تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 61761

منتقدان درباره‌ بازی GTA Trilogy چه می‌گویند؟

منتقدان درباره‌ بازی GTA Trilogy چه می‌گویند؟

منتقدان درباره‌ بازی GTA Trilogy چه می‌گویند؟آیا بازی GTA Trilogy در حد این سه‌گانه افسانه‌ای راک استار گیمز ظاهر شده است؟ در ادامه به بررسی‌های ریمستر سه‌گانه جی تی ای می‌پردازیم.

بازی GTA Trilogy ک..

منتقدان درباره‌ بازی GTA Trilogy چه می‌گویند؟

آیا بازی GTA Trilogy در حد این سه‌گانه افسانه‌ای راک استار گیمز ظاهر شده است؟ در ادامه به بررسی‌های ریمستر سه‌گانه جی تی ای می‌پردازیم.

بازی GTA Trilogy که حاوی نسخه‌های ریمستر جی تی ای ۳، جی تی ای وایس سیتی و جی تی ای سن آندریاس است، پس از مدتی شایعات و گزارشات مختلف در ماه اکتبر رسماً معرفی شد و به‌تازگی نیز روانه بازار شد. هرچند عده بسیاری با این مجموعه از شاهکارهای راک‌ استار گیمز تجدید خاطرات کرده‌اند، برخی بازیکنان و منتقدان معتقدند که نسخه بازسازی شده GTA Trilogy در حد و اندازه‌های این سری نیست و جای کار بسیاری بیشتری دارد.

بازی GTA Trilogy

خلاصه بررسی‌های بازی GTA Trilogy

Hobby Consolas – ۸۰

ارزش نوستالژیک این مجموعه غیر قابل بحث است و شامل سه شاهکار می‌شود که حتی تا به امروز همچنان سرگرم‌کننده (با فیلمنامه پر شور و هیجان) هستند ولی این ریمستر در بسیاری از زمینه‌ها ضعف دارد و دارای نواقص فنی زیادی است.

Gameblog.fr – ۷۰

بازی GTA Trilogy راه خوبی برای کشف (یا کشف دوباره) سه عنوان افسانه‌ای دوره پلی‌استیشن ۲ است. این سه نسخه از لحاظ جلوه‌های بصری، یکسان و در عین حال خیلی متفاوت هستند اما این مجموعه به هیچ وجه عالی نیست و حتی روی پلی‌استیشن ۵ در ارائه یک تجربه کاملاً روان مشکل دارد، به‌جز اینکه گیم‌پلی این بازی‌ها هم کمی منسوخ به نظر می‌رسد. این مجموعه همچنان تاثیرگذار است ولی آماده رو به رو شدن با نواقص آن باشید.

بازی GTA Trilogy

Wccftech – ۵۵

بازی GTA Trilogy چند بازی پیشگام در زمان خود را در بر دارد که همچنان لذت نوستالژیک خود را به ارمغان می‌آورند ولی برای اینکه هنوز در سال ۲۰۲۱ به خوبی بدرخشند، به اندازه کافی تلاش نشده است. ارتقای بصری سطح پایین، عملکرد ناپایدار و فقدان بروزرسانی‌ها یا محتویات اضافی معنی‌دار باعث می‌شود که از خود بپرسید اصلاً چرا در درجه اول این بازی‌ها را دوست داشتید؟ شاید این مجموعه با بروزرسانی‌های جدید از سوی راک استار (یا مادرها) به کیفیت مناسبی برسد اما در حال حاضر آنچنان جذاب نیست.

IGN – ۵۰

هیچ شکی نیست که سه عنوان موجود در بازی GTA Trilogy جزو عناوین کلاسیک تاریخ هستند ولی متاسفانه در ریمستر کردن آن‌ها ظرافت و مهارت کافی به کار نرفته است. قابلیت‌های جدید ناچیزند و فقط تا حد محدودی پیاده‌سازی شده‌اند، جلوه‌های بصری درهم هستند، عملکرد در بهترین حالت ناپایدار است، برخی از محتویات ناپیدا است و باگ‌ها و گلیچ‌ها فراوان‌اند. این مجموعه از سه نسخه کلاسیک سری GTA، در وضعیت کنونی خود فاصله زیادی دارد تا حدی که بتوان آن را یک نسخه Definitive در نظر گرفت. این عنوان ناقص و ناامیدکننده است و نوعی بی‌احترامی به میراث این بازی‌ها و طرفداران فراوان آن‌ها است.

بازی GTA Trilogy

همچنین بخوانید:

ریمستر بازی جی تی ای ۴ در دست توسعه قرار دارد

Power Unlimited – ۳۵

این مجموعه درحالی که باید تجلیل باشکوهی از این سه بازی جهان آزاد پیشرو می‌بود، به شدت ناامیدکننده ظاهر شده و بهترین تجربه از این بازی‌ها را ارائه نمی‌دهد. اشتباه نکنید، خود بازی‌ها همچنان عالی هستند اما کنترل‌های دوربین بروزرسانی‌شده و برخی از بروزرسانی‌های گرافیکی در حدی نیستند که فقدان محتویات و نواقص گرافیکی این مجموعه را جبران کنند. این باعث می‌شود این‌طور به نظر برسد که هدف از بازی GTA Trilogy فقط پول به جیب زدن بوده و راک استار باید بابت آن احساس شرم کند.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره بازی GTA Trilogy چیست؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.