تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
کد خبر : 69790

منتظر آیفون ۱۴ مینی نباشید؛ یک مدل جدید جایگزین آن می‌شود

منتظر آیفون ۱۴ مینی نباشید؛ یک مدل جدید جایگزین آن می‌شود

منتظر آیفون ۱۴ مینی نباشید؛ یک مدل جدید جایگزین آن می‌شودطبق گزارش جدیدی که منتشر شده، اپل قصدی برای عرضه آیفون ۱۴ مینی ندارد و یک مدل بزرگ‌تر را در سری جدید گوشی‌هایش جایگزین آن خواهد کرد.
طبق گزارش ..

منتظر آیفون ۱۴ مینی نباشید؛ یک مدل جدید جایگزین آن می‌شود

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، اپل قصدی برای عرضه آیفون ۱۴ مینی ندارد و یک مدل بزرگ‌تر را در سری جدید گوشی‌هایش جایگزین آن خواهد کرد.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، اپل می‌خواهد امسال خیلی زود آیفون مینی را بازنشسته کند. در واقع صاحب آیفون می‌خواهد به جای آیفون ۱۴ مینی، یک نسخه‌ی ۶.۷ اینچی هم اندازه‌ی آیفون ۱۴ پرو مکس ولی با قیمتی پایین‌تر را ارائه کند. مدل‌های پرو کمی قد بلندتر خواهند شد و احتمالاً ناچ بالای نمایشگر آن‌ها دستخوش تغییراتی خواهد شد. رزولوشن نمایشگر دو مدل پرو و پرو مکس مشابه نسخه‌های سال قبل خواهد بود.

آیفون ۱۴ و جایگزین آیفون ۱۴ مینی به تراشه A15 مجهز می‌شوند

در بخش دیگر این گزارش آمده است که اپل تراشه‌ی جدید A16 را برای مدل‌های پرو و پرو مکس کنار خواهد گذاشت و دو مدل ارزان‌تر آیفون ۱۴ را با تراشه A15 (که همان تراشه سری آیفون ۱۳ است) وارد بازار می‌کند. البته مشخص نیست کدام نسخه از A15 در این گوشی‌ها به کار خواهد رفت. یکی از آن‌ها با پردازشگر گرافیکی قدرتمندتر و ۶ گیگابایت رم ارائه می‌شود.

اپل همچنین در حال کار روی قابلیت تماس ماهواره‌ای است. مدتی پیش شایعه شده بود که اپل می‌خواهد تماس ماهواره‌ای را با آیفون‌های خودش ممکن کند. حالا این شایعه داغ‌تر شده و خانواده iPhone 14 را هدف گرفته است. انتظار می‌رود اپل گوشی‌های جدید خودش را در سپتامبر معرفی کند.

منبع :imoreمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.