تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 63490

مهمترین نکات درباره آموزش حضوری ارز؛ آموزش حضوری ارز دیجیتال – آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال – کتاب فارسی ارز دیجیتال

مهمترین نکات درباره آموزش حضوری ارز؛ آموزش حضوری ارز دیجیتال – آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال – کتاب فارسی ارز دیجیتال

مهمترین نکات درباره آموزش حضوری ارز؛ آموزش حضوری ارز دیجیتال – آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال – کتاب فارسی ارز دیجیتال آموزش حضوری ارز دیجیتال بیشتر از اینکه یک دوره آموزشی تریدر باشد، یک سر..

مهمترین نکات درباره آموزش حضوری ارز؛ آموزش حضوری ارز دیجیتال – آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال – کتاب فارسی ارز دیجیتال

آموزش حضوری ارز دیجیتال بیشتر از اینکه یک دوره آموزشی تریدر باشد، یک سرمایه گذاری استثنایی برای شما به حساب می‌آید. از این رو شما با گذراندن این دوره های آموزشی، خواهید توانست که یک منبع درآمد خوبی را برای خود ایجاد کنید.

اما لازم به ذکره که چالش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی رمز ارزها وجود دارد. بر خلاف باور بسیاری از عموم که تصور بر صعودی بودن دائمی بازار رمز ارزها دارند، این بازار با افت و خیزهای زیادی همراه می‌باشد. برای مثال اگر در همین لحظه آمار کاربران ایرانی حاضر در این بازار را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از سرمایه گذاران و به اصطلاح افراد تریدر، در ضررهای هنگفتی قرار دارند و رسیدن به سرمایه اولیه، تنها خواسته‌شان هست. به همین جهت بهتر است که برای آشنایی بهتر با رمز ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، تتر و مواردی از این قبیل، از آموزش حضوری ارز دیجیتال و خواندن کتاب فارسی ارز دیجیتال درون این مرکز، استفاده کنید؛ چرا که می‌تونید از این طریق، سوالات و چالش‌های ذهنی‌تون رو برطرف کنید؛ برای مثال چالش‌هایی همچون:

  1. بهترین ارز دیجیتال ها کدام‌ها هستند؟
  2. اطلاعات اولیه لازم برای خرید ارز دیجیتال
  3. شناخت بهترین صرافی ها و روش های خرید ایمن ارز دیجیتال
  4. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال

چرا باید برای آموزش حضوری ارز دیجیتال اقدام کنیم؟

تا اینجای مقاله سعی کردیم تا شما را با اهمیت آموزش حضوری ارز دیجیتال آشنا کنیم. البته قبول این اهمیت بیشتر از این جهت مهم خواهد بود که مسیر سرمایه گذاری خود را در یک روند درست قرار داده و مانع از وارد شدن ریسک‌های سنگین به سرمایه‌های خود شوید. اما در دوره آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال چه خبر است و شما در این دوره‌ها قرار است با چه مواردی آشنا شوید.

  • گام اول دوره های حضوری، بررسی مفاهیم و آموزش‌های اولیه مربوط به بازار ارز دیجیتال است تا شما پیش زمینه‌­ای از آن داشته باشید.
  • گام دوم، نوبت به بررسی ابزارها و آموزشی پیش نیازهای لازم برای ورود به بازار مانند معرفی کیف پول های مناسب می‌شود.
  • استارت آموزش تحلیل تکنیکال پس از گذراندن مراحل پیش نیاز
  • ترید و آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال
  • آموزش کار با ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل تکنیکال
  • بهترین صرافی ها و روش کار با آنها
  • آموزش تحلیل فاندامنتال و بیان نقش موثر آن
  • معرفی استراتژی‌های پیشرفته و مدرن
  • ارائه نکات لازم برای استخراج ارز دیجیتال

دوره حضوری ارز دیجیتال در آموزشگاه مدرسان پیشتاز

اگر دقت کرده باشید، در بندهای قبلی سعی کردیم تا راه انتخاب یک دوره مناسب را برای شما شفاف تر کنیم تا آموزشگاهی را که زمینه فعالیت و دارای موفقیت‌های مهمی در این حوزه است را بهتر شناسایی کنید؛ پس مطمعنا شما متوجه این موضوع شده‌اید که تمام این خدمات را در این مرکز پیدا خواهید کرد. پس زمان را از دست ندهید و همین الان برای این دوره ثبت نام کنید.

