تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 71567

موستانگ Mach-E، آخرین هدیه‌ فورد به ناوگان پلیس نیویورک است + ویدیو

موستانگ Mach-E، آخرین هدیه‌ فورد به ناوگان پلیس نیویورک است + ویدیو

موستانگ Mach-E، آخرین هدیه‌ فورد به ناوگان پلیس نیویورک است + ویدیوموستانگ Mach-E، یکی از بهترین خودرو های برقی کراس اوور فورد محسوب می‌شود که این شرکت آمریکایی با ضد گلوله کردن آن، «ماخ ای» را برای خ..

موستانگ Mach-E، آخرین هدیه‌ فورد به ناوگان پلیس نیویورک است + ویدیو

موستانگ Mach-E، یکی از بهترین خودرو های برقی کراس اوور فورد محسوب می‌شود که این شرکت آمریکایی با ضد گلوله کردن آن، «ماخ ای» را برای خدمت در ناوگان ماشین پلیس های نیویورک آماده کرده است.

نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۲۲، صحنه‌ی رقابت سوپر اسپرت‌های مجلل، سدان‌های غول پیکر و ابر خودروهای وحشتناکی است که می‌خواهند خود را در دل آمریکایی‌ها جای دهند. در این میان، خودروهای برقی و سدان‌های خانوادگی، شاید مظلوم‌ترین‌هایِ حال حاضر نیویورک باشند اما موستانگ Mach-E این‌جاست تا قواعد بازی را به نفع خود تغییر دهد.

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

به طور کلی محصولات فورد با پلیس‌های آمریکایی آشنا هستند. همانطور که اکثر ما می‌دانیم، فورد کراون ویکتوریا (Crown Victoria) برای سال‌های زیادی در قامت خودرو اصلی پلیس آمریکا به حفظ امنیت شهروندان این کشور کمک می‌کرد اما تقریبا چند سالی می‌شود که به مسافرتِ بعد از بازنشستگی رفته و جای خود را به شورلت‌های عضلانی داده است. اکنون، پیشرفته‌ترین و جدیدترین محصول فورد پیش روی ماست تا راه فورد کراون را در پیش بگیرد و با نشان اسب زیبای فورد، دوباره آرامش را هدیه دهد. در ابتدا می‌توانید ویدیو معرفی عضو تازه نفس و اسب الکتریکی جدید پلیس آمریکا را مشاهده کنید.

فهرست مطالب:

  • معرفی ماشین پلیس موستانگ Mach-E
  • مشخصات فنی جدیدترین خودرو الکتریکی پلیس آمریکا و قابلیت‌های ضد گلوله‌ی آن
  • تعداد سفارش‌های پلیس آمریکا و احداث ایستگاه‌های شارژ سوپر فست
  • نگاهی کوتاه به مشخصات فنی و قیمت موستانگ Mach-E
  • نتیجه گیری نهایی در مورد پیوستن موستانگ Mach-E به ناوگان پلیس نیویورک

معرفی ماشین پلیس موستانگ Mach-E

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

از سال‌های گذشته که محصولات هیبرید هیوندای و تویوتا در ناوگان پلیس کشورهای آسیایی خوش درخشیدند و به نظر می‌رسد که دیگر اعضای این کلاسِ خودروها هم می‌خواهند تا شانس خود را در قامت لباس پلیس امتحان کنند. محصولات تسلا در سال گذشته، اولین آمریکایی‌هایی بودند که توانستند به همراه «بچه‌های لباس آبی» (لقب پلیس‌های آمریکایی)، برقراری نظم و امنیت غرب وحشی را در دست بگیرند. اما به نظر می‌رسد که اسب جدید کلانتر، از دلِ خط تولید فورد بیرون می‌آید و همان موستانگ کلاسیک آمریکایی ، اما این بار در لباس برقی است. در کل می‌توانیم بگوییم که ناوگان پلیس آمریکا در حال پوست اندازی است و خودروهای الکتریکی و هیبریدی در راس این برنامه قرار دارند.

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

مشخصات فنی جدیدترین خودرو الکتریکی پلیس آمریکا و قابلیت‌های ضد گلوله‌ی آن

پلیس نیویورک برای ناوگان خود، قوی‌ترین نسخه‌ی موجود از موستانگ Mach-E را سفارش داده است که این نسخه با دو موتور الکتریکی خود می‌تواند ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۰ نیوتن متر گشتاور را به تمامی چرخ‌های خودرو منتقل کند. همچنین طبق اعلام رسمی فورد، شعاع حرکتی این نسخه به لطف باتری‌های فلان ظرفیتی قدرتمند، به بیش از ۴۳۵ کیلومتر می‌رسد و می‌تواند شتاب ۰-۱۰۰ این کراس اوور آمریکایی را به کمتر از ۳.۵ ثانیه برساند؛ حقیقتا مجرمین آمریکایی در برابر این خودرو هیچ شانسی نخواهند داشت!

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

اما این عدد برای یک موستانگ Mach-E خشک و خالی است و همه‌ی ما می‌دانیم که در خودروهای پلیس، تجهیزات و قطعات ایمنی بیشتری وجود دارد که وزن خودرو را افزایش می‌دهند. پس مطمئنا پلیس‌های نیویورکی باید این نکته را در نظر داشته باشند و قبل از رسیدن به مسافت ۴۳۵ کیلومتری، دزدان و خلافکارانِ ساحل شرقی را دستگیر کنند.

