تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر : 585075

معرفی کامل بازی BombSquad

معرفی کامل بازی BombSquad

BombSquad  بازی آنلاین مدتی است که در مک، OUYA وجود دارد و اکنون و در نهایت بهترین سایت دانلود یعنی به Google Play راه یافته است. اگر به دنبال چیزی برای سرگرم کردن دوستان ورزشی اندرویدی خود، گردهمایی های خانوادگی بزرگ، تعداد زیادی از فرزندان خانواده خود هستید یا به سادگی از یک گیم پلی

BombSquad  بازی آنلاین مدتی است که در مک، OUYA وجود دارد و اکنون و در نهایت بهترین سایت دانلود یعنی به Google Play راه یافته است. اگر به دنبال چیزی برای سرگرم کردن دوستان ورزشی اندرویدی خود، گردهمایی های خانوادگی بزرگ، تعداد زیادی از فرزندان خانواده خود هستید یا به سادگی از یک گیم پلی انفجاری خنده دار به تنهایی لذت می برید، این بازی یک چیز درخشان برای نگه داشتن در دستگاه اندرویدی شما است.

بررسی اجمالی

BombSquad  مانند یک آلبوم عکس پر از قسمت های رنگارنگ است، اما به جای تصاویر، مینی بازی ها را برای تک نفره، Co-op برای 1-4 بازیکن، Teams برای 2-8 بازیکن و Free-For-All برای 2-8 بازیکن ارائه می دهد.

حتی اگر BombSquad  را با کنترلرها و مهمتر از همه دوستان بازی می کنید، می درخشد و عالی است. بازی شما را به عرصه ای پرتاب می کند که در آن می توانید چهار عمل انجام دهید: راه رفتن و دویدن، لگد زدن و بوکس کردن، برداشتن و رها کردن اشیا و پرتاب بمب.

در بازی‌های گروهی، می‌توانید به همان شبکه وای‌فای متصل شوید و در تیم‌های حداکثر ۴ نفره بازی کنید. همچنین می توانید یک برنامه BombSquad Remote را دانلود کنید و از دستگاه اندرویدی خود به عنوان کنترلر برای BombSquad که با دوستان خود در OYUA یا Mac بازی می کنید استفاده کنید.

مینی بازی های تیمی به همان اندازه خنده دار و متنوع هستند. من عاشق بازی‌های ضبط پرچم بودم، جایی که روش‌های زیادی برای هل دادن، لگد زدن و انفجار وجود دارد. هر چند بازی های ورزشی جذابیت خاصی دارند. من بیشتر از همه به هاکی روی یخ علاقه دارم – فیزیک سر خوردن بازی همراه با ازدحام در اطراف همان دروازه ها، و رفتاری شبیه خوک های جونده.

کنترلر ها

همانطور که تصور می‌کنید،  BombSquad با تنوع بسیار زیادی دارد، از کنترل‌کننده‌های سخت‌افزار خارجی و چندین راه برای کنترل قهرمان خود بدون آن‌ها پشتیبانی می‌کند، یعنی کنترل‌های سوایپ یا جوی استیک. من دومی را مفید یافتم، اما این کاملاً به سبک بازی فردی شما بستگی دارد. کنترل ها مرتب و پاسخگو هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اشتیاق خود را بسنجید و به دقت هدف گیری کنید. در غیر این صورت، بمب‌ها در همه مکان‌های ممکن پرواز می‌کنند و منفجر می‌شوند، به جز جایی که شما به آن‌ها نیاز دارید.

این بازی از پخش شبکه، پخش محلی وای فای 8 نفره و سطوح تک نفره پشتیبانی می کند و برای NVIDIA Tegra K1، NVIDIA Shield Portable، تبلت SHIELD و Android TV بهینه شده است.

همانطور که اشاره کردم، یک برنامه دیگر BombSquad Remote وجود دارد که هنگام بازی در Mac یا Android TV، دستگاه اندرویدی شما را به یک کنترلر تبدیل می کند.

گرافیک

تصاویر سه‌بعدی چشم‌نوازی زیادی را ارائه می‌دهند – عرصه، استادیوم‌ها و سازه‌ها، و همچنین محیط‌ها روشن، زنده و پر جنب و جوش با رنگ‌های انفجاری و کنش‌های خنده‌دار هستند. از نظر من، اهرم اضافی روی کیک موسیقی بود. به‌طور پیش‌فرض، این آهنگ‌های کلاسیک، از جمله پرواز واگنر از والکیری‌ها هستند، که مخصوصاً برای اکشن‌های شدید و طنزآمیز مناسب است. به صورت اختیاری، می‌توانید موسیقی متن خود را برای همراهی با گیم‌پلی تنظیم کنید، که حرکتی بسیار خوشایند است. ای کاش همه توسعه دهندگان این گزینه را اضافه می کردند، به خصوص در بازی های رفلکس کشش.

امتیازات

یک رفتار ویژه در بخش کاراکترها است، جایی که می توانید شخصیت خود را سفارشی کنید، چندین شخصیت را برای هر بازی ایجاد کنید، نام آنها را نام ببرید و رنگ آنها را انتخاب کنید. دزدان دریایی، بربرها، نینجاها، سرآشپزها و به طور کلی، گالری شخصیت ها مکانی سرگرم کننده برای بازدید در اینجا است.

