تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 54859

معرفی و دانلود محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

معرفی و دانلود محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

معرفی و دانلود محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلیتا به حل کنجکاو شده‌اید تا بدانید کدام اپلیکیشن‌‌ها در گوگل‌پلی بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده‌اند؟ اگر این موضوع برایتان جذاب بوده و می‌خواهید بدانید در این لیست چه اپلیکیشن‌هایی وجود دارد، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا ما در این مقاله لیستی از ۲۰ اپلیکیشن که بیشترین دانلود در استور شرکت بزرگ گوگل را به خود اختصاص داده‌اند را در اختیار شما قرار می‌دهیم. البته می‌توان حدس زد که شبکه‌های اجتماعی بیشترین سهم را در این لیست خواهند داشت، با این حال نمونه‌هایی را در ادامه مشاهده خواهید کرد که می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. هم‌چنین قادر هستید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود اپلیکیشن‌های لیست اقدام کنید.
‌‌‌
۱- Facebook
۷٫۰۷۳ میلیارد دانلودمارک زاکربرگ با ساخت شبکه‌ای تحت عنوان Facebook، توانست یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های ارتباطی را در اختیار مردم قرار بدهد. در سال ۲۰۰۴ بود که این سایت راه‌اندازی شد و با وجود گذشت زمان زیاد از اولین روز فعالیت Facebook، همچنان این شبکه‌ اجتماعی در بین مردم محبوب بوده و اپل..

معرفی و دانلود محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

تا به حل کنجکاو شده‌اید تا بدانید کدام اپلیکیشن‌‌ها در گوگل‌پلی بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده‌اند؟ اگر این موضوع برایتان جذاب بوده و می‌خواهید بدانید در این لیست چه اپلیکیشن‌هایی وجود دارد، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا ما در این مقاله لیستی از ۲۰ اپلیکیشن که بیشترین دانلود در استور شرکت بزرگ گوگل را به خود اختصاص داده‌اند را در اختیار شما قرار می‌دهیم. البته می‌توان حدس زد که شبکه‌های اجتماعی بیشترین سهم را در این لیست خواهند داشت، با این حال نمونه‌هایی را در ادامه مشاهده خواهید کرد که می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. هم‌چنین قادر هستید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود اپلیکیشن‌های لیست اقدام کنید.

‌‌‌

۱- Facebook

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۷٫۰۷۳ میلیارد دانلود

مارک زاکربرگ با ساخت شبکه‌ای تحت عنوان Facebook، توانست یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های ارتباطی را در اختیار مردم قرار بدهد. در سال ۲۰۰۴ بود که این سایت راه‌اندازی شد و با وجود گذشت زمان زیاد از اولین روز فعالیت Facebook، همچنان این شبکه‌ اجتماعی در بین مردم محبوب بوده و اپلیکیشن آن رتبه اول بیشترین دانلود در گوگل‌پلی را به خودش اختصاص داده است. البته امروزه Facebook مانند چندین سال گذشته بر سر زبان‌ها نیست و کمتر کسی Facebook را اولین شبکه‌اجتماعی خودش انتخاب می‌کند.

شما در Facebook اختیار همه‌چیز را دارید، به انتشار عکس و ویدیو مشغول شوید و یا با دوستان خودتان چت کنید. می‌توانید حریم خصوصی خودتان را تا هر‌چه‌قدر که دلتان می‌خواهد محدود کنید و از این لحاظ، Facebook یکی از ایمن‌ترین شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. حتی امکانات مختلفی به شما داده می‌شود تا بتوانید در صفحه شخصی خود، به فعالیت‌های اقتصادی و شغلی بپردازید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Facebook‏
  • حجم: ۵۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۲- WhatsApp

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۶٫۹۸۳ میلیارد دانلود

شاید وجود WhatsApp در رتبه دوم اندکی عجیب به‌نظر برسد، به هرحال آمار و ارقام دروغ نمی‌گویند و با وجود تمامی مسائل مختلف، WhatsApp هم‌چنان در رتبه دوم بیشترین دانلود در گوگل‌پلی قرار دارد. با تغییر سیاست‌های امنیتی WhatsApp، بسیاری از مخاطبین این پیام‌رسان به اپلیکیشن‌های دیگری کوچ کرده‌اند و مثال بارز آن اپلیکیشن signal است که به تازگی به محوبیت نسبتا خوبی در بین کاربران دست پیدا کرده است. با توجه به کاهش امنیت و به‌خطر افتادن حریم خصوصی در WhatsApp، بسیاری از مردم جهان استفاده از این پیام‌رسان را کاملا قطع کرده‌اند. ولی باید این نکته را درنظر بگیرید که با وجود چنین مشکلاتی، هم‌چنان WhatsApp از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان تلقی می‌گردد.

