تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 54406

معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش

معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش

فهرست۱ مرکز خرید سارینا ۱۱.۱ مرکز خرید دامون۱.۱.۱ مرکز خرید رویا مال کیش۱.۱.۱.۱ از چه طریقی بلیط پرواز به کیش را بخریم؟ جزیره زیبای کیش که هرساله در فصول مختلف میزبان گردشگران داخلی بسیار زیادی هست، امکانات تفریحی و سیاحتی فراوانی را برای کسانی که به این جزیره سفر می­کنند فراهم کرده است. شما در …

جزیره زیبای کیش که هرساله در فصول مختلف میزبان گردشگران داخلی بسیار زیادی هست، امکانات تفریحی و سیاحتی فراوانی را برای کسانی که به این جزیره سفر می­کنند فراهم کرده است. شما در این جزیره هم می­توانید از اقامت در هتل­های زیبا و لوکس لذت ببرید، هم در فصول مناسب، از تفریحات آبی مختلفی که وجود دارد استفاده کنید و هم از زیبایی آب­های خلیج فارس آرامش پیدا کنید. اما بعضی از افرادی که به این جزیره سفر می­کنند، از پاساژگردی نیز غافل نمی­شوند! برای همین ما می­خواهیم در این مقاله، شما را با بهترین مراکز خرید این جزیره آشنا کنیم تا اگر با خرید بلیط هواپیما قصد سفر به کیش را داشتید، سری به این مراکز خرید بزنید و از تجربه گشت و گذار در آن لذت ببرید.

مرکز خرید سارینا ۱

این مرکز خرید که روبروی هتل ارم در بلوار خیام و همچنین در نزدیکی هتل داریوش کیش واقع شده است، از بزرگترین مراکز خرید این جزیره می­باشد. این مرکز خرید ۱۰ طبقه شامل ۱ طبقه پارکینگ، ۲ طبقه تجاری و همچنین ۷ طبقه اداری می­باشد. اگر قصد خرید از برندهای معتبر را دارید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. شما می­توانید در مرکز خرید مدرن سارینا ۱ اجناس مختلفی مانند کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی، عطر و ادکلن و … را خریداری کنید.

مرکز خرید دامون

دامون یکی از مدرن­ترین و مجهزترین مراکز خرید کیش است که در شمال این جزیره واقع شده است. هتل گلدیس، نزدیک­ترین هتل به این مرکز خرید می­باشد. شما در این پاساژ می­توانید به خرید پوشاک، عینک، شکلات، طلا و … بپردازید. علاوه بر اینکه گشتن در این مرکز خرید به سبب پخش موزیک­های آرامش­بخش پیانو بسیار لذت بخش است، این مرکز خرید بخاطر فودکورت معروفش نیز جذابیت­های زیادی برای مردم دارد. فودکورتی که در طبقه فوقانی آن قرار دارد و چشم­انداز زیبایی رو به ساحل دارد. در این فودکورت غذاهای مختلف ایرانی، چینی و فست فود سرو می­شود.

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویامال که در شرق جزیره کیش و در بلوار رودکی قرار دارد، یکی از لوکس­ترین مراکز خرید این جزیره می­باشد. در این مرکز خرید که ۲ طبقه آن شامل واحدهای تجاری است، علاوه بر برندهای مختلف لباس و پوشاک، برندهای معتبر لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی نیز حضور دارند.

از چه طریقی بلیط پرواز به کیش را بخریم؟

برای اینکه به جزیره زیبای کیش سفر کنید و از گشت و گذار در مراکز خرید معرفی شده لذت ببرید، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید و با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر کرده و تجربه خوبی را از سفر به نگین خلیج فارس داشته باشید. برای تهیه بلیط هواپیما سیستمی نیازی به مراجعه به آژانس­های هواپیمایی ندارید و از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ به راحتی می­توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی مراحل خرید و تهیه بلیط را بصورت آنلاین انجام دهید.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.