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

همچنین گفته می‌شود که جدای از لایه‌های اضافی داخل کابین به همراه سلاح‌های صندوق عقب و تجهیزات مخابراتی داخل خودرو، این نسخه از شیشه‌ها و درب‌های ضد گلوله در قسمت ردیف جلو بهره می‌برد که خود آن‌ها، وزن قابل توجهی را به خودرو اضافه می‌کنند. هرچند که دپارتمان پلیس نیویورک در مورد وزن و آستانه تحمل این قطعات، هیچ توضیحی نداده است!

تعداد سفارش‌های پلیس آمریکا و احداث ایستگاه‌های شارژ سوپر فست

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

همچنین گفته می‌شود که فعلا فقط ۱۰۰ نسخه از این خودرو الکتریکی زیبا برای ماشین پلیس‌های نیویورک سفارش داده شده است که همه گی آن‌ها از ابتدای تابستان امسال، میزبان پلیس‌های آمریکایی خواهند بود و به همراه آن‌ها، به خیابان‌ها خواهند آمد. به علاوه از آن‌ جایی که شارژ خودروهای الکتریکی یکی از معضلات مربوط به این وسایل نقلیه می‌باشد، شهردار نیویورک اعلام کرده است که در مرحله اول، ۱۰ شارژر سوپر فست شارژ برای حل این مشکل در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که شارژ کردن موستانگ Mach-E توسط این شارژها، در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

به طور کلی برنامه‌ی نصب شارژرهای سوپر فست در شهر نیویورک، بخشی از برنامه‌ی بزرگِ الکتریکی کردن این ایالت است. طبق گفته‌ی سناتورهای آمریکایی، شهروندان ایالت نیویورک می‌توانند از شارژرهای سوپر فست شارژ ارزان قیمت در این ایالت بهره ببرند که تعداد آن‌ها در حدود بیش از صدها مورد اعلام شده است. البته ناگفته نماند که پلیس بزرگ راه‌ بریتانیا هم از دیگر مشتریان ماشین پلیس موستانگ Mach-E است که به زودی آن‌ها را به خیابان‌ها و بزرگ‌راه‌های لندن و شهرهای دیگر، وارد می‌کند.

نگاهی کوتاه به مشخصات فنی و قیمت موستانگ Mach-E

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

کراس اوور موستانگ Mach-E یکی از بهترین خودروهای برقی جهان در سال ۲۰۲۲ است که به لطف سیستم رانندگی خودکار بلو کروز (blue cruise) ساخت شرکت فورد، توانسته است که تا اینجای کار، لقب بهترین خودرو برقی سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص دهد. این خودرو در سه نسخه معمولی، فرست ادیشن و پریمیوم به بازار خواهد آمد که قدرت این مدل‌ها به ترتیب برابر با ۲۵۵، ۲۸۲ و ۳۳۲ اسب بخار است. گشتاور مدل معمولی و فرست ادیشن تفاوتی ندارد و با عدد ۴۱۵ نیوتن متر برابر است اما نسخه پریمیوم از گشتاور ۵۶۵ نیوتن متری بهره می‌برد. البته که آمریکایی‌ها هیچ کدام از این نسخه‌ها را لایق پلیس‌های خود نمی‌دانند و قوی‌ترین و گران ترین مدل موستانگ Mach-E را سفارش داده‌اند.

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

البته هنوز حتی قیمت نسخه پریمیوم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به برچسب قیمت ۶۰ هزار دلاری نسخه فرست ادیشن، باید بدانید که دپارتمان پلیس نیویورک، حسابی سر کیسه را شل کرده است! همچنین گفته می‌شود که سه رنگ اصلی مشکی و سفید، تماما آبی و نهایتا سفید، رنگ بندی اصلی موستانگ‌های جدید پلیس نیویورک را تشکیل می‌دهند.

نتیجه گیری نهایی در مورد پیوستن موستانگ Mach-E به ناوگان پلیس نیویورک

ماشین پلیس موستانگ Mach-E

از آن جایی که خودروهای برقی از شتاب ۰-۱۰۰ بسیار بالایی برخوردار هستند، می‌توان گفت که حضور آن‌ها در ناوگان خودروهای پلیس، کاملا کارآمد خواهد بود؛ به خصوص در عملیات‌های تعقیب و گریز در بزرگراه‌های آمریکایی! اما ضعف خودروهای برقی در زمستان و مشکلات مربوط به شارژ کردن آن‌ها، مسئله کوچکی نیست و باید آن را در نظر گرفت. به هرحال این خودروها جزوی از آینده هستند و دیدنِ ماشین پلیس‌های برقی در خیابان‌ها و ماموریت‌های هیجان انگیز پلیس‌ها، دیر یا زود عادی می‌شود؛ اما نه در ایران!

در پایان می‌توان گفت اگر چه که خودروهای برقی شاید صدای و عظمت موتورهای V8 هلکت را نداشته باشند اما چه چیزی برای مجرمین، خطرناک‌تر از بی‌صدا بودن و اسستار پلیس است؟

جذاب‌ترین مطالب مرتبط:

رزرو فورد موستانگ Mach-E برای سال ۲۰۲۱ تکمیل شد

فورد موستانگ Mach-E، تا اینجای کار در صدر جدول بهترین خودروهای برقی ۲۰۲۲ قرار دارد

تسلا مدل Y در رقابت با خودرو پلیس آمریکا + ویدیو

منبع :motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.