تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 72242

موشکافی تریلر جدید ثور: عشق و تندر ؛ از نکات داستانی تا رازهای مخفی

موشکافی تریلر جدید ثور: عشق و تندر ؛ از نکات داستانی تا رازهای مخفی

موشکافی تریلر جدید ثور: عشق و تندر ؛ از نکات داستانی تا رازهای مخفیدر تریلر جدید ثور: عشق و تندر که توسط مارول منتشر شد، نکات و رازهای مخفی وجود دارد که جزئیات زیادی از ماجرای ثور در فاز چهارم دنیای س..

موشکافی تریلر جدید ثور: عشق و تندر ؛ از نکات داستانی تا رازهای مخفی

در تریلر جدید ثور: عشق و تندر که توسط مارول منتشر شد، نکات و رازهای مخفی وجود دارد که جزئیات زیادی از ماجرای ثور در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول می‌دهد. برای پی بردن به این نکات با گجت نیوز همراه باشید.

بالاخره بعد از مدت‌ها چند روز پیش، اولین تریلر فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) منتشر شد که جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی را از این فیلم که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار دارد فاش کرد. موفقیت‌هایی که فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) کسب کرد باعث شد تا کمپانی مارول همچنان به ساخت فیلم‌های خدای رعد با هنرنمایی کریس همسورث تمایل داشته باشد و بار دیگر تایکا وایتیتی را برای نویسندگی و کارگردانی آن انتخاب کند. ثور: عشق و تندر یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و جزئیات جذابی در اولین تریلر آن وجود دارد که باعث می‌شود طرفداران برای تماشای این فیلم لحظه‌شماری کنند.

تریلر جدید ثور: عشق و تندر

پیش از آنکه بخواهیم به بررسی و موشکافی نکات داستانی و رازهای مخفی تریلر جدید ثور بپردازیم، از شما دعوت می‌کنیم که در زیر این تریلر را به صورت کامل مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

داستان این فیلم دقیقاً پس از اتفاقات فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) آغاز خواهد شد و تماماً راجع به رشد و ترقی شخصیت ثور اودین‌سان با هنرنمایی کریس همسورث است. در ثور: عشق و تندر قرار است بار دیگر شاهد همکاری ثور و نگهبانان کهکشان باشیم که پس از اتمام حماسه ابدیت، سیاره زمین را ترک کرده بودند. در حالی که ثور در حال کاوش در کیهان بوده و سعی دارد از واقعیت وجود خود پرده بردارد، نیو آسگارد تحت حکومت پادشاه والکری، با هنرنمایی تسا تامپسون، قرار دارد.

همچنین مشخص شده است که شخصیت جین فاستر، با هنرنمایی ناتالی پورتمن، برای اولین‌بار پس از فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) قرار است به دنیای سینمایی مارول بازگردد و به یک ابرقهرمان با نام ثور توانا (Mighty Thor) تبدیل شود. قهرمانان این فیلم توسط گور، قصاب خدایان، با هنرنمایی کریستین بیل، یک موجود قدرتمند و قاتل خدایان که پا به پای ثور و ثور توانا به مبارزه می‌پردازد، وارد چالش می‌شوند.

در ادامه با بررسی و موشکافی کامل نکات داستانی و رازهای مخفی تریلر جدید ثور همراه گجت نیوز باشید.

از کودکی تا بزرگسالی خدای رعد

تریلر جدید ثور

در ابتدای تریلر جدید ثور، سال‌های کودکی تا بزرگسالی خدای رعد نمایش داده می‌شود. در این صحنه شاهد هستیم که اول کودکی ثور، سپس سال‌های جوانی او و در نهایت ثور کاملاً رشد و بزرگ‌شده در حال دویدن در یک جنگل نامعلوم هستند. این نمایش می‌تواند یک شروع خوب برای تریلر باشد، اما همچنین ممکن است از یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌های ثور: عشق و تندر پرده بردارد.

