تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
کد خبر : 72067

معرفی گوشی‌های اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی ۳۰۰ دلاری!

معرفی گوشی‌های اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی ۳۰۰ دلاری!

معرفی گوشی‌های اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی ۳۰۰ دلاری!اوپو از گوشی های K10 و K10 پرو رونمایی کرد. این دو موبایل علیرغم قیمت شگفت‌انگیز خود، مشخصات فنی بالارده و و کیفیت ساخت بالایی دارند.
شرک..

معرفی گوشی‌های اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی ۳۰۰ دلاری!

اوپو از گوشی های K10 و K10 پرو رونمایی کرد. این دو موبایل علیرغم قیمت شگفت‌انگیز خود، مشخصات فنی بالارده و و کیفیت ساخت بالایی دارند.

شرکت چینی اوپو از دو گوشی اقتصادی و میان‌رده به نام‌های اوپو K10 و K10 پرو رونمایی کرد. نسخه معمولی به نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از طیف رنگی ۱۰۰ درصدی DCI-P3 و نرخ پاسخ‌گویی ۲۴۰ هرتزی مجهز است. در بخش سخت‌افزاری، K10 از تراشه ارتقا یافته دایمنسیتی ۸۰۰۰ مکس استفاده می‌کند که به‌وسیله فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی در دو کلاستر بوده که یکی از آنها برای چهار هسته Cortex-A78، با حداکثر فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و شتاب‌دهنده ویدیویی Mali-G610 در نظر گرفته شده است.

اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی 300 دلار معرفی شدند

برای حفظ تعادل دمایی، دو گوشی جدید اوپو به یک سیستم‌ خنک‌کننده مایع Diamond VC مجهز هستند که می‌تواند گرما را در مساحت ۱۶۶۲۵ میلی‌متر مربع کنترل کند. اوپو K10 در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 و امکان انتخاب رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات مشترک این دو دستگاه می‌توان به یک موتور ارتعاشی خطی، بلندگوهای استریو، پشتیانی از صدای بی‌سیم Hi-Res، اتصال Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، فناوری NFC و Dirac اشاره کرد.

اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی 300 دلار معرفی شدند

اوپو K10 و K10 پرو، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در K10، شارژ ۸۰ درصدی در مدت ۲۹ دقیقه امکان‌پذیر است. Oppo K10 به‌طور پیش‌فرض به نسخه ۱۲ سیستم‌عامل اندرویدی در قالب رابط کاربری ColorOS 12.1 مجهز خواهد بود.

در قاب پشتی K10، دوربین‌های سه‌گانه شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8 و ۸ مگاپیکسل واید (f/2.2) و ۲ مگاپیکسل پرتره (f/2.4) قرار دارند و در قسمت جلو نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی 300 دلار معرفی شدند

از سوی دیگر، چیپست مورد استفاده در سری K10 پرو، اسنپدراگون ۸۸۸ است و از دیگر وجوه تمایز آن با نسخه معمولی K10، می‌توان به شارژ سریع ۸۰ واتی، سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی با دیافراگم f/1.8 و نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۶۲ اینچی با پنل AMOLED و تجهیز آن به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

اوپو K10 و K10 پرو با قیمت باورنکردنی 300 دلار معرفی شدند

هر دو محصول در تاریخ ۳۰ آوریل عرضه خواهند شد و Oppo K10 به‌ترتیب با ترکیب حافظه و رم ۸/۱۲۸GB، نسخه ۸/۲۵۶GB و ۱۲/۲۵۶GB با قیمت‌های ۳۰۸ دلار، ۳۳۸ دلار و ۳۸۴ دلار قابل خریداری است. هم‌چنین سری پرو نیز در نسخه‌هایی مشابه، به‌ترتیب در محدوده ۳۸۴، ۴۳۰ و ۴۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.