شما در WhatsApp می‌توانید همانند دیگر پیام‌رسان‌ها با دوستان خود چت کنید و با ساخت گروه، با افراد زیادی در ارتباط باشید. از ایموجی‌ها و استیکر‌های مختلف استفاده کنید و با دوستان خود تماس تصویری یا ویدیویی بگیرید. سرعت WhatsApp بسیار راضی کننده بوده و شما در هنگام تماس‌های تصویری شاهد مشکلاتی مانند کندی یا قطع‌ شدن تصویر نخواهید بود که با توجه به سرعت اینترنت ایران، مزیت بزرگی برای این پیام‌رسان محسوب می‌شود.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: WhatsApp LLC‏
  • حجم: ۳۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۳- Facebook Messenger

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۵٫۳۲۷ میلیارد دانلود

همان‌طور که از نام Facebook Messenger مشخص است، این اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک بوده که از محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران سرتاسر جهان برخوردار است. این پیام‌رسان رتبه سوم بیشترین دانلود در گوگل‌پلی را به خود اختصاص داده و تا به الآن ۵٫۳۲۷ میلیارد بار در این استور دانلود شده است.

Facebook Messenger تقریبا تمامی ویژگی‌های کاربردی و لازم یک پیام‌رسان را در خود جای داده و یک بستر بسیار مناسب برای چت کردن با دوستان و افراد دیگر به وجود آورده است. نام این پیا‌م‌رسان تقریبا در اواسط سال ۲۰۱۸ بر سر زبان‌ها افتاد و هم‌چنان جزو برترین پیام‌رسان‌های دنیای فضای مجازی محسوب می‌گردد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Facebook‏
  • حجم: ۴۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۴- Instagram

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۳٫۵۰۴ میلیارد دانلود

Instagram یکی دیگر از شبکه‌های مجازی است که با امکانات مختلف و قابلیت‌های فراوانش بستر بسیار سرگرم‌کننده‌ای برای کاربرانش پدید آورده است. در جهان و به‌خصوص کشور خودمان، Instagram یکی از اصلی‌ترین شبکه های اجتماعی در میان مردم محسوب می‌گردد که حتی افراد زیادی به آن اعتیاد دارند و ساعت‌های زیادی را صرف گشت ‌‌و گذار در آن می‌کنند، پس قرار گرفتن Instagram در رتبه چهارم این لیست چندان هم عجیب و دور از ذهن نیست.

هسته اصلی این اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ بوده و شما می‌توانید از این طریق با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. امکانات دیگری مانند strory یا IGTV نیز در Instagram وجود دارند که هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. از فیلتر‌های عکس موجود در این اپلیکیشن استفاده کنید و عکس‌های زیبایی از خودتان به ثبت برسانید. با دوستان خود چت کرده و با تماس ویدیویی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. حتی می‌توانید با قابلیت LIVE به صورت زنده از خودتان ویدیو تهیه کرده و با فالوئر‌های خود صحبت کنید .افراد زیادی نگاه اقتصادی‌ای به Instagram دارند و بیشتر بر روی بخش شغلی و اقتصادی آن تمرکز می‌کنند. مانند YouTube، در این‌جا نیز می‌توانید با ایده‌های جذاب، مخاطبین زیادی را جذب خود کنید و به صورت جدی به فعالیت شغلی در Instagram بپردازید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Instagram‏
  • حجم: ۴۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۵- TikTok

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۲٫۶۳۱ میلیارد دانلود

در جایگاه پنجم TikTok قرار دارد که چند سالی است بین کاربران فضای مجازی، به خصوص جوانان محبوب گشته است. این شبکه اجتماعی مبتنی بر موسیقی و ویدیو‌های کوتاه ساخته شده است و سعی بر این دارد تا افراد را به انجام چالش‌های مختلف تشویق کرده تا آن‌ها را در فضای مجازی به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۹ بیش از یک میلیارد بار در گوگل‌پلی دانلود شده بود، اما با با شیوع ویروس کرونا و مجاب شدن مردم به ماندن در خانه، این اپلیکیشن توانست محبوبیت خودش را چندین برابر کند و امروزه بدون شک TikTok یکی از شناخته‌شده‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: TikTok Pte. Ltd.‏
  • حجم: ۸۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان
  • معرفی و دانلود بهترین ویدیو پلیر‌ های اندروید

۶- Subway Surfers

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۹۳۸ میلیارد دانلود

بازی Subway Surfers ساخته استودیو Kiloo را باید جزو بهترین بازی‌های موبایل دانست که رکورد بیشترین دانلود گوگل‌پلی در حوزه بازی‌های‌ویدویی را در اختیار دارد و بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است، تازه این میزان از دانلود تنها برای گوگل‌پلی بوده و این آمار و ارقام واقعا برای یک بازی ساده و تفننی دیوانه کننده است.

