تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 586507

معرفی چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت ؛ مشخصات فنی، امکانات و عکس

معرفی چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت ؛ مشخصات فنی، امکانات و عکس

معرفی چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت ؛ مشخصات فنی، امکانات و عکس شرکت چری به تازگی از چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت رونمایی کرده است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و تصاویر این خودرو می‌پردازیم. یکی از برترین خودروسازان چینی که سابقه حضور طولانی مدت در بازار ایران دارد، چری

معرفی چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت ؛ مشخصات فنی، امکانات و عکس

شرکت چری به تازگی از چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت رونمایی کرده است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و تصاویر این خودرو می‌پردازیم.

یکی از برترین خودروسازان چینی که سابقه حضور طولانی مدت در بازار ایران دارد، چری است. این شرکت خودروسازی زیرمجموعه‌های فراوانی نیز دارد و در کل به عنوان یک برند معتبر در بازار چین و سایر کشورها شناخته شده است. نماینده چری در ایران، مدیران خودرو است و تاکنون محصولات زیادی را مونتاژ و روانه بازار داخلی کرده است.

معرفی چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت

کمپانی چری به تازگی از محصول جدید و لوکس خود به نام تیگو 7 پلاس فیس لیفت رونمایی کرده و وعده داده طی ماه‌های آتی عرضه شود. (در بازار چین) همان‌طور که از نام این خودرو پیداست، چری تیگو 7 پلاس پیش تر عرضه شده و خودروی کراس اوور جدیدی که قصد بررسی آن را داریم، نمونه ارتقایافته یا همان فیس لیفت است.

طراحی خودرو برای مشتریان ایرانی نیز آشناست و دلیل آن حضور خودروهایی نظیر فونیکس تیگو 7 و تیگو 8 پرو در بازار ما است. این دو خودرو که از آنها یاد کردیم، دو محصولی هستند که برای نخستین بار دچار تغییرات بنیادینی در طراحی ظاهری شدند. سال گذشته شرکت چری تصمیم گرفت برای کراس اوور تیگو 7، نسخه پلاس نیز راهی بازار کند.

  • چری تیگو ۷ پلاس روانه بازار شد؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس

هم اکنون در میانه سال 2022 است که این برند معروف تصمیم به تولید و عرضه نسخه فیس لیفت آن گرفته و قرار است به زودی با ظاهری به روزتر عرضه شود. چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت کراس اووری سایز متوسط است که مابین تیگو 7 و تیگو 8 جای می‌گیرد. ظرفیت سرنشینان این خودرو 5 نفره است و طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری آن به ترتیب 4500 میلی متر، 1862 میلی متر، 1695 میلی متر و 2670 میلی متر ارزیابی شده است.

از جمله تغییرات جدید نسخه فیس لیفت، رینگ‌های 19 اینچی با طراحی مدرن است. ستون D خودرو هم اکنون به رنگ مشکی درآمده و جلو پنجره نیز بدون تغییر نمانده است. گلگیرها برخلاف گذشته طراحی برجسته تری دارند و همین مولفه باعث شده ابعاد خودرو قدری پهن تر به نظر برسد.

چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت

در مجموع می‌توان گفت عناصر اصلی سازنده طراحی کراس اوور تیگو 7 پلاس فیس لیفت همچون سابق بدون تغییر مانده و بهبودها به صورت جزئی اعمال شده است. علاوه بر اینها گرافیک چراغ‌ها عوض شده و در جلو پنجره خطوط کرومی چهره خودرو را بیش از پیش تغییر داده‌اند.

خوشبختانه می‌توان این طور جمع‌بندی کرد که کمپانی چری به تازگی طراحی محصولات خود را حرفه‌ای تر از قبل انجام می‌دهد و در تولید فیس لیفت‌های خود چیزی کم نمی‌گذارد.

تیگو 7 پلاس فیس لیفت چه مشخصاتی دارد؟

کراس اوور جدید شرکت چری مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ است که پیش تر در تیگو 8 به کار رفته بود. این موتور می‌تواند حداکثر 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه خیس به محور جلو منتقل می‌شود.

چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت

مشتریان می‌توانند برای کابین این خودرو بین دو تریم مشکی و قرمز دست به انتخاب بزنند. روی در ورودی و داشبورد نیز از قطعات کرومی استفاده شده تا طراحی مدرن تر از قبل به نظر برسد. پنل یکپارچه‌ای که درون کابین دیده می‌شود، دو صفحه نمایش را در خود جای داده که یکی از آنها نمایش دهنده آمپر دیجیتال و دیگری سیستم اطلاعات و سرگرمی است.

شکل فرمان تغییر کرده و به حالت D کات درآمده است. از جمله برتری‌های این خودرو، تعبیه سیستم پیشرفته Lion 5.0 است که مخصوص چری خواهد بود. این سیستم نسبت به قبل هم سرعت بالاتری دارد و هم کار با آن دشوار نیست و به راحتی قابل انجام است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیق پذیر، هشدار خروج از خط، ترمز هوشمند، رادار نقطه کور و… اشاره کرد.

چری تیگو 7 پلاس فیس لیفت

بنابر اعلام شرکت چری قرار است که تیگو 7 پلاس فیس لیفت تا یک ماه آینده راهی بازار شود. به احتمال زیاد مدیران خودرو برنامه‌هایی برای این کراس اوور خواهد داشت زیرا نسخه‌های ساده این خودرو هم اکنون در حال مونتاژ هستند. متاسفانه مدیران خودرو در مبحث قیمت گذاری عملکرد بدی داشته و امیدواریم که در صورت ورود این خودرو قیمت آن متعادل باشد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.