تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۵
کد خبر : 588733

مکانیک سیار در تهران

مکانیک سیار در تهران

آیا زمان کافی برای رفتن به تعمیرگاه ندارید؟ پس به دنبال مکانیک سیار همراه هستید؟ جزئیات خدمات تعمیرات سیار خودرو را در سایت امداد خودرو دنبال کنید. با بهترین مکانیک سیار در تهران در تمامی زمینه ها در خدمت شما هستیم. تمامی تعمیرات و خرابی های خودرو خود را به ما بسپارید. دیگر نیازی به

آیا زمان کافی برای رفتن به تعمیرگاه ندارید؟ پس به دنبال مکانیک سیار همراه هستید؟ جزئیات خدمات تعمیرات سیار خودرو را در سایت امداد خودرو دنبال کنید. با بهترین مکانیک سیار در تهران در تمامی زمینه ها در خدمت شما هستیم. تمامی تعمیرات و خرابی های خودرو خود را به ما بسپارید.

دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ندارید، فقط یک تماس تلفنی بگیرید تا مکانیک سیار به منزل شما بیاید. کلیه خدمات دوره ای خودرو و کلیه خدمات مورد نیاز راننده با سرعت نور در محل شما خواهد بود. کلیه خدمات تعمیر خودرو در محل توسط ما انجام خواهد شد.

بهترین لوازم یدکی خودرو نیز در صورت تمایل به محل خرابی خودرو و مکانیک ارسال خواهد شد. ما برای وقت شما ارزش قائل می‌شویم. تمام مشکلات خودروی خود را به تعمیرکاران سیار ما بسپارید.

 

خدمات مکانیک سیار خودرو در محل

همه رانندگان دوست دارند با کمترین مزاحمت و کیفیت بالا، خودرو را تعمیر کنند. حمل خودرو به تعمیرگاه معمولا سخت و زمان بر است و بیشتر افراد ترجیح می دهند خودرو را در محل تعمیر کنند. تیم مکانیک سیار امداد خودرو با کادری مجرب این امکان را به شما می دهد تا خدماتی با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی به شما ارائه دهد. در زیر به شرح مختصری از برخی از این خدمات می پردازیم:

  1. مکانیک سیار برای پنچرگیری و تنظیم باد:  تعویض لاستیک و رفع پنچری و تنظیم باد از مشکلاتی است که در صورت بروز آن جابجایی خودرو و رسیدن به تعمیرگاه سخت و دردناک است. با تعمیرکاران ما دیگر نگران جابجایی خودرو خود نخواهید بود.
  2. تعویض فیوز، چراغ، تسمه‌تایم:  این قطعات خودرو بسیار مهم و کلیدی هستند و خرابی این قطعات رانندگی شما را سخت و خطرناک می کند. بنابراین لازم است در اسرع وقت اقدام شود.
  3. یدک کش خودرو :  اگر نیاز به حمل خودرو داشته باشید، سرویس خدمات سیار مجموعه ما آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود و در هرجایی که باشید می‌توانید از خدمات امداد خودرو ما بهره‌مند شوید.
  4. سیستم صوتی و تصویری :  سیستم صوتی و تصویری برای بسیاری از رانندگان بسیار مهم است. حتی برخی از رانندگان آنقدر به سیستم خودرو وابسته هستند که رانندگی بدون آن برایشان دشوار است. اگر مشکلی در این قسمت از خودروی شما وجود دارد، لازم نیست نگران پیدا کردن یک مکانیک سیار مطمئن باشید. هیچ مدرکی بهتر از نظرات مشتریان قبلی برای کیفیت کار یک تعمیرکار وجود ندارد.
    امداد خودرو تهران منبعی است که این اطلاعات را بدون ویرایش و فیلتر در اختیار شما قرار می دهد. ضمناً این نظرات تداوم کار مکانیک را مشخص می کند و در صورت عدم ارائه خدمات با کیفیت به مشتری توسط کارشناس، از تیم مکانیک سیار حذف می شود.
  5. ریمپ خودرو:  امروزه ریمپ خودرو طرفداران زیادی دارد و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. برای این کار باید دانش و مهارت نرم افزاری کافی داشته باشید. این سرویس تخصصی را می توانید از مکانیک سیار تهران دریافت کنید.
  6. سرویس دوره‌ای خودرو:  اگر دوست ندارید خرابی خودرو غافلگیر شوید و خرج روی دستتان گذارد تعمیر خودرو توسط مکانیک سیار و متخصص بهترین راهکار است.

