تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 55867

موارد استفاده از تابلو فلکسی

موارد استفاده از تابلو فلکسی

این تابلو از جمله تابلو هایی هستند که بسیاری از تابلو سازان تابلوهای فلکسی در تولید این نوع تابلوها فعالیت دارند .روکش این تابلوهای از جنس پارچه هست. پارچه هایی که مورد استفاده قرار میگیره از نوع پارچه های معمولی که همه استفاده میکنند نیست بلکه جنس این پارچه ها از پلاستیکه .این پارچه ها …

این تابلو از جمله تابلو هایی هستند که بسیاری از تابلو سازان تابلوهای فلکسی در تولید این نوع تابلوها فعالیت دارند .روکش این تابلوهای از جنس پارچه هست. پارچه هایی که مورد استفاده قرار میگیره از نوع پارچه های معمولی که همه استفاده میکنند نیست بلکه جنس این پارچه ها از پلاستیکه .این پارچه ها انعطاف و مقاومت بالایی در برابر باران و آفتاب دارند و بسیار مقاوم هستن.از این پارچه ها در موارد دیگه هم استفاده میشه.این پارچه ها به دلیل مقاومت و انعطاف بالا برای اموری نظیر آب بندی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.در واقع به دلیل اینکه اسم پارچه ها فلکسیه به این تابلو ها فلکس گفته میشه. اطلاعات چاپ فلکسی در لینک قبل میباشد.

هر گونه شکل و تصویر که مد نظر شما هستند به وسیله چاپگرهایی که مخصوص این کار هستند و توسط تابلو کاران میتوان بر روی این پارچه ها چاپ کرد.

مهم ترین ویژگی های تابلو فلکسی کیفیت بالای ،مقرون به صرفه بودن و ماندگاری بالایی است که داره.تابلو های فلکسی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی ماندگاری بسیار بالاتری داره.

به دلیل مقاومت و زیبایی که دارد در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار میگیره

مثلا تابلوهای سردر مغازه ها، فروشگاه ها و …. و حتی در نمایشگاه ها میشه از فلکس ها استفاده کرد.

استیکر های تبلیغاتی مغازه ها

موارد استفاده از تابلو فلکسی

استیکر ها توسط دستگاه های مختلفی چاپ میشن و بر اساس نوع دستگاه چاپ میزان ماندگاری آنها تاثیرگذاره معمولا استیکر ها بین چهار ماه تا دو سال ماندگاری دارن البته بهترین نوع متداول دستگاه چاپ استیکر که بیشترین کاربرد در چاپ استیکر را داره عبارتند از دستگاه چاپ اکو سالونت و دستگاه چاپ سالونت دستگاه چاپ اکو سالونت، دارای کیفیت چاپ بسیار بالایی که ماندگاری و دوام آن نیز حدود یک سال خواهد بود و در مقابل دستگاه چاپ سالونت بیس دارای کیفیت چاپ متوسط و ماندگاری بالا که حدود ۲ سال می باشد خواهد بود. البته نوع دستگاه، جوهر مصرفی و استیکر از مهمترین عوامل در موارد ذکر شده می باشد. از استیکر های شیشه ایی بیشتر در مغازه ها و فروشگاه ها استفاده میکنند به دلیل اینکه هم ظاهر زیبایی داره هم میتونه در نگاه اول نام برند یا فعالیتی که شما در حال انجام آن هستید را به مشتریانتون نشون بده و سبب ماندگاری برند شما بشه.

استیکر ها معمولا پس زمینه سفید دارند اما در صورتی که شما تمایل داشته باشیداستیکر های شیشه ایی داشته باشید میتونید از پس زمینه بی رنگ استفاده کنید . برای چاپ استیکر لینک قبل را کلیک کنید.

نکات مهم در چاپ بنرهای اختصاصی

موارد استفاده از تابلو فلکسی

در هر چاپ خونه ایی که بخواهید بنر های مورد نیاز خودتون چاپ کنید باید یک سری نکات و بیان کنید که قطعا اون نکات میتونه بسیار تاثیر گذار باشه در نتیجه کارچاپی شما

ازجمله این نکات:

میزان انداره مکانی که میخواهید بنر را برای آن چاپ کنید حتما باید به صورت دقیق در نظر گرفته باشید مخصوصا برای زمانی که از این بنر ها برای تبلیغات استفاده میخواهد بشه . خدمات چاپ بنر در لینک قبل موجود میباشد.

رنگ هایی که میخواهید استفاده کنید باید بدونید که حتما از رنگ های چاپی باشن و در صورتی که بخواهد بنر تون به چاپ برسه زیبایی موردنظر شما رو داشته باشه

به موضوع شعارتبلیغاتی حتما توجه کافی رو داشته باشید

شعار تبلیغاتی شما باید در مکان درست، جایی که مخاطبتون بتونه به راحتی اون و ببینه و پیام شما رو ابلاغ کنه قراربگیره

استفاده از تصویر های خاص و هیجان انگیز سبب رنگ و لعاب دادن به بنر هاتون میشه و هم چنین سبب جذب مخاطب میشود

کاربرد بنر

کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود متریال بنر ها بیشتر از کشورهایی مثل چین و کره وارد ایران میشه.که میزان تفاوت آنها در نوع مقاومتی که دارند بستگی داره.

د ر صورتی که تمایل به چاپ بنر با کیفیت و در قیمت های مناسب و مقرون به صرفه دارید میتونید با مجموعه کوثر پرینت در ارتباط باشید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.