تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۰۳
کد خبر : 59423

معرفی گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro؛ آیفون ۱۳ چینی فقط ۱۲۰ دلار قیمت دارد!

معرفی گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro؛ آیفون ۱۳ چینی فقط ۱۲۰ دلار قیمت دارد!

معرفی گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro؛ آیفون ۱۳ چینی فقط ۱۲۰ دلار قیمت دارد!شاید گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro ظاهری مشابه آیفون ۱۳ داشته باشد؛ اما قیمت آن یک صفر کمتر و کیفیت آن یک دنیا با پرچمدار جدید اپل ف..

گوشی بلک ویو OSCAL C20 Proمعرفی گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro؛ آیفون ۱۳ چینی فقط ۱۲۰ دلار قیمت دارد!

شاید گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro ظاهری مشابه آیفون ۱۳ داشته باشد؛ اما قیمت آن یک صفر کمتر و کیفیت آن یک دنیا با پرچمدار جدید اپل فاصله دارد.

اخیرا کمپانی هنگ‌کنگی Blackview یک زیر-برند به نام OSCAL را برای عرضه گوشی‌های ارزان قیمت راه‌اندازی کرد. گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro با صفحه نمایش ۶ اینچی و ماژول دوربین آیفون-مانند، تازه‌ترین محصول آن است.

این گوشی به صورت آنلاین در رنگ‌های سبز، مشکی، بنفش و آبی به فروش می‌رسد. قیمت اصلی آن ۱۱۹.۹ دلار است؛ اما برای مدتی محدود، با قیمت ۷۹.۱۹ دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro
گوشی بلک ویو OSCAL C20 Pro

صفحه نمایش ناچ‌دار OSCAL C20 Pro وضوح اچ‌دی پلاس دارد و نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه، ۸۵ درصد است. در پنل عقب، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده و رزولوشن دوربین سلفی، بیشتر از ۲ مگاپیکسلی نیست.

بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ مقاوم بلک ویو BL5000 با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

تراشه هشت هسته‌ای UNISOC SC9863A با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز، قدرت پردازش گوشی را تامین می‌کند. رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی، دیگر اجزای داخلی بلک ویو OSCAL C20 Pro را تشکیل می‌دهند.

دستگاه قابلیت تشخیص چهره دارد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می‌کند. پشتیبانی از شبکه ۴G برای دو سیم‌کارت و شیار کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی را هم باید به فهرست امکانات آن اضافه کنیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.