسخه مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. دو نسخه مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهند بود و نسخه سوم نیز با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های قرمز تیره، مشکی و سفید ارائه می‌شود؛ هرچند که در برخی گزارشات به رنگ سبز نیز اشاره شده است.

رنگبندی سری گلکسی اس 22

پیشتر شایعه شده بود که سامسونگ می‌خواهد همانند اپل در سری آیفون ۱۳، گوشی‌های پرچمدارش را به حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز کند؛ اما ظاهرا امسال شاهد چنین گزینه‌ای نخواهیم بود. البته سامسونگ قبلا در سری گلکسی S10 از حافظه داخلی یک ترابایتی استفاده کرد؛ اما پس از آن دیگر شاهد چنین حافظه‌ای در گوشی‌های شرکت کره‌ای نبودیم.

همچنین تمامی گوشی‌های سری گلکسی S22 با توجه به بازار هدف با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا تراشه معرفی نشده سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ همراه خواهند شد. در بحث قیمت نیز احتمالا نسبت به سری گلکسی S21 تغییر خاصی را شاهد نخواهیم بود و مدل پایه گلکسی S22 برچسب قیمتی ۷۹۹ دلاری را یدک خواهد کشید.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.