تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر : 58995

معروفترین گردهمایی خودروسازان جهان، نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ لغو شد

معروفترین گردهمایی خودروسازان جهان، نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ لغو شد

معروفترین گردهمایی خودروسازان جهان، نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ لغو شدرئیس کمیته برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو رسما اعلام کرد که به علت فراگیری ویروس کرونا نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد.
برگزارکنن..

نمایشگاه خودرو ژنو 2022معروفترین گردهمایی خودروسازان جهان، نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ لغو شد

رئیس کمیته برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو رسما اعلام کرد که به علت فراگیری ویروس کرونا نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد.

برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو ژنو در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ اعلام کردند که به خاطر فراگیری ویروس کرونا نمی‌توانند نمایشگاه ژنو را برگزار کنند. این اتفاق نقطه آغاز تأثیرپذیری صنعت خودرو از کرونا ویروس بود. اما لغو نمایشگاه خودرو ژنو باعث نشد تا شرکت‌های خودروسازی بی‌خیال معرفی محصولات خود شوند و آن‌ها به منظور رونمایی از جدیدترین اتومبیل‌های خود به سراغ رویدادهای آنلاین رفتند.

برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ منتفی است

برگزارکنندگان نمایشگاه ژنو در تلاش بودند تا بتوانند نمایشگاه خودرو ژنو را در سال ۲۰۲۲ برگزار کنند؛‌ اما طبق اعلام کمیته برگزاری این نمایشگاه با توجه به ادامه یافتن فراگیری ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ منتفی خواهد بود. قطعه‌سازان از کروناویروس تأثیر مستقیم پذیرفته‌اند به نحوی که در حال حاضر تولیدات آن‌ها بسیار کمتر شده و در تأمین نیمه رساناها نیز چندان موفق نیستند. این مسئله شرکت‌های خودروسازی را نیز تحت تأثیر مستقیم قرار داده و به همین دلیل بسیاری از این شرکت‌ها هم‌اکنون در تولید خودرو ناموفق بوده و تمام تمرکز خود را روی از بین بردن موانعی که بر سر راهشان قرار دارد گذاشته‌اند.

از آنجایی که نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد، کمیته برگزاری این نمایشگاه می‌تواند نمایشگاه ژنو ۲۰۲۳ را با کیفیت بالاتر برگزار کند. مطابق با اظهارات رئیس کمیته برگزاری نمایشگاه ژنو، کمیته برگزاری تمام سعی خود را برای این که نمایشگاه ژنو ۲۰۲۲ برگزار شود انجام داد؛‌ اما وی می‌گوید چاره‌ای جز پذیرش حقیقت نداریم و باید گفت فراگیری کروناویروس اجازه برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۲۲ را نمی‌دهد.

با این سخنان، اندک امید شرکت‌ها برای برگزاری نمایشگاه ژنو در سال ۲۰۲۲ از بین رفت. با وجود فراگیری ویروس کرونا امسال برخی از رویدادهای خودرویی برگزار شدند؛‌ اما تعداد زیادی از آن‌ها همچنان برگزار نشدند. البته در صورت برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو نیز معلوم نیست که این نمایشگاه مانند سال‌های قبل پذیرای شرکت‌های زیادی باشد یا نه، چرا که برخی از شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که آمادگی حاضر شدن در این نمایشگاه را ندارند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.