اما ممکن است که هنوز هم یک سوال، ذهن شما را درگیر کرده باشد که بهترین دوره حضوری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ما در جواب به این سوال به طور خلاصه می‌گوییم که باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. استفاده از اساتید با تجربه و حرفه‌ای که از فعالان بازار ارز دیجیتال هستند، اصلی‌ترین ویژگی یک دوره حضوری عالی خواهد بود تا بتوانید از اطلاعات آنها استفاده کنید و نکات مهم را فرا بگیرید.
  2. به چالش کشیدن دانشجویان در طول دوره برای حضور در بازار و ترید کردن
  3. ایجاد اعتماد به نفس کافی برای معاملات توسط آموزش صحیح
  4. معرفی استراتژی‌های مدرن و به روز برای ترید ارزهای دیجیتال

دقت کنید که در این بند ویژگی‌های عالی بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال را با شما مرور کردیم. وگرنه ویژگی‌های معمولی را می‌توانید در هر دوره‌ای پیدا کنید. اگر این ویژگی‌ها را در یک دوره آموزشی ارز دیجیتال پیدا نکردید، احتمالا در حال هدر دادن سرمایه خود برای شرکت در آن دوره هستید.

نکته بسیار مهم: یکی از اولویت‌ها و دلایل اصلی انتخاب دوره حضوری آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال توسط کاربران، مبلغ شهریه و هزینه دوره می‌باشد. اما این نوع تفکر، بسیار اشتباه بوده و می‌تواند مسیر شما را در دریافت آموزش‌های بهتر و عالی‌تر منحرف نماید. اما چاره کار کجاست؟

دوره‌هایی که کیفیت بالایی دارند، روندی را در طول آموزش‌ها دنبال می‌نمایند که افراد با سرمایه‌های حداقلی بتوانند به صورت همزمان در دوره شرکت کرده و علاوه بر کسب هزینه پرداخت شده برای دوره، توسط انجام خرید و فروش ارز دیجیتال، سود خوبی را کسب کنند.

اگر تصور می‌کنید که چنین دوره‌ای در آموزش ارز دیجیتال تعریف نشده، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به مرکز آموزشگاه مدرسان پیشتاز بزنید و صحبتی کوتاه با کاربران دوره‌های این مجموعه داشته باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال که معادل فارسی آن رمز ارز می‌باشد در واقع یک نوع پول یا ارز است که جایگزین ارزهای رایج در دنیای دیجیتال شده است، این نوع ارزها به صورت غیر متمرکز و در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می‌کنند و با استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده بسیار قوی و پیچیده‌ای طراحی شده‌­اند.

ارز دیجیتال دقیقا مانند شکل دیجیتالی پول نقد است. می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه غذا ، خرید لباس جدید، رزرو پروازها و هتل‌ها برای تعطیلات بعدی خود استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی آن برای دوستان و خانواده در هر جای دنیا ارسال کنید.

هدف از ایجاد اینگونه ارزها در مرتبه اول، افزایش امنیت و جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری ارزی بوده و در مرتبه دوم، آسان شدن هرچه بیشتر مبادلات و حذف واسطه‌ها از میان خریدارارن و فروشندگان می‌باشد. صدها نوع ارز دیجیتالی وجود دارد اما مهم‌ترین آن‌ها به ترتیب بیت کوین، ریپل ، اتریوم و لایت کوین می‌باشد که در ایران، بیت کوین از محبوبیت بیشتری برای خرید و فروش ارز دیجیتال برخوردار می‌­باشد که در ادامه به تعریف اصطلاحات اولیه و پایه‌­ای این نوع ارزها اشاره خواهیم کرد.

