تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 68158

میت پد Paper، نخستین کتابخوان و دفتر یادداشت الکترونیکی هواوی رونمایی شد

میت پد Paper، نخستین کتابخوان و دفتر یادداشت الکترونیکی هواوی رونمایی شد

میت پد Paper، نخستین کتابخوان و دفتر یادداشت الکترونیکی هواوی رونمایی شدمیت پد Paper هواوی به عنوان نخستین کتاب خوان دیجیتال این برند و رقیبی قدرتمند برای تبلت کیندل و ریمارکبل در نمایشگاه MWC 2022 مع..

میت پد Paper، نخستین کتابخوان و دفتر یادداشت الکترونیکی هواوی رونمایی شد

میت پد Paper هواوی به عنوان نخستین کتاب خوان دیجیتال این برند و رقیبی قدرتمند برای تبلت کیندل و ریمارکبل در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن نگاهی می‌اندازیم.

نمایشگاه MWC 2022 با محصولات هواوی حال و هوای چینی به خود گرفته و کتابخوان الکتریکی میت پد Paper یکی از آن‌ها است. شما می‌توانید از این کتاب خوان به عنوان دفتر یادداشت الکتریکی هم استفاده کنید.

معرفی کتابخوان دیجیتال میت پد Paper هواوی

هدف استفاده از این کتابخوان با تبلت‌های رایج در بازار فرق دارد و مدیا محور نیست. اما این موضوع باعث نمی‌شود که چنین کاربردهایی را از آن انتظار نداشته باشید. همچنین کتابخوان میت پد پیپر با طراحی «Book Spine Design» در نمایشگاه حاضر شده است. این نوع طراحی در کنار پایه‌های نگه دارنده آن با روکش چرم، به شما اجازه می‌دهند که کتابخوان الکتریکی خود را با خیال راحت روی تمام سطوح قرار دهید و نگران لیز خوردن یا افتادن آن نباشید.

مشخصات فنی میت پد Paper

اولین کتابخوان دیجیتال هواوی از یک نمایشگر ۱۰.۳ اینچی سیاه و سفید بهره می‌برد. اما در این صفحه نمایش خبری از نور بک لایت نیست و همین مورد، مصرف باتری آن را به طرز چشمگیری بهبود داده است. به طوری که می‌توانید آن را ۴ هفته در حالت استندبای نگه دارید. همچنین میت پد Paper روی سیستم عامل اختصاصی Harmony OS 2 کار می‌کند و با برنامه فروشگاه کتاب اختصاصی هواوی آن می‌توانید به بیش از ۲ میلیون نسخه‌ از کتاب‌های دیجیتال دسترسی داشته باشید. کتابخوان دیجیتال میت پد Paper هواوی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به مشتریان عرضه می‌شود و از وای‌ فای ۶ هم پشتیبانی می‌کند. همچنین وزن آن به ۳۶۰ گرم می‌رسد و سنسور اثر انگشت آن هم در دکمه پاور جاسازی شده. این دفتر یادداشت دیجیتالی را می‌توانید در سه رنگ مشکی، آبی و خاکی تهیه کنید.

برتری‌ اصلی و ویژگی‌های اولین کتابخوان دیجیتال هواوی

جنس و بافت صفحه نمایش این کتاب خوان واقعا حس کاغذی بودن را به شما القا می‌کند. به همین دلیل حس نمی‌کنید که درحال نوشتن روی یک صفحه دیجیتال شیشه‌ای هستید. همچنین می‌توانید ویدئوهای خود را در تبلت میت پد Paper پخش کنید. هرچند که نرخ نوسازی تصویر تقریبا خوبی را شاهد هستیم اما با توجه به سیاه و سفید بودن صفحه نمایش، نباید انتظارات خیلی زیادی داشته باشید.

علاوه بر موارد گفته شده شما می‌توانید فایل‌های نوشتاری را روی آن ذخیره و آن‌ها را ادیت کنید. از آن‌ جایی که این دستگاه با قلم M-Pencil سازگار است، این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا نوشته‌های خود را به صورت دست نویس داشته باشید. همچنین قابلیت split-screen هم به افزایش تمرکز شما کمک خواهد کرد. علاوه بر تمامی این‌ها، می‌توانید تبدیل نوشته‌های دستی به متن دیجیتال و ضبط صدا را هم در میت پد پیپر مشاهده کنید.

اما چیزی که کتابخوان میت پد پیپر را از رقیبان خود مانند کیندل جدا می‌کند این است که شما می‌توانید کاربردهای یک تبلت را هم انتظار داشته باشید. همچنین برنامه گالری هواوی (Huawei App Gallery) هم به صورت پیش فرض روی آن نصب شده و می‌توانید برخی از نرم‌ افزارهای دیگر را هم نصب کنید. اما نباید آن را با تبلت‌های پرچمدار بازار مقایسه کنید.

قیمت و کشورهای هدف

شما می‌توانید با پرداخت ۵۰۰ یورو، کتابخوان دیجیتال میت پد Paper هواوی را خریداری کنید. همچنین با پرداخت این مبلغ، صاحب قلم M-Pencil نسل دوم و یک کاور زیبا هم خواهید شد.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.