در کمیک‌ها، نبرد ثور با گور قصاب خدا بیشتر عمر خدای رعد را در بر گرفت و منجر به مبارزه نهایی شد که در آن ثور جوان، ثور بالغ و ثور پیرمرد با هم علیه گور می‌جنگیدند. این ثورهای متفاوتی که در تریلر دیدیم می‌تواند روش مارول برای بیان‌کردن این امر باشد که کل زندگی ثور به نبرد پیشه‌رویش با گور مربوط است، ممکن است حتی بدین معنی باشد که برای پایان‌دادن به گور باید با همراهی خودش وارد مبارزه شود.

ثور دیگر یک ابرقهرمان نیست

ثور: عشق و تندر

همان ابتدای تریلر جدید ثور از تصمیم او برای کناره‌گیری از روزهای ابرقهرمانی شنیده می‌شود. پس از صحنه دویدن ثورهای متفاوت، می‌بینیم که او چکش‌ خود را در کوهستان به زمین بسته است و سپس در لبه درّه زیر یک درخت به یک مدیتیشن طولانی می‌پردازد. دیالوگ‌های همسورث در تریلر بدین شکل آغاز می‌شود:« روزگاری این دستان من در نبردها مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما حالا ابزاری بی‌ریا برای برقراری صلح هستند». کناره‌گیری ثور از ابرقهرمان بودن زمینه اصلی تریلر جدید ثور است. در انتها نیز وی گفت:« روزهای ابرقهرمانی به پایان رسیده!» که نشان می‌دهد وی پس از انتقام‌جویان: پایان بازی وارد یک مسیر جدیدی شده است.

بازگشت ثور چاق بعد از انتقام‌جویان: پایان بازی

تریلر جدید ثور

اگرچه در کل فیلم ثور: عشق و تندر، فیزیک بدنی خدای رعد همانند گذشته و همیشه فوق‌العاده خواهد بود، اما در تریلر جدید ثور تأیید شده است ثور چاق بعد از انتقام‌جویان: پایان بازی باز خواهد گشت. اگر به خاطر داشته باشید، چاق‌شدن ثور به دلیل افسردگی پس از بشکن تانوس بوده که ثور خودش را برای هدف نگرفتن سر تانوس در واکاندا مقصر اصلی اتفاقات می‌دانست.

در انتقام‌جویان: پایان بازی دیدیم که با وجود اشتباه و ظاهر بدش، ثور همچنان لایق باقی مانده بود، اما خدای رعد در فیلم ثور: عشق و تندر قرار است دوباره به فیزیک فوق‌العاده‌اش برگردد. ظاهراً برای محقق‌شدن این امر ثور اقدام به انجام ورزش‌های سنگین می‌کند که در تصویر بالا قسمتی از آن را شاهد هستید.

همچنین بخوانید:

نکات مخفی و مهمی که در تریلر جدید دکتر استرنج ۲ بود

همکاری ثور با نگهبانان کهکشان

ثور: عشق و تندر

در تریلر جدید ثور دیدیم که در چندین ماجراجویی مختلف، ثور و نگهابانان کهکشان با یکدیگر همکاری کردند. در بین همین همکاری ثور و نگهبانان کهکشان است که صحنه‌های جذاب و سرگرم‌کننده فیلم نمایش داده می‌شود. کشمکش‌های کمدی استار لرد، با هنرنمایی کریس پرت، با ثور همچنان ادامه دارد. تعامل بین ثور و نگهبانان کهکشان یکی از نکات برجسته فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) بود و اگرچه تأیید نشده که آنها چقدر در این فیلم نقش خواهند داشت، به نظر می‌رسد مخاطبان می‌توانند شاهد حضور نگهابانان کهکشان در چندین ماجراجویی این فیلم باشند.

بازگشت ثور و کورگ به ساکار؟

تریلر جدید ثور

همچنین ظاهراً قرار است که در فیلم ثور: عشق و تندر، شخصیت‌های ثور و کورگ، تایکا وایتیتی، به ساکار بازگردند. در تریلر جدید ثور نشان داده شد که آنها در سیاره‌ای در هم ریخته و مملو از زباله رها شده‌اند. این سیاره می‌تواند همان ساکار باشد، دنیای نبردی که توسط گرندمستر، جف گلدبلوم، اداره می‌شود و در هنگام پایان فیلم ثور: راگناروک، در آستانه انقلاب بود. ثور و کورگ ممکن است به جایی که برای اولین بار ملاقات کردند بازگردند تا به صلح در سیاره کمک کنند یا اطلاعاتی از گرندمستر دریافت کنند.

