تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 34546

معرفی ۱۰ بازی برتر شبیه به Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS

معرفی ۱۰ بازی برتر شبیه به Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS

معرفی ۱۰ بازی برتر شبیه به Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS در این مطلب چند بازی مشابه با Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد تا جهان سایبرپانک را در گوشی هوشمند خود تجربه کنید!
حدودا چند هفته است که بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار بازی Cyberpunk 2077 عرضه شده است؛ عنوانی که از سال ۲۰۱۳ توسط استودیو سی دی پراجکت رد معرفی شده و حال پس از ۷ سال طراحی، با واکنش‌های مثبت و منفی کاربران و منتقدان مواجه شده است.
بازی‌های مشابه با Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS به هر حال نظرها درباره این عنوان و مشکلات مربوط به آن به مسئله‌ای است که این روزها حتی باعث حذف شدن آن از فروشگاه پلی استیشن استور شده است؛ با این وجود به هیچ وجه نمی‌توان از جذابیت داستان و ویژگی‌های منحصر به فرد Cyberpunk 2077 چشم پوشی کرد و به همین منظور، قصد داریم تا ۱۰ مورد از بازی‌های مشابه با این عنوان را که برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شده‌اند به شما معرفی کنیم.
۱۰. بازی Mindcell این عنوان سوم شخص با وجود پایین بودن سطح گرافیک، داستان جذابی را درباره شخصیتی در آینده نزدیک روایت می‌کن..

معرفی ۱۰ بازی برتر شبیه به Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS

در این مطلب چند بازی مشابه با Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد تا جهان سایبرپانک را در گوشی هوشمند خود تجربه کنید!

حدودا چند هفته است که بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار بازی Cyberpunk 2077 عرضه شده است؛ عنوانی که از سال ۲۰۱۳ توسط استودیو سی دی پراجکت رد معرفی شده و حال پس از ۷ سال طراحی، با واکنش‌های مثبت و منفی کاربران و منتقدان مواجه شده است.

بازی‌های مشابه با Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS

به هر حال نظرها درباره این عنوان و مشکلات مربوط به آن به مسئله‌ای است که این روزها حتی باعث حذف شدن آن از فروشگاه پلی استیشن استور شده است؛ با این وجود به هیچ وجه نمی‌توان از جذابیت داستان و ویژگی‌های منحصر به فرد Cyberpunk 2077 چشم پوشی کرد و به همین منظور، قصد داریم تا ۱۰ مورد از بازی‌های مشابه با این عنوان را که برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شده‌اند به شما معرفی کنیم.

۱۰. بازی Mindcell

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

این عنوان سوم شخص با وجود پایین بودن سطح گرافیک، داستان جذابی را درباره شخصیتی در آینده نزدیک روایت می‌کند که به عنوان یک نمونه آزمایشگاهی برای انجام تست‌های مختلف روی بدن انسان، قصد دارد تا از اتفاقاتی که در اطراف وی در حال رخ دادن است سر در بیاورد. به هر حال این بازی می‌تواند تا ۴-۵ ساعت گیم پلی جذاب از دنیای شبیه با Cyberpunk 2077 را در اختیار شما قرار دهد که علاوه بر سیستم تیراندازی و مبارزات خوب، داستانی که رفته رفته جذاب‌تر می‌شود را برای شما ارائه خواهد کرد.

بازی MindCell برای گوشی‌های اندروید و iOS برای دانلود با قیمت ۵ دلار در گوگل پلی استور و ۰.۹۹ دلار در اپ استور در دسترس قرار دارد.

۹. بازی Into Mirror

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

بازی Into Mirror درواقع یک عنوان پلتفرمر دو بعدی است که در سبکی مانند Blade Runner و Neuromancer ساخته شده، اما وجود فضای تاریک سایبرپانکی و ماشین‌ها و تکنولوژی عجیب آینده باعث می‌شود تا جهان این بازی با Cyberpunk 2077 مقایسه شود. همچنین نکته بسیار جذاب درباره Into Mirror اینجاست که داستان آن در سال ۲۰۷۶ رخ می‌دهد که در آن مردم در یک جهان مجازی گیر افتاده‌اند! جایی که شخصیت اصلی تلاش می‌کند تا با برملا کردن رازهای مربوط به این جهان مجازی، از اسرار آن با خبر شود.

بازی Into Mirror در هر دو فروشگاه پلی استور و اپ استور به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارد.

