تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 36961

معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک – macOS

معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک – macOS

معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک – macOS اگر صاحب یک مک بوک یا آیمک اپل هستید، در اینجا به معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک می‌پردازیم که بسیار کاربردی هستند.
در این مقاله قصد داریم تا ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک اپل را به شما معرفی کنیم. برنامه‌های مذکور طی سالیان اخیر به عنوان بهترین نرم افزار‌های مدیریت دانلود برای مک بوک، آیمک و مک پرو اپل شناخته شده‌اند.
۱- نرم افزار مدیریت دانلود Folx Download Manager این برنامه یکی از بهترین نرم افزار‌های دانلود برای مک بوک‌های اپل محسوب می‌شود. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار خوبی است و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه در صورت قطع شدن اینترنت دانلودها را به شکل خودکار متوقف کند و پس از وصل شدن اینترنت دانلود به شکل خودکار ادامه پیدا می‌کند. نرم افزار Folx Download Manager یک نسخه پرو هم دارد که قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه معمولی آن دارد.
۲- نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader یکی دیگر از نرم افزار‌های قدرتمند برای مدیریت دانلود مک بوک اپل Jdownloader است که دارای قابلیت های مهمی ا..

معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک – macOS

اگر صاحب یک مک بوک یا آیمک اپل هستید، در اینجا به معرفی ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک می‌پردازیم که بسیار کاربردی هستند.

در این مقاله قصد داریم تا ۹ نرم افزار مدیریت دانلود برای مک اپل را به شما معرفی کنیم. برنامه‌های مذکور طی سالیان اخیر به عنوان بهترین نرم افزار‌های مدیریت دانلود برای مک بوک، آیمک و مک پرو اپل شناخته شده‌اند.

۱- نرم افزار مدیریت دانلود Folx Download Manager

مدیریت دانلود برای مک

این برنامه یکی از بهترین نرم افزار‌های دانلود برای مک بوک‌های اپل محسوب می‌شود. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار خوبی است و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه در صورت قطع شدن اینترنت دانلودها را به شکل خودکار متوقف کند و پس از وصل شدن اینترنت دانلود به شکل خودکار ادامه پیدا می‌کند. نرم افزار Folx Download Manager یک نسخه پرو هم دارد که قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه معمولی آن دارد.

۲- نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader

مدیریت دانلود برای مک

یکی دیگر از نرم افزار‌های قدرتمند برای مدیریت دانلود مک بوک اپل Jdownloader است که دارای قابلیت های مهمی است. انتشار این نرم افزار به شکل اوپن سورس یا منبع باز بوده و از طریق برنامه نویسی جاوا توسعه یافته است. این برنامه به طور اختصاصی برای وان کلیک هاستینگ و اشتراک گذاری از طریق سرویس‌هایی مثل Rapidshare و… بهینه‌سازی شده است. این برنامه دارای رابط کاربری نسبتا خوبی است؛ اما در استارتاپ با سرعت نسبتا پایینی اجراء می‌شود.

۳- نرم افزار مدیریت دانلود Leech

مدیریت دانلود برای مک

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و می‌توان گفت این نرم افزار یکی از ساده‌ترین برنامه‌های موجود برای سیستم عامل macOS حساب می‌آید و دارای قابلیت‌های مناسبی است.

این برنامه باعث می‌شود دانلود اطلاعات با سرعت زیادی انجام شود و کاربران برای استفاده از این برنامه باید پسورد و یوزرنیم بسازند. اگر می خواهید برای مک بوک خود Download Manager ساده و کاربردی دانلود کنید ما به شما این برنامه را پیشنهاد می‌دهیم.

۴- نرم افزار مدیریت دانلود Igetter

مدیریت دانلود برای مک

شاید با دیدن تصویر بالا این فکر به ذهن شما خطور کند که برنامه Igetter بسیار پیچیده است؛ اما اینگونه نیست. شاید طراحی این برنامه مانند برنامه Leech ساده نباشد؛ اما محیط آن پیچیدگی خاصی هم ندارد و تمام افراد توانایی استفاده از این برنامه را دارا هستند. این برنامه تخصص زیادی در افزایش سرعت دانلود فایل دارد و برای اینکار فایل ها را به پارت‌های مختلفی تقسیم می‌کند. این برنامه یکی از بهترین نرم افزار‌های مدیریت دانلود برای مک بوک اپل به حساب می‌آید.

