تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 15818

موتورولا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی شد؛ پردازنده هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

موتورولا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی شد؛ پردازنده هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

موتورولا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی شد؛ پردازنده هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی موتورولا در ماه فوریه از اسمارت فون موتو جی ۸ پاور رونمایی کرد. اکنون نسخه‌ی اقتصادی این گوشی هوشمند به نام موتو جی ۸ پاور لایت (Moto G8 Power Lite) معرفی شده است.موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود را با نام موتورلا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی کرد. این گوشی با برخی از مشخصات مدل اصلی خود یعنی موتو جی ۸ پاور همراه شده است. اسمارت فون جدید موتورولا از نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند. رزولوشن این نمایش HD+ است.
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی موتو جی ۸ پاور لایت در بریدگی روی نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی نیز شاهد ماژول دوربین سه‌گانه با ترکیبی از لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این گوشی به تراشه هلیو پی ۳۵ مجهز شده که ۴ گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن قرار گرفته است. این تلفن هوشمند از سیستم عامل منسوخ شده‌ی اندروید ۹ پای استفاده می‌کند که نقطه ضعف این گوشی به حساب می‌آید.
فضای ذخیره‌سازی..

موتورولا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی شد؛ پردازنده هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

موتورولا در ماه فوریه از اسمارت فون موتو جی ۸ پاور رونمایی کرد. اکنون نسخه‌ی اقتصادی این گوشی هوشمند به نام موتو جی ۸ پاور لایت (Moto G8 Power Lite) معرفی شده است.موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود را با نام موتورلا موتو جی ۸ پاور لایت معرفی کرد. این گوشی با برخی از مشخصات مدل اصلی خود یعنی موتو جی ۸ پاور همراه شده است. اسمارت فون جدید موتورولا از نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند. رزولوشن این نمایش HD+ است.

موتورولا موتو جی 8 پاور لایتدوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی موتو جی ۸ پاور لایت در بریدگی روی نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی نیز شاهد ماژول دوربین سه‌گانه با ترکیبی از لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم.

این گوشی به تراشه هلیو پی ۳۵ مجهز شده که ۴ گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن قرار گرفته است. این تلفن هوشمند از سیستم عامل منسوخ شده‌ی اندروید ۹ پای استفاده می‌کند که نقطه ضعف این گوشی به حساب می‌آید.

فضای ذخیره‌سازی داخلی محصول موتورلا، ۶۴ گیگابایت تعیین شده است که البته در صورت لزوم این میزان به انتخاب کاربر می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق درگاه کارت میکرو ‌اس‌دی افزایش یابد.

موتورولا موتو جی 8 پاور لایتدر طراحی موتو جی ۸ پاور لایت از پوشش ضد آب استفاده شده است. این گوشی در دو رنگ فیروزه‌ای و آبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. در این اسمارت‌ فون متاسفانه از درگاه میکرو USB با قابلیت شارژ ۱۰ واتی استفاده شده و خبری از درگاه USB-C نیست.

موتور جی ۸ پاور لایت در ابتدا با قیمت ۱۸۵ دلار راهی بازارهای آلمان و مکزیک خواهد شد و سپس در سایر کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و بازار‌ها آسیا و استرالیا عرضه می‌گردد. عرضه این گوشی طی هفته‌های آتی انجام خواهد شد و هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.