تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 57283

مقایسه تصویری ابعاد گلکسی اس ۲۲ با آیفون ۱۳ اپل

مقایسه تصویری ابعاد گلکسی اس ۲۲ با آیفون ۱۳ اپل

مقایسه تصویری ابعاد گلکسی اس ۲۲ با آیفون ۱۳ اپلبر اساس شایعات منتشر شده Galaxy S22 کوچکتر از نسل قبل خود خواهد بود. حالا تصاویری منتشر شده که ابعاد گلکسی اس ۲۲ را با آیفون ۱۳ و گلکسی اس ۲۱ مقایسه می‌ک..

ابعاد گلکسی اس 22 / گلکسی S21مقایسه تصویری ابعاد گلکسی اس ۲۲ با آیفون ۱۳ اپل

بر اساس شایعات منتشر شده Galaxy S22 کوچکتر از نسل قبل خود خواهد بود. حالا تصاویری منتشر شده که ابعاد گلکسی اس ۲۲ را با آیفون ۱۳ و گلکسی اس ۲۱ مقایسه می‌کند.

افشاگری به نام Ice Universe دو تصویر منتشر کرده است که در آنها می‌توان ابعاد مدل استاندارد گلکسی اس ۲۲ را با دیگر اعضای سری S22، گلکسی اس ۲۱ و همچنین آیفون ۱۳ مقایسه کرد. همانطور که پیشتر گفته شده بود، مدل گلکسی اس ۲۲ با توجه به استاندار‌های امروزی یک گوشی کامپکت است.

ابعاد گلکسی اس 22

در واقع می‌توان گفت که گلکسی S22 با نمایشگر ۶.۰۶ اینچی و حاشیه‌های حداقلی جمع و جور‌ترین گوشی پرچمدار سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S10e خواهد بود. گلکسی اس ۲۲ به شکل محسوسی از اس ۲۱ کوتاه‌تر است و کمی هم از آیفون ۱۳ و نسل قبل خود پهنای کمتری دارد.

متاسفانه منبع منتشر کننده این تصاویر ابعاد دقیق گلکسی اس ۲۲ را منتشر نکرده است؛ اما با توجه به اینکه ابعاد آیفون ۱۳ برابر با ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر است، احتمالا پرچمدار جدید سامسونگ هم اندازه گلکسی S10e خواهد بود.

ابعاد گلکسی اس 22

تصاویر منتشر شده از گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا تفاوت زیاد بین ابعاد این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. با توجه به مشخصات منتشر شده، احتمالا کاربران در مقایسه با نسل قبل استقبال خوبی از سری گلکسی اس ۲۲ بکنند.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.