تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۸
کد خبر : 58215

مونتاژ‌ سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ توسط نورا موتور پارس

مونتاژ‌ سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ توسط نورا موتور پارس

مونتاژ‌ سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ توسط نورا موتور پارسشرکت نورا موتور به عنوان زیر مجموعه‌ای از رامک خودرو قصد دارد سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ را با قیمتی برابر با ۲.۵ میلیارد تومان مونتاژ و روانه بازار کند.
ب..

سانگ یانگ رکستون 2021مونتاژ‌ سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ توسط نورا موتور پارس

شرکت نورا موتور به عنوان زیر مجموعه‌ای از رامک خودرو قصد دارد سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ را با قیمتی برابر با ۲.۵ میلیارد تومان مونتاژ و روانه بازار کند.

به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت نورا موتور پارس تولید سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ را در کشور آغاز کرده است. مطابق با اخبار منتشر شده، شرکت نورا موتور پارس به عنوان زیر مجموعه‌ای از رامک خودرو وظیفه تولید محصولات سانگ یانگ را در کشور بر عهده دارد و رامک خودرو قصد دارد تا تعهدات عقب افتاده خود را با تولید سانگ یانگ رکستون در نورا موتور پارس عملی کند.

سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱ با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

احتمالا شرکت نورا موتور، رکستون ۲۰۲۱ را ۲.۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری خواهد کرد که با محاسبه تخفیف‌های اعمال شده و همچنین کسر سود مشارکت متقاضیان با پرداخت ۱.۹ میلیارد تومان قادر به دریافت این خودرو خواهید بود. این در صورتی است که این اتومبیل در بازار آزاد با قیمتی برابر با ۳.۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. شرکت نورا موتور علاوه بر رکستون ۲۰۲۱ قصد دارد تا اتومبیل تیوولی را نیز در نسخه‌های توربو و فیس لیفت معمولی وارد بازار کشور کند. احتمالا نورا موتور این خودرو را نیز با قیمتی بیش از یک میلیارد به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.