تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۲۸
کد خبر : 72318

مهرشاد سهیلی چه کسی است + بیوگرافی مهرشاد سهیلی

مهرشاد سهیلی چه کسی است + بیوگرافی مهرشاد سهیلی

فهرست۱ بیوگرافی و تصاویر مهرشاد سهیلی۱.۱ مهرشاد سهیلی چگونه خبرساز شد۲ تصاویر مهرشاد سهیلی۲.۱ دیدار مهرشاد سهیلی با آیت الله مکارم شیرازی۳ تصاویر مهرشاد سهیلی و بازیگران مشهور مهرشاد سهیلی یکی از نوجوانانی است که در سال های اخیر با حضور در کنار بزرگان و سیاست مداران و برقراری جله با ایشان توانست خود را …

مهرشاد سهیلی یکی از نوجوانانی است که در سال های اخیر با حضور در کنار بزرگان و سیاست مداران و برقراری جله با ایشان توانست خود را در بین سیاسیون به چشم همگان نشان دهد ، وی با ترفند های مختلفی با افراد مشهور و سیاست مداران و حختی روحانیان قرار جلسه می گذاشته و با آنان عکس می گرفته و در رسانه ها منتشر می کرده ، وی با همین ترفند توانست بودجه های کلانی از سازمان ها و اداره ها بگیرد .

بیوگرافی و تصاویر مهرشاد سهیلی

مهرشاد سهیلی نوجوانی ۱۸ ساله است که متولد ۱۳۸۳ در شهر موسیان از توابع استان ایلام می باشد ، وی نامی عجیب را برای خود انتخاب کرده است و خود را جوانترین فرمانده آتش به اختیار معرفی کرده است ، مهرشاد سهیلی با ترفند های مختلف و انتشار اخبار در سایت های خبری و رسانه های خبری توانسته بود با این نام خود را در بین مسئولین مطرح کند ، و همین موضوع باعث شده بود وی براحتی مسئولین را فریب دهد و با آنها جلسه بگذارد ، طیفی که وی با آنها جلسه گذاشته از روحانیان ، بازیگران و مسئولین مختلف بوده است که در اخبار و رسانه ها نظرات افراد در مورد خود را منتشر کرده بود ، با این کار توانسته بود تمامی افراد را فریب دهد.

مهرشاد سهیلی چگونه خبرساز شد

مهرشاد سهیلی از ۱۱ سالگی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است ، و با برند سازی خود با عنوان جوانترین فرمانده آتش به اختیار توانست اخبار بسیاری را از خود منتشر کند تا اینکه در اواخر سال ۱۴۰۰ با تلاش نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. البته اطلاعات زیادی از پرونده وی هنوز منتشر نشده است.

این جوان دهه هشتادی راه و رسم مشهور شدن را با زیرکی انتخاب کرده و گرفتن عکس در کنار افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی ها خود را در معرض دید همگان قرار داد.

وی اعلام کرده بود که برای کمک به محرومان اقدامات جهادی انجام می دهد. حالا سوال اینجاست که یک جوان ۱۷ ساله که هنوز به سن قانونی نرسیده است چطور لقب فرماندهی را از آن خود کرده است ، آیا نهاد های ناظر توجه ای به این موضوع نداشته اند؟

تصاویر مهرشاد سهیلی

 

مهرشاد سهیلی در تسنیم

مهرشاد در اوایل فعالیت خود زمانی که ۱۵ ساله بوده است با مصاحبه با خبرگزاری هایی مثل خبرگزاری تسنیم توانست در ابتدای راه خود را به صورت رایگان در رسانه های پربازدیدی مثل تسنیم نیوز و خبرگزاری فارس به نمایش گذارد.

مهرشاد سهیلی در خبرگزاری فارس

مهرشاد سهیلی و مراجع تقلید

دیدار مهرشاد سهیلی با آیت الله مکارم شیرازی

وی با انتشار گزارش فعالیت های خود از جمله دیدار با آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله مکارم شیرازی و دریافت کمک های مالی که از این مراجع دریافت کرده ، می خواهد حس اعتماد را در بین مسئولین نشان دهد. چرا که کافی بود مسئولین براحتی با جستجوی اسم وی در اینترنت به این تصاویر و این اخبار مواجه می شوند.

حضور مهرشاد سهیلی در تلویزیون

با توجه به اینکه سهیلی با ارائه تصویری انقلابی از خود توانسته بود حتی صدا و سیما را هم دور می زند و با همچین اخباری حتی صدا و سیما را هم فریب می دهد و در برنامه زنده از شبکه دو سیما حضور پیدا می کند.

تصاویر مهرشاد سهیلی و بازیگران مشهور

مهرشاد سهیلی و داریوش ارجمند

وی در گام بعدی با حضور در کنتار بازیگران و افراد مشهور و انتشار اخبار این چنینی خواسته طیف متفاوت را هم به خود جلب کند ، وی با این روش ها توانسته از افراد و سازمان های مختلف کمک های مالی دریافت نماید. وی علاوه بر داریوش ارجمند تصاویری هم از تعریف مهران رجبی از وی در رسانه ها منتشر کرده است.

همسر مهرشاد سهیلی

انتشار اخبار مهرشاد سهیلی در خبرگزاری فارس و تسنیم

از دیگر اقدامات وی حضور در ستاد های انتخاباتی بوده است ، با توجه به رزومه سازی که مهرشاد سهیلی در رسانه ها ایجاد کرده بود توانسته بود به مسئول ستاد جوانان آیت الله رئیسی  در قم را هم از آن خود کند .

مطمئنا حضور همچون افرادی در ستاد های انتخاباتی می تواند باعث شود در ادامه راهشان منصب های مختلف دولتی را هم از آن خود کنند.

مهرشاد سهیلی و سپاه پاسداران

مهرشاد سهیلی در رویداد های مذهبی هم با راه اندازی مکان های مذهبی و حماسی توانسته است در کنار فرماندهان سپاه هم حضور داشته و تصاویر هم از آنان در اخبار منتشر شده خود قرار دهد.

مهرشاد سهیلی و خوانندگان

و در ادامه راه خود خواننده های پاپ را هم به سمت خود کشانیده و توانسته با ایجاد ارتباط با آنان هم این طیف را هم بسوی خود بکشاند.

به نظر شما دلیل این اتفاقات چیست ؟ چرا باید افرادی همچون مهرشاد سهیلی با ایجاد ظاهری انقلابی مسئولان و افراد مشهور در ایران را فریب دهد ؟ منتظر نظرات شما مخاطبان عزیز هستیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.