تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 14671

مهلت ارسال آثار نمایشی به جایزه بزرگ سرو تمدید شد

مهلت ارسال آثار نمایشی به جایزه بزرگ سرو تمدید شد

مهلت ارسال آثار نمایشی به جایزه بزرگ سرو تمدید شد مهلت ارسال اثر به جایزه بزرگ سرو که با هدف تجلیل از آثار برگزیده تئاتر مقاومت و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تمدید شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، با توجه به استقبال گسترده گروه‌های نمایشی سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت از اقصی نقاط ایران اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.
تاکنون آثار بسیاری از استان‌های مختلف کشور توسط هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور، استقبال هنرمندان و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری، این مهلت تا ۲۵ ماه جاری تمدید می‌شود.
تاکنون علاوه بر تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی، نهادها و سازمان‌های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن‌های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب..

مهلت ارسال آثار نمایشی به جایزه بزرگ سرو تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جایزه بزرگ سرو که با هدف تجلیل از آثار برگزیده تئاتر مقاومت و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تمدید شد.

مهلت ارسال آثار نمایشی به جایزه بزرگ سرو تمدید شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، با توجه به استقبال گسترده گروه‌های نمایشی سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت از اقصی نقاط ایران اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

تاکنون آثار بسیاری از استان‌های مختلف کشور توسط هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور، استقبال هنرمندان و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری، این مهلت تا ۲۵ ماه جاری تمدید می‌شود.

تاکنون علاوه بر تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی، نهادها و سازمان‌های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن‌های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب خود را به صورت سازمانی به دبیرخانه ارسال کرده‌اند؛ علاوه براین، هنرمندان و گروه‌های نمایشی نیز می‌توانند با تکمیل فرم درخواستی در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارکت کنند؛ همچنین برای سهولت کار دوستان در سراسر کشور علاوه بر راه‌های ارتباطی اعلام شده، رایانامه sarvprize1398@gmail.com نیز در دسترس عموم قرار داده شده است تا اطلاعات مربوط به آثار به اجرا درآمده با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ارسال شود.

تمامی گروه‌های نمایشی اعم از صحنه‌ای و خیابانی می‌توانند تا ۲۵ اسفندماه از طریق رایانامه مذکور و شماره واتس‌آپ ۰۹۳۵۶۱۰۶۱۴۴، اطلاعات درخواستی را به دبیرخانه ارسال کنند.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو با هدف تجلیل و تقدیر از آثار برگزیده تئاتر مقاومت کشور و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

اطلاعیه تئاتر شهر درباره اجراهای به تعویق افتاده اسفند ماه ۹۸برگزاری هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس به تعویق افتاددرخواست بازیگر تئاتر و تلویزیون از مردم؛ نوروز به اصفهان سفر نکنید + فیلم ‌دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران (مبارک) درگذشت

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.