تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۴۸
کد خبر : 586440

مقایسه سایز و ابعاد اپل واچ اولترا با دیگر ساعت های هوشمند بازار

مقایسه سایز و ابعاد اپل واچ اولترا با دیگر ساعت های هوشمند بازار

مقایسه سایز و ابعاد اپل واچ اولترا با دیگر ساعت های هوشمند بازار آیا Apple Watch Ultra ساعت خیلی بزرگ و سنگینی است؟ در این مطلب، سایز و ابعاد اپل واچ اولترا را با دیگر ساعت های هوشمند بازار مقایسه می‌کنیم. اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند جدید اپل یکی از گجت‌های پوشیدنی بزرگ است که

مقایسه سایز و ابعاد اپل واچ اولترا با دیگر ساعت های هوشمند بازار

آیا Apple Watch Ultra ساعت خیلی بزرگ و سنگینی است؟ در این مطلب، سایز و ابعاد اپل واچ اولترا را با دیگر ساعت های هوشمند بازار مقایسه می‌کنیم.

اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند جدید اپل یکی از گجت‌های پوشیدنی بزرگ است که شاید روی مچ‌های کوچک، خوب به نظر نمی‌رسد. این اسمارت واچ اپل، نه تنها بزرگترین محصول کوپرتینویی‌ها در این دسته تا به امروز است، بلکه در بین رقبا نیز ابعاد غول‌پیکری دارد. اما سایز و ابعاد Apple Watch Ultra در مقایسه با یک ساعت هوشمند معمولی، مثلا اپل واچ سری 8 چگونه به نظر می‌رسد؟ در این مطلب قصد داریم ابعاد اپل واچ اولترا را با سایر ساعت های هوشمند بازار مقایسه کنیم.

ابزار مقایسه‌ی به کار رفته به خوبی نشان می‌دهند که اپل واچ اولترا در مقایسه با ساعت های هوشمند معمولی چقدر بزرگتر است، اما شاید در تصاویر منتشر شده نتوانید به خوبی تفاوت ابعاد آنها را متوجه شوید. یکی دیگر از گجت های پوشیدنی مقاوم دیگر، ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو است که باید آن را جدی‌ترین رقیب اپل واچ اولترا بدانیم. بنابراین منطقی است که ببینیم اپل واچ اولترا در مقایسه با آن چگونه خواهد بود.

ابعاد اپل واچ اولترا دقیقا چقدر است؟

با وجود این که تقریبا همه از بزرگ بودن اپل واچ اولترا اطمینان دارند، اما در واقع تفاوت خیلی زیاد و چشمگیری با نزدیک‌ترین همتایان و رقبای خود ندارد. این ساعت هوشمند با ابعاد 49 در 44 میلی‌متر و وزن 61 گرم، مطمئنا خیلی سنگین‌تر از سایر رقبا است، اما از نظر ابعاد خیلی هم بزرگتر از اپل واچ سری 8 نیست. اپل واچ سری 8 از ابعاد 45 در 38 میلی‌متر بهره می‌برد که فقط چند میلی‌متر کوچک‌تر از اپل واچ اولترا است، اما 39 گرم وزن دارد که بسیار سبک‌تر از مدل اولترا خواهد بود.

گلکسی واچ 5 پرو هم در این مقایسه، تفاوت چشمگیری را نسبت به اپل واچ اولترا رقم نمی‌زند. برترین ساعت هوشمند سامسونگ، دارای یک قاب دایره‌ای به ابعاد 45.4 در 45.4 میلی‌متری یا 1.79 در 1.79 اینچ است و از وزن 46.5 گرمی بهره می‌برد.

با این حال برخی از تفاوت‌های اساسی از نظر ضخامت وجود دارد که بیشتر به دلیل ضخامتی است که سامسونگ به طور رسمی برای آن اعلام کرده است. سامسونگ اعلام کرده گلکسی واچ 5 پرو، 10.5 میلی‌متر ضخامت دارد. بنا بر ادعای این شرکت کره‌ای، گلکسی واچ 5 پرو حتی از اپل واچ سری 8 معمولی هم باریک‌تر است، اما واقعیت به گونه دیگری خواهد بود. طبق اندازه‌گیری‌های انجام شده با ابزار دقیق و مطمئن، Galaxy Watch 5 Pro دارای ضخامت 15.5 میلی‌متر است که 5 میلی‌متر بیشتر از عدد اعلام شده توسط سامسونگ است. در سوی دیگر، اپل واچ اولترا 14.4 میلی‌متر و اپل واچ سری 8 نیز 10.7 میلی‌متر ضخامت دارند که در این زمینه باریک‌تر از ساعت سامسونگ محسوب می‌شوند.

ابعاد اپل واچ اولترا

در تصویر زیر هم می‌توانید شکل ظاهری این ساعت هوشمند بالارده و جذاب را به همراه بند‌های آن مشاهده کنید. توجه داشته باشید که اگرچه اپل واچ اولترا بزرگتر از اپل واچ معمولی است، اما گیره‌هایی به اندازه هر ساعت اپل واچ 45 میلی‌متری دارد؛ بنابراین می‌توانید از بندهای اپل واچ معمولی هم روی آن استفاده کنید. این خبر عالی برای کسانی خواهد بود که مجموعه‌های زیادی از لوازم جانبی اپل واچ‌های قبلی را جمع‌آوری کرده بودند.

ابعاد اپل واچ اولترا

اما اپل واچ اولترا روی دست چگونه به نظر می‌رسد؟ رسانه‌های تخصصی خارجی پس از بررسی اپل واچ اولترا و استفاده از آن برای مدتی، این واقعیت را تایید کرده‌اند که این ساعت هوشمند آنقدرها هم بزرگ نیست و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید خیلی روی مچ دست، نامناسب به نظر نمی‌رسد.

ابعاد اپل واچ اولترا

در واقع، تعدادی از ساعت‌های مکانیکی سنتی در بازار وجود دارند که حتی بزرگتر از اپل واچ اولترا هستند و ابعاد 55 و حتی 60 میلی‌متری دارند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که اپل واچ اولترا به دلیل ابعاد بزرگی که دارد و ظرافتی که در آن دیده نمی‌شود، بیشتر برای استفاده مردان مناسب است.

ابعاد اپل واچ اولترا

به طور کلی، ما احتمالا نباید اپل واچ اولترا را به عنوان یک تغییر پارادایم عظیم در نظر بگیریم. مطمئنا این ساعت هوشمند بزرگتر از چیزی است که از یک اپل واچ معمولی انتظار داریم، اما آنقدرها هم بزرگ نیست. عادت کردن به این اسمارت واچ جذاب به زمان زیادی نیاز نخواهد داشت و احتمالا هرگز شما را از نظر ابعاد آزار نمی‌دهد. سایر تصاویر Apple Watch Ultra را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید.

ابعاد اپل واچ اولترا

ابعاد اپل واچ اولترا

ابعاد اپل واچ اولترا

ابعاد اپل واچ اولترا

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.