تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 61568

موتورولا موتو G200 معرفی شد؛ قدرت پرچم دار، قیمت میان رده

موتورولا موتو G200 معرفی شد؛ قدرت پرچم دار، قیمت میان رده

موتورولا موتو G200 معرفی شد؛ قدرت پرچم دار، قیمت میان ردهبرند Motorola از قدرتمندترین گوشی سری G خود رونمایی کرد. موتورولا موتو G200 از تراشه پرچمدار کوالکام قدرت می‌گیرد؛ اما قیمت آن به مراتب کمتر از..

موتورولا موتو G200موتورولا موتو G200 معرفی شد؛ قدرت پرچم دار، قیمت میان رده

برند Motorola از قدرتمندترین گوشی سری G خود رونمایی کرد. موتورولا موتو G200 از تراشه پرچمدار کوالکام قدرت می‌گیرد؛ اما قیمت آن به مراتب کمتر از پرچمداران بازار موبایل است.

در مسیر تکامل گوشی‌های سری G موتورولا، یک محصول جدید به عنوان جانشین مدل G100 از راه رسید. موتورولا موتو G200 علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از طراحی بهبودیافته و دوربین بهتری برخوردار است. همچنین دوربین سلفی دوگانه در آن جایی ندارد؛ چیزی که در نسل پیشین، چندان مورد پسند کاربران قرار نگرفت.

مشخصات گوشی موتو جی ۲۰۰

موتو جی ۲۰۰ محتوا را با یک پنل ۶.۷ اینچی ۱۴۴ هرتز نمایش می‌دهد. این همان صفحه نمایش اولد است که در موتورولا اج ۲۰ هم استفاده شده بود.

موتورولا موتو G200
موتورولا موتو G200
موتورولا موتو G200

در پنل عقب گوشی، یک دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی جلب توجه می‌کند؛ مجموعه‌ای که متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج است. دوربین اصلی با استفاده از تکنیک پردازش ۹ در ۱ می‌تواند خروجی ۱۲ مگاپیکسلی بدهد. برای ثبت تصاویر سلفی هم می‌توانید روی تک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی حساب کنید.

در زیر کالبد دستگاه، تراشه کوالکام با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی همراه است. از دیگر اجزای داخلی آن، باید به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که با سرعت ۳۳ وات شارژ می‌شود.

قیمت گوشی موتورولا موتو G200

کمپانی مستقر در شیکاگو، این گوشی ۵G را برای عرضه در اروپا ۴۵۰ یورو قیمت‌گذاری کرده است؛ چیزی که می‌تواند توان رقابت آن را با رقبایی مانند وان پلاس افزایش دهد. در واقع، باید گفت Moto G200 بدون اینکه هم‌قیمت پرچمداران باشد؛ مشخصات مشترکی با آن‌ها دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.