غیر متمرکز:

به معنی خرید و فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌باشد، در واقع بر خلاف دیگر ارزها که انتقال آنها تحت نظر سازمان خاصی می‌باشد و نیاز به واسطه‌هایی مثل بانک، کارت اعتباری و …. است، برای مبادله این نوع ارز به هیچ واسطه‌ای نیاز نمی‌باشد و خریدار و فروشنده به صورت مستقیم ارز مورد نظر را برای یکدیگر منتقل می‌کنند و تنها با استفاده از رمزهای خود پول را دریافت می‌کنند.

شبکه بلاک چین (Blockchain):

شبکه بلاک چین یک بستر بسیار گسترده برای تبادل ارز های دیجیتال می‌باشد و متشکل از صدها بلاک می‌باشد که به وسیله هَش به یکدیگر متصل شده‌اند، در واقع می‌توان بلاک چین را مانند یک دفتر کل تصور کرد که تمام مبادلات انجام شده مربوط به ارزهای دیجیتالی در آن ثبت می‌شود.

بلاک:

بلاک چین در واقع از میلیون‌ها بلاک تشکیل شده است و هر بلاک شامل تعداد بسیار زیادی معامله ارز دیجیتال می‌باشد که این معاملات با هَش به یکدیگر متصل شده‌اند، همچنین هر کدام از این بلاک‌ها نیز خود با هَش به یکدیگر متصل شده‌اند و تغییر در اطلاعات هر کدام از آن ها باعث تغییر در کل ساختار شبکه بلاک چین شده به همین دلیل امکان تقلب و کلاهبرداری و یا انجام معاملات تکراری مربوط به این نوع ارزها بسیار پایین می‌باشد.

هَش (Hash Function):

وقتی یک تبادل ارز دیجیتال بین دو شخص صورت می‌گیرد پس از تایید شدن اطلاعات توسط ماینر و انجام معامله مربوطه، تاریخ انجام آن و همه اطلاعات مربوط به آن رمز نگاری شده و در نهایت به صورت یک کد در شبکه بلاک چین ثبت می‌شود. پس از ثبت شدن این کد دیگر اجازه دسترسی به اطلاعات آن و یا تغییر این اطلاعات وجود ندارد که این باعث بالا رفتن امنیت این نوع معاملات و نفوذ ناپذیری تقریبی آن ها می‌شود. در حقیقت هَش هر بلوک اطلاعاتی را به بلوک اطلاعاتی قبلی خود مرتبط می‌سازد که در این حالت هر بلاک شامل هَش اطلاعات موجود در خود و هَش اطلاعات بلاک قبل از خود می‌باشد.

ماینر (miner):

همانطور که قبلاً اشاره شد در معاملات ارزهای دیجیتال نیاز به هیچ گونه واسطه یا نفر سومی برای نظارت و تایید روند انجام آن وجود ندارد، اما در نهایت نیاز به منبعی برای تایید صحت اطلاعات وارد شده و راستی آزمایی دو طرف معامله دیجیتالی انکار ناپذیر است. در این حالت اشخاصی به صورت داوطلبانه وظیفه انجام این کار و بررسی کردن ( verify ) تمامی اطلاعات ثبت شده در معاملات را بر عهده می‌گیرند، به ماینر ها اصطلاحاً ( استخراج کننده ) نیز گفته می‌شود که با استفاده از انواع روش‌های استخراج ارز دیجیتال به تولید این رمز ارزها می‌پردازند.

کیف پول ارز دیجیتال (wallet):

والت یا کیف پول ارز دیجیتال در واقع درست مثل کیف پول شخصی ما در دنیای واقعی عمل کرده و یک نرم افزار است که مانند یک پایگاه داده عمل کرده و شامل تمامی کد رمزهای شخصی و عمومی کاربران می‌باشد و بلاک چین‌های مختلف را به یکدیگر مرتبط می‌سازد و با آنها در ارتباط است تا کاربران بتوانند معاملات خود را انجام دهند.

