تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 19878

موکاپ آیفون ۱۳ اپل با تغییرات بزرگ را در این ویدیو تماشا کنید

موکاپ آیفون ۱۳ اپل با تغییرات بزرگ را در این ویدیو تماشا کنید

موکاپ آیفون ۱۳ اپل با تغییرات بزرگ را در این ویدیو تماشا کنید به تازگی ویدیو جدیدی منتشر شده که در آن موکاپ آیفون ۱۳ اپل – Apple iPhone 13 5G به شکل کاملا سه بعدی نشان داده می‌شود تا با مهمترین تغییرات طراحی پرچمدار ۲۰۲۱ این برند کوپرتینویی آشنا شویم.
روز گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که آیپد ایر ۱۱ اینچی اپل که قرار است در سال ۲۰۲۱ رونمایی شود، به جای پورت یو اس بی تایپ سی دارای پورت لایتنینگ خواهد بود. اپل همین حالا هم به کاربران آیپد پرو این امکان را داده که تبلت‌های خود را با استفاده از کابل یو اس بی تایپ سی به جای پورت لایتنینگ شارژ کنند و اگر این گزارش صحیح باشد، آیپد ایر سال آینده به اولین تبلت غیر پرچمدار اپل تبدیل خواهد شد که به پورت یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ مجهز می‌شود.
به تازگی نیز ویدیویی از موکاپ آیفون ۱۳ منتشر شده که در آن یک نمونه واقعی از این محصول که توسط پرینتر سه بعدی طراحی و ساخته شده است، نشان می‌دهد که آیفون های ۲۰۲۱ اپل نیز به جای پورت لایتنینگ از یو اس بی تایپ سی برای شارژ باتری و اتصال به کامپیوتر بهره خواهند برد. ساعاتی پیش خبرگزاری ژا..

موکاپ آیفون ۱۳ اپل با تغییرات بزرگ را در این ویدیو تماشا کنید

به تازگی ویدیو جدیدی منتشر شده که در آن موکاپ آیفون ۱۳ اپل – Apple iPhone 13 5G به شکل کاملا سه بعدی نشان داده می‌شود تا با مهمترین تغییرات طراحی پرچمدار ۲۰۲۱ این برند کوپرتینویی آشنا شویم.

روز گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که آیپد ایر ۱۱ اینچی اپل که قرار است در سال ۲۰۲۱ رونمایی شود، به جای پورت یو اس بی تایپ سی دارای پورت لایتنینگ خواهد بود. اپل همین حالا هم به کاربران آیپد پرو این امکان را داده که تبلت‌های خود را با استفاده از کابل یو اس بی تایپ سی به جای پورت لایتنینگ شارژ کنند و اگر این گزارش صحیح باشد، آیپد ایر سال آینده به اولین تبلت غیر پرچمدار اپل تبدیل خواهد شد که به پورت یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ مجهز می‌شود.

به تازگی نیز ویدیویی از موکاپ آیفون ۱۳ منتشر شده که در آن یک نمونه واقعی از این محصول که توسط پرینتر سه بعدی طراحی و ساخته شده است، نشان می‌دهد که آیفون های ۲۰۲۱ اپل نیز به جای پورت لایتنینگ از یو اس بی تایپ سی برای شارژ باتری و اتصال به کامپیوتر بهره خواهند برد. ساعاتی پیش خبرگزاری ژاپنی Mac Otakara ویدیویی را منتشر کرده که در گزارشی به نقل از اپل اینسایدر، ما می‌توانیم یک مدل اولیه از اپل آیفون ۱۳ که با استفاده از پرینتر سه بعدی و و بر مبنای شایعات و اطلاعاتی که تا به حال به دست آورده‌ایم، طراحی شده را مشاهده کنیم.

گفته می‌شود که اطلاعات مربوط به این مدل اولیه از منابع داخل فروشگاه بزرگ چین یعنی علی بابا به دست آمده است. اگر اپل سنت هر ساله خود را رعایت کند، انتظار داریم در سال ۲۰۲۱ و در حوالی ماه سپتامبر شاهد رونمایی از گوشی های آیفون ۱۳ باشیم و پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۱۳ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی برخوردار باشد که یک دهم اینچ افزایش نسبت به ابعاد نمایشگر آیفون ۱۲ محسوب می‌شود. شما گجت نیوزی‌های عزیز می‌توانید جزئیات مربوط به طراحی پرچمدار دو سال بعد اپل را در ویدیوی منتشر شده از موکاپ آیفون ۱۳ اپل تماشا کنید:

دانلود ویدیو

همانطور که در طراحی این محصول مشاهده می‌کنید، هیچ‌گونه حاشیه و بریدگی بر روی نمایشگر دیده نمی‌شود و گفته شده که اپل به جای بریدگی ناچ قصد دارد همه چیز از جمله دوربین سلفی TrueDepth و سنسور تشخیص چهره را به زیر نمایشگر منتقل کند. Mac Otakara می‌گوید که اپل از تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط سامسونگ برای عملی کردن این ایده استفاده خواهد کرد و گفته شده که این برند کوپرتینویی به طور همزمان در حال کار بر روی یک سیستم تصویربرداری است که در زیر نمایشگر و در قسمت پایینی آن قرار می‌گیرد.