قیمت خدمات مکانیک سیار ماشین

اکثر مردم دوست دارند قبل از دریافت خدمات درخواستی، یک برآورد قیمت خدمات مکانیک سیار در محل داشته باشند.

در نظر داشته باشید که قیمت های اعلام شده تقریبی است و برای دریافت قیمت دقیق باید با تعمیرکار صحبت کنید. اگر قیمت پیشنهادی تعمیرکار با قیمت درج شده در وب سایت بسیار متفاوت است، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

لازم به ذکر است در صورت امتناع از خدمات پس از حضور مکانیک خودرو در محل، ممکن است مبلغ کمی برای رفت و برگشت از شما دریافت کند. این امر برای سفارش های مبلغ بسیار کم نیز صادق می‌باشد. در زیر قیمت برخی از خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار آورده شده است.

·         در صورت استفاده از قطعات یدکی برای تعمیر خودرو، هزینه خرید قطعات و همچنین دستمزد کارشناس باید پس از انجام کار پرداخت شود. تعمیرکاران موظف به ارائه فاکتور معتبر جهت خرید قطعات می باشند.

خدمات مکانیک سیار خودرو در کمترین زمان

بسته به اینکه کجا هستید و نوع خدماتی که سفارش داده اید، مدت زمان تعمیرات خودرو متفاوت خواهد بود. دقایقی پس از ثبت سفارش، متخصص مورد نیاز شما با شما تماس گرفته و به محض تکمیل درخواست آماده کار خواهد بود.

نمایندگی رنو در تهران

خدمات مکانیک سیار

خدمات مکانیک سیار امداد خودرو در تهران کار را برای هموطنان راحت کرده است چرا که نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نیست و تمامی خدمات خودرو در هر کجا که بخواهید ارائه می شود. تعمیرکاران ما از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای خودروی شما استفاده می کند و نگران اصل بودن قطعات و مهارت فنی کارشناسان نباشید.

با مراجعه سایت امداد خودرو می توانید نظرات کسانی که قبلا از این سرویس استفاده کرده اند را مشاهده کرده و از کیفیت آن مطلع شوید. همچنین کادر و تیم خدماتی ما همه روزه بصورت شبانه روزی در خدمت شما بوده و تمامی موارد را پیگیری می کند.

لازم به ذکر است کلیه تعمیرکاران دارای کارت واکسیناسیون کرونا بوده و با رعایت نکات ایمنی در محل کار حضور دارند. تیم امداد خودرو تهران شرایط سخت همکاری با تنظیم کننده ها را در نظر گرفته و سابقه همه را در نظر گرفته است تا با خیال راحت بدون کوچکترین مشکلی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

مزیت مکانیک و تعمیر خودرو در محل

مزیت این کار این است که حتی اگر مشغله زیادی داشته باشید و مجبور باشید برای انجام کارتان منتظر بمانید، لازم نیست مدت زیادی برای مکانیک منتظر بمانید. همچنین ممکن است ماشین شما در یک منطقه ناآشنا خراب شود و فرد قابل اعتمادی را در آن منطقه نشناسید.

در مجموعه امداد خودرو تهران می توانید به راحتی توانایی فنی و اخلاق مکانیک را بر اساس نظرات سایر مشتریان بررسی کنید و نگران نباشید! بهترین ها در مجموعه ما گرد هم آمده اند تا به شما کمک کنند و مشکل شما را در زمان کوتاهی با کمترین قیمت حل کنند. یکی دیگر از مزایای خدمات سیار تعمیر خودرو شفاف بودن قیمت تعمیر ماشین است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.