تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۰۲
کد خبر : 73352

موتو G71s با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد معرفی شد

موتو G71s با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد معرفی شد

موتو G71s با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد معرفی شدموتو G71s، میانرده جدید موتورولا است که با اسنپدراگون ۶۹۵ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی OLED، نوید یک گوشی قدرتمند، ارزان و قابل قبول را می‌دهد.
ت..

موتو G71s با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد معرفی شد

موتو G71s، میانرده جدید موتورولا است که با اسنپدراگون ۶۹۵ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی OLED، نوید یک گوشی قدرتمند، ارزان و قابل قبول را می‌دهد.

تقریبا همه ما با گوشی‌های برند جدید موتورولا و لنوو یعنی همان موتو آشنا هستیم. محصول جدید این برند، موتو G71s نام دارد که اگر کمی دقت کنید، یک موضوع عجیب را متوجه می‌شوید. به نظر می‌رسد که این شرکت چینی، تقریبا همان موتو G82 5G را با اسم موتو G71s معرفی کرده است. اما این بار فقط برای بازار چین! در ادامه به تمامی زوایای این میان رده زیبا و اقتصادی نگاهی خواهیم داشت.

فهرست عناوین:

  • معرفی و صفحه نمایش موتو G71s
  • مشخصات فنی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵
  • دوربین ۵۰ مگاپیکسلی
  • باتری قوی با شارژر ۳۳ واتی
  • رنگ بندی و قیمت موتو G71s

طراحی و صفحه نمایش موتو G71s

موتو G71s

بر خلاف طراحی این گوشی که تقریبا همان حال و هوای G82 5G را دارد، باید بگوییم که موتو G71s در مشخصات فنی، یک سر و گردن بالاتر از G82 5G عمل کرده است. این گوشی میان رده با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، در بخش نمایشگر عملکرد خوبی را نشان می‌دهد. همچنین ویژگی‌های دیگری مثل طیف رنگی NTSC صد در صد، نسبت کنتراست ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱، صفحه نمایش ضد نور خورشید HBM، قابلیت DC Dimming، و گواهینامه SGS هم در این صفحه نمایش وجود دارند.

مشخصات فنی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵

موتو G71s

همانطور که در ابتدا گفته بودیم، موتو G71s از یک پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، تقریبا عملکرد راضی کننده‌ای را ارائه می‌دهد. اما متاسفانه باید بگوییم که هیچ خبری از ۵G نیست.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

موتو G71s

در ادامه به دوربین‌های سه گانه در پشت گوشی می‌رسیم که به صورت عمودی طراحی شده‌اند و در قسمت چپ بدنه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌‍برد که به قابلیت OIS و تکنینگ پیکسل بنینگ ۴ به ۱ هم مجهز شده است. در ادامه به سنسور ۸ مگاپیکسلی سوپر واید با زاویه ۱۲۱ درجه می‌رسیم که در کنار سنسور ۲ مگاپیکسلی ۴ سانتی متری ماکرو، تجربه لذت بخشی از عکاسی را به شما هدیه می‌دهد. همچنین موتو G71s به قابلیت هایی مثل “super image quality” و ولاگ دوال هم مجهز شده است. در قسمت جلویی هم می‌توانید دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه ۱۰۵ درجه را ببیند که به صورت پانچ هول طراحی و در داخل صفحه نمایش، تعبیه شده است.

باتری قوی با شارژر ۳۳ واتی

موتو G71s

در قسمت باتری، باید تمام مواردی مثل ارزان یا میان رده بودن را فراموش کنید چرا که موتو G71s از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار شارژر فست شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد در حالیکه G82 5G با شارژر ۳۰ واتی معرفی شده بود.

در ادامه به دو اسپیکر دالبی اتم می‌رسیم که حدس می‌زنیم عملکرد متوسطی داشته باشند. همچنین سنسور اثر انگشت هم به کنار قاب منتقل شده است و در انتها با سوپرایز بزرگ موتو رو به رو می‌شویم که سیستم عامل MYUI OS 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به این گوشی میانرده هدیه داده است.

رنگ بندی و قیمت موتو G71s

این گوشی زیبا قرار است در دو رنگ سفید لیلی (White Lily) و مشکی شهاب سنگی به بازار بیاید و طبق گزارش‌های رسمی، قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۵۲ دلار) برای آن در نظر گرفته شده است. پس به راحتی می‌توان متوجه شد که G71s در پارامتر قیمت، G85 5G با قیمت ۳۲۹.۹۹ یورو را پشت سر می‌گذارد.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.