۸. بازی Technobabylon

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

یکی دیگر از عناوین سبک رترو که در آن یک شهر به نام نیوتون در سال ۲۰۸۷ درگیر ماجراهای تاریکی می‌شود که شباهت بسیاری را با عنوان Cyberpunk 2077 دارد. در این بازی نیز شاهد جهان عجیبی خواهید بود که در آن پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن به عنوان یک سلاح برای فرقه‌های مختلف، داستان و تاریخچه جالبی از شهر نیوتون روایت می‌شود.

به هر حال اگر گرافیک بازی برای شما مهم نیست و به داستان آن اهمیت می‌دهید، Technobabylon یک بازی بی‌نظیر برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این عنوان، به صورت انحصاری و با قیمت ۵ دلار تنها برای کاربران گوشی‌های آیفون برای خرید و دریافت در دسترس قرار دارد.

۷. بازی Exiles

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

حال که صحبت از یک عنوان انحصاری در پلتفرم iOS شد، بهتر است تا اشاره‌ای به یک بازی مخصوص پلتفرم اندروید کنیم؛ بازی Exile عنوانی است که توسط استودیو Crescent Moon Games سازنده بازی معروف Ravensword: Shadowlands طراحی شده و هم‌اکنون چند سالی از انتشار آن می‌گذرد.

با این حال نکته قابل توجه اینجاست که Exile چندان هم داستانی مشابه با Cyberpunk 2077 ندارد، اما گیم پلی جذاب، گرافیک فوق‌العاده بالا و جهان تاریک باعث می‌شود تا آن را در این لیست قرار دهیم. با این حال داستان این بازی نیز جذابیت منحصر به فردی را در روایت کردن سرنوشت گروهی از افراد که در یک سیاره دیگر به نابودی کشیده شده‌اند دارد؛ جایی که دولت حاکم بر آن‌ها قصد دارد تا با انتشار یک ویروس کشنده، مردم را کنترل کند.

در Exile شما می‌توانید بین سه مدل شخصیت مختلف یکی را انتخاب کرده و حتی جنسیت آن را تعیین کنید؛ سپس با استفاده از انواع مختلف سلاح که در این بازی گذاشته شده، در جهان باز آن به گشت و گذار پرداخته و یا به مبارزه با گونه‌های عجیب موجودات فضایی بپردازید!

بازی Exile در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید به قیمت ۶.۹۹ دلار برای خرید در دسترس قرار دارد اما به‌زودی شاهد عرضه نسخه iOS آن نیز خواهیم بود. همچنین دقت کنید که با خرید بازی، نیاز به پرداخت هیچ وجه اضافه‌ای برای دریافت آیتم‌های داخل آن نخواهید داشت.

۶. بازی Neo Cab

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

در جهانی که توسط ربات‌ها و تکنولوژی پیشرفته اداره می‌شود، از انسانیت طرفداری کنید! در بازی Neo Cab شما در نقش شخصیتی به نام لینا (Lina) خواهید بود که یک راننده در شهر Los Ojos بوده و همه چیز خود را از دست داده است. با این حال احتمالا فکر می‌کنید که این عنوان نیز پر از صحنه‌های اکشن است، اما درواقع Neo Cab یک بازی مکالمه محور است که تمرکز آن روی بخش داستانی که کامل کردن آن حدود ۶ ساعت طول می‌کشد قرار دارد.

جهان این عنوان شباهت بسیاری را با بازی Cyberpunk 2077 دارد اما متاسفانه در حال حاضر برای پلتفرم اندروید در دسترس نبوده و به قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه اپ استور در گوشی‌های آیفون قابل خرید است.

۵. بازی Beyond a Steel Sky

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

اگر از گیمرهای قدیمی باشید که بازی Beneath a Steel Sky در سال ۱۹۹۴ را تجربه کرده باشید، قطعا نام این بازی جدید برای شما بسیار آشنا خواهد بود؛ بله، بازی Beyond a Steel Sky درواقع یک دنباله بر عنوان قدیمی سال ۱۹۹۴ است که روایت Union City را که یک شهر پر از راز و ماجرا است را بیان می‌کند. شهری که در آن نیروهای رباتیک بر زندگی انسان‌ها نظارت داشته و حق هیچگونه رفتار خلاف جهت نظام را به آن‌ها نمی‌دهند؛ با این حال چه می‌شود اگر فردی قصد انجام چنین کاری را داشته باشد؟

بازی Beyond a Steel Sky با قیمت ۴.۹۹ دلار و تنها برای دارندگان گوشی‌های آیفون در اپ استور برای خرید در دسترس قرار دارد.

