تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 36750

معرفی گلکسی F62 سامسونگ در ۲۷ بهمن

معرفی گلکسی F62 سامسونگ در ۲۷ بهمن

معرفی گلکسی F62 سامسونگ در ۲۷ بهمنسال گذشته، سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی F41 را به‌عنوان اولین تلفن سری F خود در هند معرفی کرد. این گوشی از طریق Flipkart به‌طور انحصاری در کشور هند به فروش می‌رسید. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت کره جنوبی در شرف معرفی گلکسی F62 در هند به‌عنوان نسل بعدی تلفن هوشمند سری گلکسی F است. Flipkart آخر هفته گذشته شروع به انتشار اطلاعاتی درباره این تلفن جدید کرد. البته اطلاعات منتشرشده تنها به‌صورت کلی به این دستگاه اشاره می‌کرد و هنوز نام آن به‌طور رسمی مشخص نشده بود. اکنون، این لیست به‌روز شده و حاوی بسیاری از اطلاعات مهم است. در این بیانیه آمده است که گلکسی F62 در روز دوشنبه ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه) معرفی می‌شود. علاوه بر این، طراحی جلو و عقب دستگاه نیز نشان داده شده است.
گلکسی F62 در هند و در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه) ساعت ۱۲ بعدازظهر به وقت محلی معرفی خواهد داد. از تصویر منتشرشده می‌توان فهمید که دارای یک بدنه متخلخل به همراه یک ماژول مربعی شکل دوربین در پشت خود است و یک فلاش LED نیز در زیر آن قرار دارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید سامسونگ دارای..

معرفی گلکسی F62 سامسونگ در ۲۷ بهمن

سال گذشته، سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی F41 را به‌عنوان اولین تلفن سری F خود در هند معرفی کرد. این گوشی از طریق Flipkart به‌طور انحصاری در کشور هند به فروش می‌رسید. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت کره جنوبی در شرف معرفی گلکسی F62 در هند به‌عنوان نسل بعدی تلفن هوشمند سری گلکسی F است. Flipkart آخر هفته گذشته شروع به انتشار اطلاعاتی درباره این تلفن جدید کرد. البته اطلاعات منتشرشده تنها به‌صورت کلی به این دستگاه اشاره می‌کرد و هنوز نام آن به‌طور رسمی مشخص نشده بود. اکنون، این لیست به‌روز شده و حاوی بسیاری از اطلاعات مهم است. در این بیانیه آمده است که گلکسی F62 در روز دوشنبه ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه) معرفی می‌شود. علاوه بر این، طراحی جلو و عقب دستگاه نیز نشان داده شده است.

گلکسی F62 در هند و در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه) ساعت ۱۲ بعدازظهر به وقت محلی معرفی خواهد داد. از تصویر منتشرشده می‌توان فهمید که دارای یک بدنه متخلخل به همراه یک ماژول مربعی شکل دوربین در پشت خود است و یک فلاش LED نیز در زیر آن قرار دارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید سامسونگ دارای یک حسگر اثرانگشت جانبی است.

هفته گذشته، افشاگر محبوب یعنی موکول شارما ادعا کرد که گلکسی F62 به پردازنده قدرتمندی مجهز است که می‌تواند عملکرد به‌مراتب بهتری را نسبت به اسنپدراگون ۷۶۵G ارائه دهد. لیست تلفن‌های منتشرشده در محک گیک‌بنچ در ماه نوامبر نشان می‌دهد که این تلفن از تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند. لیست به‌روز شده F62 در Flipkart اکنون تأیید کرده است که اطلاعات منتشرشده در محک گیک‌بنچ درست بوده و این گوشی از تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ بهره می‌برد. پیش از این، سامسونگ برای تأمین قدرت سری گلکسی نوت ۱۰ در سال ۲۰۱۹ از همان پردازنده استفاده می‌کرد.

هفته گذشته نیز اطلاعات فاش شده دیگری نشان داد که گلکسی F62 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی امولد خواهد بود و به یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. این اطلاعات فاش شده همچنین مشخصات دیگری از جمله ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1، دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی و ماژول دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی را برای گلکسی F62 پیش‌بینی کرد. شایعاتی نیز وجود دارد که قیمت این گوشی کمتر از ۲۵۰۰۰ روپیه (حدود ۳۴۳ دلار آمریکا) است.

۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.