حضور پورت یو اس بی تایپ سی در موکاپ آیفون ۱۳ اپل

همچنین منابع خبری مطرح می‌کنند اپل در این مدل قصد دارد سنسور تاچ آیدی را مجددا برگرداند و برای تشخیص اثر انگشت، این سنسور را در زیر نمایشگر آیفون ۱۳ قرار خواهد داد. یکی دیگر از اطلاعات مهمی که در ویدیو به آن اشاره می‌شود، وجود پورت یو اس بی تایپ سی در لبه پایینی گوشی است. البته مشخص نیست که منابع علی بابا چگونه به این نکته دست پیدا کرده‌اند، اما تحلیل‌گر معتبر حوزه محصولات اپل یعنی مینگ چی کو پیش از این بیان کرده بود که آیفون های ۲۰۲۱ اپل بدون هیچ‌گونه پورت بر روی بدنه ساخته می‌شوند.

به گفته آقای کو آیفون ۱۳ به صورت کاملا وایرلس شارژ می‌شود و برای این که کاربران نیاز به خرید پد شارژ وایرلس جداگانه نداشته باشند، اپل یک شارژر مغناطیسی با کانکتور هوشمند را به همراه آیفون سیزده در اختیار خریداران قرار می‌دهد. البته بر روی پنل پشتی تغییر چندانی دیده نمی‌شود و آیفون ۲۰۲۱ اپل نیز دارای کادر دوربین‌های مربعی‌شکل مشابه نسل فعلی خواهد بود.

موکاپ آیفون 13 اپل - Apple iPhone 13 5G

پنج حفره‌ برای دوربین‌ها درون این کادر دیده می‌شود که احتمالا شاهد رونمایی از یک دوربین ۴ گانه به همراه سنسور LiDar time-of-flight در این کادر خواهیم بود. البته توجه داشته باشید که موکاپ آیفون ۱۳ کاملا بر مبنای اطلاعات تایید نشده از سوی منابع رسمی ساخته شده و ممکن است که در محصول نهایی شاهد رونمایی از طراحی کاملا متفاوتی باشیم. که با توجه به این که بیش از یک سال به زمان رونمایی از آیفون ۱۳ باقی ‌مانده است، چنین امری بدیهی به نظر می‌رسد.

در اوایل ماه ژوئن این وب سایت ژاپنی یک ویدیوی مشابه از نمونه‌های سه بعدی آیفون ۱۲ که با پرینتر سه بعدی طراحی شده بودند را نیز منتشر کرده بود که نشان می داد قرار است شاهد عرضه چهار مدل با نام‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پلاس، آیفون ۱۲ پرو و ایفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگرهایی با ابعاد به ترتیب ۵.۴ اینچ، ۶.۱ اینچ، ۶.۱ اینچ و ۶.۷ بر روی این چهار گوشی باشیم.

مشخصات آیفون های پرچمدار ۲۰۲۰ اپل

موکاپ آیفون 13 اپل - Apple iPhone 13 5G

تمام پرچمداران ۲۰۲۰ کوپرتینویی‌ها به نمایشگرهای امولد به همراه چیپست اختصاصی ۵ نانومتری A14 Bionic اپل که از ۱۵ میلیارد ترانزیستور برخوردار است، مجهز خواهند شد. جالب است در مقایسه بدانید که پردازنده چهار نانومتری A13 Bionic خانواده محصولات آیفون ۱۱ تنها دارای ۸.۵ میلیارد ترانزیستور است و این پیشرفتی فوق‌العاده را از حیث قدرت پردازشی نشان می‌دهد.

مدل استاندارد آیفون ۱۲ به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود و این در حالی‌ست که مدل پرو ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. احتمالا پایین‌ترین حافظه برای گوشی های امسال اپل، ۱۲۸ گیگابایت تعیین می‌شود. در سال گذشته شاهد ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت به عنوان حافظه‌‌ی مدل پایه بودیم و حالا این رقم در سال جدید دو برابر شده است. همچنین احتمالا مدل استاندارد آیفون ۱۲ از دوربین‌های عریض و فوق عریض به همراه سنسور LiDar time-of-flight برخوردار خواهد بود.

سنسور LiDar time-of-flight که برای اولین بار آن را بر روی مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۰ مشاهده کردیم، اندازه‌گیری مربوط به عمق میدان تصاویر به صورت دقیق را امکان‌پذیر می‌کند که همین هم موجب بهبود قابلیت‌های مربوط به فناوری واقعیت افزوده می‌شود. در ضمن مدل آیفون۱۲۱۲ پرو نیز قرار است به یک سنسور تله فوتو مجهز شود و تمام آیفون های ۲۰۲۰ اپل از موج‌های ارتباطی sub-6Hz و mmWave 5G پشتیبانی خواهند کرد.

احتمال زیادی وجود دارد که معرفی آیفون ۱۲ به تاخیر بیافتد

موکاپ آیفون 13 اپل - Apple iPhone 13 5G

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دینامیکی ProMotion را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که البته شارژ باتری بیشتری نیز مصرف خواهد کرد. طبق گزارش‌ها قرار است از باتری‌های بزرگتری بر روی خانواده آیفون ۱۲ استفاده شود و به طور مثال گفته می‌شود که آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که ۱۰.۹ درصد افزایش را نسبت به باتری ۳۹۶۹ میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۱ پرو مکس که همین حالا هم عمر باتری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد محسوب می‌شود.

حالا باید دید که با توجه به پاندمی کرونا، آیا اپل مجبور به به تاخیر انداختن رویداد رونمایی از آیفون ‌های جدید خود خواهد شد و یا طبق معمول در بازه زمانی ماه سپتامبر شاهد رونمایی از پرچمداران ۲۰۲۰ اپل خواهیم بود. گفته می شود که اپل در ماه جولای تولید آیفون ۱۲ پرو با آیفون ۱۲ پرو مکس را آغاز خواهد کرد و سری آیفون‌ های ۱۲ و ۱۲ پرو بعد از آن وارد فاز تولید خواهند شد.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.