تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 17183

مواعظ رمضانی رهبر انقلاب| «روزه سپر آتش»+عکس

مواعظ رمضانی رهبر انقلاب| «روزه سپر آتش»+عکس

مواعظ رمضانی رهبر انقلاب| «روزه سپر آتش»+عکس پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان، گزیده‌ای از پندهای اخلاقی معظم‌له را در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر فرزانه انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی معظم‌له را برای استفاده‌ بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند؛ از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان این مجموعه پوسترها را به صورت روزانه در خبرگزاری تسنیم مرور خواهیم کرد.
تازه‌ترین پوستر منتشر شده از این مجموعه که به مناسبت چهارمین روز از ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، «روزه سپر آتش» نام دارد.

«ایرانِ همدل» به روایت پوستر+عکس«گرافیست‌نماها» معضل کنونی هنر گرافیک‌اند!/هنرمند نباید دغدغه معاش و بیمه داشته باشدحبیبی: فاصله‌ با هنرمندان شهرستانی را کم می‌کنیم/ احتمال برگزاری مجازی جشنواره هنر مقاومتهدف از برگزاری «هنرواره فرهنگی اَبابیل» نمایش افول هیمنه پوشالی آمریکا «از ط..

مواعظ رمضانی رهبر انقلاب| «روزه سپر آتش»+عکس

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان، گزیده‌ای از پندهای اخلاقی معظم‌له را در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند.

مواعظ رمضانی رهبر انقلاب| «روزه سپر آتش»+عکس – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر فرزانه انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی معظم‌له را برای استفاده‌ بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند؛ از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان این مجموعه پوسترها را به صورت روزانه در خبرگزاری تسنیم مرور خواهیم کرد.

تازه‌ترین پوستر منتشر شده از این مجموعه که به مناسبت چهارمین روز از ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، «روزه سپر آتش» نام دارد.

عکس , ماه مبارک رمضان , پوستر ,

«ایرانِ همدل» به روایت پوستر+عکس«گرافیست‌نماها» معضل کنونی هنر گرافیک‌اند!/هنرمند نباید دغدغه معاش و بیمه داشته باشدحبیبی: فاصله‌ با هنرمندان شهرستانی را کم می‌کنیم/ احتمال برگزاری مجازی جشنواره هنر مقاومتهدف از برگزاری «هنرواره فرهنگی اَبابیل» نمایش افول هیمنه پوشالی آمریکا «از طبس تا عین‌الاسد» استفراخوان همایش «هنر/کرونا» منتشر شد

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.