تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
کد خبر : 65290

موتورولا در حال کار روی یک ابر اسمارت فون با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و مشخصات شگفت انگیز است

موتورولا در حال کار روی یک ابر اسمارت فون با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و مشخصات شگفت انگیز است

موتورولا در حال کار روی یک ابر اسمارت فون با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و مشخصات شگفت انگیز است ظاهرا موتورولا در حال تولید یک پرچمدار است که حتی از گوشی اج ایکس ۳۰ هم مشخصات بهتری دارد. این ابر ..

موتورولا در حال کار روی یک ابر اسمارت فون با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و مشخصات شگفت انگیز است

ظاهرا موتورولا در حال تولید یک پرچمدار است که حتی از گوشی اج ایکس ۳۰ هم مشخصات بهتری دارد. این ابر اسمارت فون موتورولا با تراشه ۴ نانومتری و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توصیف شده است.

بر اساس یک افشاگری جدید، ابر اسمارت فون موتورولا با اسم رمز Frontier در دست ساخت قرار دارد. مانند موتورولا اج ایکس ۳۰ این گوشی هم یک صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد داشت. همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ هم اسم برده شده است؛ اما نه لزوما اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ساخت سامسونگ!

صحبت از یک تراشه ۴ نانومتری ساخت TSMC است. پیش‌تر هم چنین شایعاتی پخش شده بود؛ به ویژه پس از مشکلاتی که در خط تولید چیپست سامسونگ پیش آمد. منبع ما حتی به شماره مدل SM8475 اشاره کرده و تراشه جدید را اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نامیده است.

ترکیب حافظه ۸+۱۲۸ و ۱۲+۲۵۶ گیگ، دیگر مشخصات سخت افزاری منتسب به Motorola Frontier هستند.

اسمارت فون موتورولا
موتورولا اج ایکس ۳۰
اسمارت فون موتورولا
موتورولا اج ایکس ۳۰

اما شاید برگ برنده این ابر اسمارت فون موتورولا سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی S5KHP1 سامسونگ باشد که با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی S5KJN1SQ03، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

برای دوربین سلفی هم می‌توانیم انتظار سنسور ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision OV60A را داشته باشیم؛ همان چیزی که در موتورولا اج X30 نیز وجود دارد.

ویژگی‌های ممتاز این گوشی مرموز، به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ زیرا گفته می‌شود از شارژ کابلی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات هم پشتیبانی می‌کند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.