بمب ها تنوع زیادی دارند – بمب های معمولی، چسبنده، سمی، مین های زمینی، TNT و بسیاری دیگر. پاور آپ‌ها در دسته‌های سخاوتمندانه ارائه می‌شوند و هرگز احساس نمی‌کنید که بازی برای وادار کردن شما به پرداخت ساخته شده است.

ویدیو – BombSquad به طور خودکار آخرین گیم پلی شما را ذخیره می کند، که فوق العاده است – می توانید خنده دارترین لحظات را مرور کنید و فایل را ذخیره کنید.

عملکرد – به طور کلی، این یک بازی مهمانی اندروید عالی برای بزرگسالان و کودکان است. این نرم افزار روی دستگاه های دارای اندروید 4.0 و جدیدتر اجرا می شود و به نظر نمی رسد که برای عملکرد بدون لکنت به سخت افزار رده بالایی نیاز داشته باشد.

معرفی کامل بازی BombSquad

در بازی های شبکه و همچنین در بازی WiFi عالی عمل کرد، اما بهتر است با یک گیم پد بازی شود، بنابراین اگر دوستان زیادی با دستگاه های اندرویدی دارید، به هر حال، این مهمانی بعدی شما خواهد بود – خنده دار است. ، سرگرم کننده و احمقانه است، و شما می توانید آزادانه خشم خود را به روشی بی ضرر بر روی دوستان خود بیاندازید و با لگد زدن به قنداق وحشی در میدان مسابقه. علاوه بر گرافیک عالی و مینی گیم های متعدد، کنترلرها و روش های بازی انفرادی و گروهی، BombSquad کاملا سرگرم کننده و به طرز ناامیدکننده ای اعتیاد آور است.

برخی از کاربران باگ‌های WiFi Direct را گزارش کردند و بازیکنان را بیرون انداختند، اما حدس می‌زنم توسعه‌دهنده به سرعت آن‌ها را برطرف می‌کند، زیرا بازی بسیار محبوب است و اکنون زمان مناسبی برای رسیدگی به برخی ایرادات جزئی است.

IAP ها

BombSquad  یک بازی رایگان است و اگر می‌خواهید با بیش از سه نفر بازی کنید، باید از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای، این ویژگی را با قیمت ۴.۹۹ دلار باز کنید. IAP های دیگری نیز وجود دارند، اما بازی به گونه ای درخشان است که در صورت انتخاب رایگان، زمان گیم پلی، زندگی یا انرژی شما را محدود نمی کند. شما هر چند بار که بخواهید بدون محدودیت زمانی میمیرید و دوباره راه اندازی می کنید و این عالی است زیرا می توانید کاملاً از آن لذت ببرید. با توجه به ارزش تکرار بی‌نظیر و راه‌های متعدد بازی، BombSquad یک بازی ضروری برای هر دارنده دستگاه اندرویدی است و یک راه‌حل عالی برای گروه‌های دوستانه.

گیم‌پلی خنده‌دار – آهنگ‌های صوتی دراماتیک، حذف حماسی slo-mo، و مورد علاقه من – بمب‌های چسبناکی که وقتی به درستی پرتاب می‌شوند می‌توانند به سر دشمنان شما بچسبند. می دانم که به نظر وحشتناک می رسد، اما در واقع بسیار خنده دار است، و بچه ها نیز می توانند بازی کنند.

مزایا

سرگرمی فراوان برای یک بازیکن

تصاویر سه بعدی عالی

راه‌های بسیار متنوعی برای لگد زدن به حریفان خود دارید – آنها را از صخره پرتاب کنید، با مشت به آنها بزنید، آنها را به اطراف بکوبید، آنها را پرتاب کنید و بچرخانید تا زمانی که نابود شوند!

عملکرد روان، اجرای عالی

تنوع زیادی از کنترلرها برای انتخاب

گزینه ای برای تنظیم آهنگ های صوتی خود

معایب

من هیچ باگی در زمان بازی پیدا نکردم، اگرچه برخی از کاربران اشکالات جزئی WiFi Direct را گزارش می کنند، اما تعداد این گزارش ها کم هستند.

نتیجه گیری

BombSquad  یکی از بهترین بازی های ورودی‌های Google Play در این ماه و شاید حتی در این فصل است. این احمقانه، سرگرم کننده و اعتیاد آور است و راه های زیادی برای بازی به تنهایی و گروهی، از طریق WiFi محلی یا در شبکه ارائه می دهد. این بازی یک لذت بصری است و در حالت تک نفره، بیش از آنکه دشمنان را برای جنگیدن پرتاب کند، به شما قدرت می دهد. با این حال، درخشان ترین جواهر آن پشتیبانی از کنترلرها و گزینه های چند نفره تا 8 نفره است. بازی برای حداکثر سه بازیکن رایگان است، و هیچ محدودیتی در زمانی که می‌توانید برای بازی صرف کنید وجود ندارد – بدون میله‌های سلامتی که به ۲۰ دقیقه برای پر کردن نیاز دارند، و نه کیک کوچک، اگر منظور من را می‌دانید (Angry Birds GO!). این یک بازی فوق العاده ساخته شده است که همان طور که هست A+ است، اما پوسته آن اجازه می دهد تا در آینده بازی های کوچک بیشتری اضافه شود. BombSquad یک ضربه مطلق است. شما نمی توانید با آن اشتباه کنید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.