ورود بزهای جادویی به دنیای سینمایی مارول

ثور: عشق و تندر

در تریلر جدید ثور برای اولین‌بار شاهد حضور بزهای جادویی ثور، دندان‌خراش و دندان‌کوب، در دنیای سیمایی مارول بودیم. در دنیای کمیک، بزهای جادویی ثور سال ۱۹۷۶ معرفی شده بودند که ارابه خدای رعد را به حرکت در می‌آوردند. در تصویر مشاهده می‌کنید که این دو بز جادویی در حال کشیدن یک کشتی آزگاردی در هوا هستند که به راحتی کورگ و والکری در آن دیده می‌شوند، همچنین انتظار می‌رود شخصیت‌های ثور و ثور توانا نیز در کشتی حضور داشته باشند. قابل ذکر که دندان‌خراش و دندان‌کوب موجودات فوق‌العاده قدرتمندی هستند که اگر در نبردهای فیلم ثور: عشق و تندر از آنها استفاده شود، می‌توان آسیب‌های زیادی به دشمن وارد کنند.

به المپوس، خانه خدایان یونانی خوش آمدید!

در تریلر جدید ثور یک مکان اسرارآمیزی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد نسخه دنیای سینمایی مارول از شهر المپوس است. شهر المپوس در اساطیر یونان و کمیک‌های مارول به عنوان خانه خدایان یونانی یاد می‌شود. بر اساس این منابع گفته شده، المپوس یکی از قلمروهای خداست که در جهان حبابی زمین وجود دارد. از طرق کوه‌های المپوس می‌توان وارد این مکان شد، اما احتمالاً دنیای سینمایی مارول موقعیت را تغییر داده و آن را در کیهان قرار داده است. با ساختمان‌های شناور و سازه‌های دو طرفه، خانه خدایان یونان در مقایسه با دیگر مکان‌های دنیای سینمایی مارول مانند آسگارد ظاهری منحصربه‌فرد دارد.

همچنین بخوانید:

۱۵ اتفاق مهم در فیلم‌های مارول که پس از تیتراژ رقم خوردند

لباس جدید ثور

ثور: عشق و تندر

در تریلر جدید ثور شاهد هستیم که خدای رعد لباسی کاملاً جدید بر تن دارد. قبلاً لباس ثور که شامل رنگ‌های قرمز، آبی و طلایی بود را در عروسک‌ها و دیگر محصولات مارکتینگ مارول مشاهده کرده بودیم. اگر تریلر را به دقت تماشا کنید متوجه خواهید شد کریس همسورث در چندین صحنه این لباس جدید را پوشیده اشت.

ورود خدایان یونانی به دنیای سینمایی مارول توسط زئوس

تریلر جدید ثور

در صحنه‌ای کوتاه در تریلر جدی ثور می‌توانیم ببینیم که خدایان یونایی به لطف زئوس که توسط راسل کرو هنرنمایی می‌شود، وارد دنیای سینمایی مارول شده‌اند. در این صحنه کوتاه، تصویر درستی از صورت زئوس نمایش داده نمی‌شود و فقط پشت وی نشان داد شده که دستانش به سمت اهالی المپوس باز است.

ثور فالیگار را پیدا می‌کند!

ثور: عشق و تندر

در تریلر ثور: عشق و تندر، حتی برای یک لحظه هم شاهد حضور شخصیت گور، قطاب خدایان با هنرنمایی کریستین بیل نیستیم؛ اما همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یکی از قربانیان گور به تصویر کشیده است. در این صحنه مشاهده می‌کنید که ثور و کورگ یه موجود غول‌آسا که در موقعیتی پوشیده از برف افتاده است را پیدا می‌کنند. در کمیک‌ها، فالیگار یکی از خدایان قدرتمند است که در مسابقات جاوادانه‌ها برنده شده بود. قبل از اینکه فالیگار توسط گور، قصاب خدایان به قتل برسد، او یکی از دوست‌های ثور بود.