نود (Node):

در واقع دستگاه‌هایی هستند که به شبکه وصل شده و وظیفه ثبت تاریخ انجام معاملاتی ارز های دیجیتال که در آن اتفاق می‌افتد را به عهده دارند و این داده ها را در هاردهای خود ذخیره و نگهداری می‌کنند.

بهترین کتاب‌ها برای شروع بیت کوین

در دنیای امروز و با افزایش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال، منابع یادگیری مفاهیم مرتبط با ارزهای دیجیتال هم رو به افزایش هستند. برای مثال، کافی است که همین حالا عبارت بیت کوین چیست یا بلاک چین چیست را در گوگل جست‌­و­جو کنید؛ خواهید دید که صدها مقاله و ویدیوی آموزشی مختلف و رایگان وجود دارد که هر یک به‌ زبان خود مفاهیم بیت کوین و ارزهای دیجیتال را برای شما تشریح می‌کنند.

علاوه بر این، دوره‌های آموزشی بسیاری هم هستند که به صورت حضوری و یا آنلاین، این مفاهیم را به شما آموزش می‌دهند. اما در این میان، هنوز هم یکی از ارزشمندترین منابع کتاب‌ها هستند است. تفاوتی ندارد که به ‌تازگی با صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال آشنا شده باشید یا توسعه‌دهنده‌ای باسابقه باشید که قصد دارد در مورد این فناوری اطلاعات بیشتری کسب کند. در هر صورت، کتاب یکی از بهترین منابعی است که برای یادگیری می‌توانید به آن مراجعه کنید؛ چرا که پپش از انجام اصلاحات و بررسی‌های خاص، روانه بازار می‌شوند.

اما منابعی که می‌توانند ما را برا آشنایی بیشتر با این ارزها همچون بیت کوین کمک کنند، چه کتاب‌هایی هستند؟

  • کتاب ارز دیجیتال

کتاب راهنمای ارز دیجیتال که راهنمای گام به گام تنها ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این کتاب توجه زیادی را به خود جلب کرده و نقد و بررسی‌های بسیاری در مورد آن وجود دارد. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب ۰-۱۰۰ با ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کنید.

آموزش حضوری ارز دیجیتال

کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال معرفی و آموزش نکات کلیدی و کاربردی از جمله تحلیل نمودار ارزهای دیجیتال می‌باشد

آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

حال این سوال پیش می‌آید که چه زمانی و از کجا باید شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پس از گذراندن دوره های آموزشی آن بپردازیم که در ادامه این مقاله به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت.

برای شروع آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال ابتدا باید آموزش‌های اولیه را پشت سر بگذارید. در این مدت در مورد ارزهای دیجیتال مختلف تحقیق کنید، با رایج‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال آشنا شوید و اساس کار ارزهای دیجیتال را بیاموزید. شبکه بلاکچین از لحاظ فنی پیچیدگی‌های زیادی دارد. تکنولوژی رمز ارزها کاملاً با ارزهای فیات یا ارزهای رایج فیزیکی متفاوت است و چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آن‌ها بیاموزید.

با افراد حرفه‌ای مشورت کنید، اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید و هیچ گاه بدون جمع آوری اطلاعات اولیه، وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال نشوید. آموزش و کسب اطلاعات می ‌تواند تا چندین ماه زمان ببرد اما به شما قول می‌دهیم که تک تک لحظاتی که برای آموزش صرف می‌کنید ارزشش را خواهد داشت. فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال به همان اندازه‌ای که جذاب است می‌تواند ترسناک باشد و باعث از دست رفتن سرمایه شما شود. پس قبل از این که در گوگل عبارت قیمت اتریوم را سرچ کنید و بدون هیچ دانش قبلی اقدام به خرید رمز ارزها نمایید، حتماً مدت زمان کافی را برای یادگیری در نظر بگیرید.

آموزش حضوری ارز دیجیتال

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.