تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۱
کد خبر : 59970

منتظر معرفی چه گجت های جدیدی در هفته پیش رو باشیم؟

منتظر معرفی چه گجت های جدیدی در هفته پیش رو باشیم؟

منتظر معرفی چه گجت های جدیدی در هفته پیش رو باشیم؟در هفته‌ای که پیش رو داریم گوشی‌ها و گجت های جدیدی رونمایی خواهند شد. کمپانی آنر میزبان یک رویداد خبری است و TCL هم گجتی را معرفی خواهد کرد.
هفته‌ای ک..

گجت های جدید در هفته جدیدمنتظر معرفی چه گجت های جدیدی در هفته پیش رو باشیم؟

در هفته‌ای که پیش رو داریم گوشی‌ها و گجت های جدیدی رونمایی خواهند شد. کمپانی آنر میزبان یک رویداد خبری است و TCL هم گجتی را معرفی خواهد کرد.

هفته‌ای که گذشت، هفته مهمی برای دنیای فناوری بود. در این هفته اپل از لپ تاپ‌های جدید مک بوک پرو خود رونمایی کرد، گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل هم معرفی شدند و سامسونگ از یک نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ ۳ پرده برداشت. اما در هفته‌ای که پیش رویمان هست هم اتفاقات جالبی خواهد افتاد و گجت های جدیدی رونمایی می‌شوند.

۳ آبان – معرفی گوشی آنر پلی ۵ ویتالیتی ادیشن

گجت های جدید در هفته جدید

گوشی‌های خانواده آنر پلی ۵ فردا ۳ آبان ماه یک عضو جدید را به خود می‌بینند. این گوشی که آنر پلی ۵ ویتالیتی ادیشن نام دارد از دوربین دوگانه پشتی، یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری خود و فناوری شارژ سریع ۶۶ وات برخوردار است.

_____________

۳ آبان – معرفی گوشی‌های آنر ۵۰ و ۵۰ لایت در اروپا

گجت های جدید در هفته جدید

به دنبال رونمایی در چین، کمپانی آنر قصد دارد فردا دوشنبه ۳ آبان ماه گوشی‌های سری آنر ۵۰ خودش را در قاره اروپا نیز رونمایی کند. این خانواده از دو نسخه آنر ۵۰ و ۵۰ لایت تشکیل شده است که اولی در نسخه ۵G و دومی در نسخه ۴G عرضه خواهد شد.

_____________

۳ آبان – رونمایی از ایرباد بی‌سیم Palm

گجت های جدید در هفته جدید

Palm، برند زیرمجموعه تی‌سی‌ال فردا از یک جفت ایرباد بی‌سیم رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این ایرباد از طراحی بسته برخوردار باشد. باید دید آیا این برند چینی نه چندان آشنا می‌تواند با دیگر رقبای چینی خود در بازار رقابت کند یا خیر؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.