۵- نرم افزار مدیریت دانلود Maxel

مدیریت دانلود برای مک

این برنامه یکی از کابردی‌ترین نرم افزار‌های مدیریت دانلود برای سیستم عامل OS X محسوب می‌شود. برنامه مذکور همانند نرم افزار Igetter فایل‌ها را به قسمت های مختلف تقسیم می کند و با این کار سرعت دانلود افزایش پیدا می کند. طراحی نرم افزار Maxel ساده است و در آن چندین تب وجود دارد که دانلود‌های متوقف شده، تمام شده، دانلود های در انتظار، دانلود‌های ناموفق و … را در قالب یک لیست نشان می‌دهد.

۶- نرم افزار مدیریت دانلود Progressive Downloader

مدیریت دانلود برای مک

طراحی محیطی این نرم افزار از نرم افزار‌های قبلی پیچیده‌تر است، اما خیلی دشوار نیست و این برنامه از کیفیت و قابلیت‌های خوبی برخوردار است، این برنامه یک ابزار مدیریت دانلود تمام و کمال محسوب می‌شود. نرم افزار مذکور می‌تواند دانلودهایی که کانکشن آن‌ها به مشکل برخورده است را متوقف کند. این برنامه پس از برطرف شدن مشکل، دانلود را به شکل خودکار و از همان مرحله‌ای که قطع شده بود ادامه می‌دهد. پس شما اگر از این برنامه استفاده کنید ناموفق بودن دانلود و بروز ارور هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهند کرد. این برنامه هر فایل را به سه قسمت تقسیم می‌کند و با این کار سرعت دانلود افزایش پیدا می‌کند.

۷- نرم افزار مدیریت دانلود Xtreme Download manager

مدیریت دانلود برای مک

نرم افزار مذکور دارای رابط کاربری مناسبی است و استفاده از آن آسان است. این برنامه به زبان جاوا نوشته شده و دارای الگوریتم‌های تقسیم بندی پویا است که اطلاعات را فشرده سازی می‌کند و این کار باعث می‌شود تا سرعت دانلود به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کند. این برنامه فایل‌های دانلود شده را در دسته بندی‌های مختلفی شامل فیلم، عکس، فایل فشرده موزیک و… قرار می‌دهد. نرم افزار Xtreme Download manager یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت دانلود برای مک بوک اپل محسوب می‌شود.

۸- نرم افزار مدیریت دانلود Download Shuttle

مدیریت دانلود برای مک

این نرم افزار ساده‌ترین برنامه موجود برای مدیریت دانلود به حساب می‌آید. این برنامه تمام فایل‌های در صف دانلود را به بخش‌های متعدد و کوچک تقسیم می‌کند و با این کار سرعت دانلود را افزایش می‌دهد. این برنامه فقط از نظر سادگی مفید است و قابلیت‌های ویژه‌ای ندارد.

ولی با این وجود این نرم افزار یک نرم‌افزار مناسب مدیریت دانلود برای مک بوک اپل محسوب می‌شود.

۹- نرم افزار مدیریت دانلود Inetget

مدیریت دانلود برای مک

آخرین برنامه مدیریت دانلود در مک که درباره آن صحبت می‌کنیم نرم افزار INETGET است. این برنامه رابط کاربری خوب و قابلیت های متنوعی دارد که آن را به یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت دانلود در Mac OS X تبدیل می‌کنند. این برنامه در صورت بروز مشکل در کانکشن دانلود را به شکل خودکار متوقف می‌کند و پس از حل شدن مشکل دانلود را به صورت خودکار ادامه می‌دهد و به این ترتیب از بروز ارور در زمان دانلود جلوگیری می‌کند. این برنامه فایل‌های دانلود شده را در پوشه‌های متعددی مانند ویدیو، موزیک، عکس، فایل فشرده و… دسته بندی و عرضه می‌کند.

منبع :eltima-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.