۴. بازی Cyberworld Online: Open World RPG

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

درواقع بازی Cyberworld Online: Open World RPG تنها برای کاربران اندروید عرضه شده، در حال حاضر یک پروژه در دست کار است که جای پیشرفت‌های بسیاری را دارد؛ چراکه به گفته کاربران، باگ‌ها و همچنین مشکلات مربوط به گرافیک بازی همچنان مشکلات زیادی را برای آنان ایجاد می‌کنند که به نظر جالب نمی‌رسد. با این وجود نکته‌ای که باعث می‌شود تا این بازی را در لیست امروز قرار دهیم، مشکلات مربوط به آن یا حتی شباهت بسیار داستانش با بازی Cyberpunk 2077 نیست! بلکه نکته قابل توجه اینجاست که این عنوان قابلیتی دارد که حتی Cyberpunk 2077 نیز ندارد و آن هم چند نفره بودن آن است.

در Cyberworld Online: Open World RPG شما این دسترسی را دارید تا با ۸ نفر دیگر به صورت آنلاین در شهر و جهان بازی بچرخید و کارهای مختلفی انجام دهید. با این حال هنوز هم باید منتظر عرضه به‌روز رسانی‌های بیشتر برای این عنوان باشیم و ببینیم که پیشرفت آن تا چه حد موجب شگفت‌انگیز شدنش می‌شود.

بازی Cyberworld Online: Open World RPG به صورت رایگان و تنها برای کاربران پلتفرم اندروید از طریق فروشگاه گوگل پلی استور برای دریافت در دسترس قرار دارد.

۳. بازی Cyber Hunter

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

آیا تا به حال به یک بازی سبک بتل رویال در جهانی شبیه به بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید و iOS فکر کرده بودید؟

عنوان Cyber Hunter درواقع همین کار را انجام داده است! به نحوی که انگار شما بازی PUBG را با وجود پریدن‌ها و پرواز کردن تجربه خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که Cyber Hunter همچنان یک بازی در دست پیشرفت است که انتظار می‌رود تا رفته رفته مشکلاتی نظیر داشتن باگ‌های مختلف را حل کند.

بازی Cyber Hunter برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS هم‌اکنون از طریق فروشگاه پلی استور و اپ استور به صورت رایگان قابل دریافت است.

۲. بازی Punk Royale 2052: A Cyberpunk Battle

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

از داخل جت به شهر پر هیاهوی Ocean City بپرید و در آن به دنبال سلاح پیشرفته‌ای بگردید که هرگز در سال ۲۰۲۰ نخواهید دید! سپس با استفاده از آن‌ها دشمنان را یکی پس از دیگری حذف کنید تا به تنها انسان زنده در این جهان رباتیک تبدیل شوید.

اطلاعات بازی آشنا به نظر می‌رسند؟ Punk Royale 2052: A Cyberpunk Battle درواقع یک بازی سبک بتل رویال دیگر است که حتی توسط سازنده آن به عنوان یک کپی از Cyberpunk 2077 معرفی شده و حتی جزیره آن نیز شباهت‌های بسیار زیادی را با Night City در Cyberpunk 2077 دارد. با این حال نکته قابل توجه اینجاست که بازی Punk Royale 2052: A Cyberpunk Battle که توسط یک تیم سه نفره طراحی شده، هنوز در دست ساخت بوده و منتشر نشده است.

با این وجود هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این بازی در دسترس نیست اما شما هم‌اکنون می‌توانید برای آن عملیات Pre-Register حساب خود را در گوگل پلی استور انجام داده و به محض عرضه بازی را دریافت کنید.

۱. بازی Cyberpunk 2069

بازی Cyberpunk 2077 برای اندروید

حتی نام این بازی نیز به شبیه بودن آن به Cyberpunk 2077 در پلتفرم اندروید اشاره می‌کند؛ یک عنوان اول شخص که جهان تاریک و یا حتی باگ‌های کم آن شما را به یاد Cyberpunk 2077 خواهد انداخت. با این وجود از نقاط ضعف این عنوان می‌توان به کوتاه بودن داستان آن اشاره کرد که شاید در کمتر از ۲ ساعت قابل اتمام باشد. اما به هر حال بازی‌های گوشی معمولا پس از مدتی به‌روز رسانی‌های متعددی را برای گسترش و توسعه دریافت می‌کنند که Cyberpunk 2069 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2069 هم‌اکنون و به قیمت ۱ دلار برای دریافت تنها از طریق فروشگاه گوگل پلی استور در دسترس کاربران پلتفرم اندروید در دسترس قرار دارد.

منبع :Phone Arena-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.