نیوآزاگارد تبدیل به یکی از جاذبه‌های توریستی سیاره زمین شده است

تریلر جدید ثور

وقتی که دنیای سینمایی مارول در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، موقعیت نیوآزگارد را نشان داد، خانه‌های اهالی آزگارد نسبتاً ساکت و آرام بود. الآن که وارد زمان فیلم ثور: عشق و تندر شده‌ایم، به نظر می‌رسد که نیوآزگارد تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری برتر در سیاره زمین شده است. کشتی‌های تفریحی متعددی در نزدیکی شهر لنگر انداخته‌اند تا بازدیدکنندگان زیادی را به نیو آسگارد بیاورند، در حالی که جاذبه‌هایی در نزدیکی ورودی شهر نیز ساخته شده است. این دگرگونی چشمگیر پس از پادشاه شدن والکری رخ می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست که آیا او پشت این فشار توریستی است یا خیر.

همچنین بخوانید:

آیا آیرون من خالق عنکبوتی است که پیتر پارکر را نیش زد؟

ملاقات پادشاه والکری با رهبران جهان

ثور: عشق و تندر

والکری پس از تبدیل شدن به پادشاه آسگارد در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، در تریلر جدید ثور نشان داده می‌شود که با این زندگی جدید سازگار شده است. این در حالی‌ست که به نظر می‌رسد وی در حال ملاقات با رهبران جهان است. در تصویر می‌بینیم که پادشاه والکری در این جلسه نشسته و نظر نمی رسد که زیاد از مسئولیت‌های حاکمیتی خود راضی باشد. اگر درگیری ثور با گور قصاب خدا نیاز به به حمایت داشته باشد، این امر می تواند والکری را مشتاق کند تا دوباره وارد عمل شود.

والکری، کورگ و دو ثور وارد المپوس می‌شوند

تریلر جدید ثور

در تریلر ثور: عشق و تندر مأموریت اصلی فیلم به طور کامل نشان داده نشد، اما تیم مارکتینگ استودیو مارول نگاهی اجمالی از چهار قهرمان و شخصیت اصلی داستان که از المپوس بازدید می‌کنند، ارائه کرد. در تصویر ما شاهید هستیم که والکری، کورگ، ثور اودین‌سان و ثور توانا در حال قدم زدن در المپوس بوده و به مجسمه غول‌پیکر زئوس نزدیک می‌شوند. از ثور دوم همان چین فاستر باشد، به نظر می‌رسد که تبدیل‌شدنش به ثور توانا باعث شده که وی از لحاظ قد کمی رشد کند و تقریباً هم قد ثور اودین‌سان شده است.

رابطه نزدیک ثور و استارلرد همچنان ادامه دارد

ثور: عشق و تندر

از بامزه‌ترین صحنه‌های دنیای سینمایی مارول می‌توان به تعاملات میان شخصیت‌های ثور و استارلرد اشاره کرد. در تریلر جدید ثور مشاهده کردیم که استاردلرد ثور گفت:« هر زمان احساس پوچی کردی، به چشمان کسانی که دوستشان داری نگاهی بنداز». پس از این گفته پیتر کویل سعی می‌کرد تا به چشمان نگهبانان کهکشان نگاهی کند اما ثور خودش را جلوی دید وی قرار می‌داد تا در چشمان او نگاه کند.

تاریخ اکران ثور: عشق و تندر

ثور: عشق و تندر چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ثور و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. این فیلم توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده که فیلمنامه آن حاصل همکاری وایتیتی جنیفر کایتین رابینسون است. از بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به کریس همسورث در نقش ثور در کنار تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت، جیمی الکساندر، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا، کارن گیلان، شان گان، جف گلدبلوم و وین دیزل اشاره کرد.

ثور: عشق و تندر که جزوی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است، برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ ۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) در سینماهای ایالات متحده آمریکا روی پرده برود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.