تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۸
کد خبر : 43917

مقصودی: مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی حل شود

مقصودی: مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی حل شود

در تذکری به وزیر آموزش و پرورش مقصودی: مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی حل شود نماینده بروجرد با تاکید بر لزوم رفع مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی، گفت که وضعیت معلمان مشمول همچنا..

در تذکری به وزیر آموزش و پرورش

مقصودی: مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی حل شود

مقصودی: مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی حل شود

نماینده بروجرد با تاکید بر لزوم رفع مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی، گفت که وضعیت معلمان مشمول همچنان بلاتکلیف است که با محاسبه شرایط فعلی موضوع بازنشستگی آن ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکر شفاهی به رئیس قوه قضائیه گفت: شما بهترین رئیسی هستید که ما در رویای خود آرزوی آن را داشتیم. تا ابد مردم مظلوم شهر آیت الله بروجردی قدردان و حق‌شناس حمایت شما از دو واحد تولیدی عظیم خودرو و سامان کاشی تولیدی این منطقه هستند که در سایه غفلت مسئولان از چرخه تولید خارج شده‌ بود.

وی توضیح داد: بیم آن می رفت که با واگذاری این واحدها به غیر به سرنوشت تراکتورسازی، نیشکر و هپکو دچار شوند که با حضور به موقع و تصمیم‌گیری رییس قوه قضاییه، انگیزه و امید در رگ‌های خشکیده کارگران با دست‌های پینه بسته و جوانان ناامید از اشتغال تزریق شد، ایشان دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده این دو کارخانه دادند که مهر تاییدی بر تلاش های شبانه روزی و نفس گیر بود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رفع مشکل محاسبه‌ سنوات خدمتی معلمان دانش سرایی شد و گفت: وضعیت معلمان مشمول این موضوع همچنان بلاتکلیف است که با محاسبه شرایط فعلی موضوع بازنشستگی آن ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مقصودی در تذکری به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی به وضعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.