از دست پلیس فرار کنید، قطار‌ها و موانع مختلف را پشت سر بگذارید تا بتوانید رکورد بزنید، همان طور که می‌دانید این بازی در سبک دوندگی و رکورد‌زنی است که بعد از گذشت چندین سال از عرضه آن، هم‌چنان جزو بهترین بازی‌های این سبک به حساب می‌آید و قطعا تجربه دوباره Subway Surfers می‌تواند شما را دوباره به آن معتاد کند.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: SYBO Games‏
  • حجم: ۱۷۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۷- Facebook Lite

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۹۳۳ میلیارد دانلود

Facebook Lite در واقع نسخه سبک‌تری از اپلیکیشن اصلی Facebook است که برای گوشی‌های پایین‌رده و قدیمی که قادر به اجرای نسخه اصلی نمی‌باشند طراحی گردیده است. این اپلیکیشن تقریبا تمامی ویژگی‌ها و امکانات Facebook را دارد و همان‌طور که می‌بینید، حدود ۱٫۹ میلیارد بار در گوگل‌پلی دانلود شده است.

اگر می‌خواهید به عضویت Facebook دربیایید و گوشی‌ شما قادر به اجرای نسخه اصلی این اپلیکیشن نیست، می‌توانید از Facebook Lite بهره برده و با استفاده از آن حتی در ضعیف‌ترین گوشی‌ها استفاده از Facebook را تجربه کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Facebook
  • حجم: ۱٫۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۸- Microsoft Word

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۸۹۵ میلیارد دانلود

مجموعه نرم‌افزار‌های Office بدون شک جزو پراستفاده‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های تاریخ محسوب می‌گردند که وجودشان در کامپیوتر‌ها و به خصوص گوشی‌ها، بسیار کاربردی و به‌درد بخور خواهد بود. با این اوصاف عجیب نیست که Microsoft Word را در این لیست ببینیم، اپلیکیشنی که در گوگل‌پلی ۱٫۸۹ میلیارد بار دانلود شده است و آمار و ارقام نشان می‌دهند که این میزان با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است.

شما در نسخه اندروید Microsoft Word تقریبا تمامی ویژگی‌های نسخه ویندوز Microsoft Word را در اختیار دارید و می‌توانید با امکانات فوق‌العاده آن به راحتی به نوشتن مطالب مختلف بپردازید، یا حتی قادر هستید فایل‌های پی‌دی‌اف را در Microsoft Word باز کرده و به خواندن آن‌ها مشغول گردید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Microsoft Corporation‏
  • حجم: ۷۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۹- Microsoft PowerPoint

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۶۵۵ میلیارد دانلود

دقیقا بعد از Microsoft Word و در رتبه نهم، Microsoft PowerPoint وجود دارد که یکی دیگر از نرم‌افزار‌های کاربردی مجموعه آفیس می‌باشد. کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاد می‌کنند و ۱٫۶۵ میلیارد بار دانلود در گوگل‌پلی به خوبی این موضوع را اثبات می‌کند.

شما در این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی به ساخت اسلاید‌شو بپردازید. امکانات فوق‌العاده و هم‌چنین رابط کاربری جذاب و نه‌چندان پیچیده، به شما کمک می‌کنند که خیلی راحت‌تر به کارتان برسید و اسلاید‌شو‌های مدنظر خودتان را بسازید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Microsoft Corporation‏
  • حجم: ۶۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۰- Snapchat

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۵۵۰ میلیارد دانلود

جایگاه دهم به Snapchat اختصاص دارد، اپلیکیشنی که در کشور ما به محبوبیت خاصی دست نیافته است و به همین دلیل اسم Snapchat برای بسیاری از مردم ایران ناآشنا است. برخلاف کشور خودمان، این اپلیکیشن مورد توجه بسیاری از کاربران خارجی قرار گرفته‌ است و این محبوبیت در بین جوانان بسیار بیشتر به چشم می‌آید. شما در Snapchat بیشتر با عکس و ویدیو سروکار دارید و می‌توان گفت، این اپلیکیشن با Instagram شباهت‌های زیادی داشته و هسته اصلی هردو اپلیکیشن، به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌های مختلف برمی‌گردد.

قابلیت‌های مختلفی مانند stories، Discover و Memories در اختیار شما قرار دارد که استفاده از هر‌کدام از آن‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده و جذاب باشد. برای مثال بخش stories که در اپلیکیشنInstagram نیز وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر یا ویدیوهای خودتان را به مدت ۲۴ ساعت در معرض دید دیگران قرار دهید .قابلیت Discover تا حدود زیادی مانند stories عمل می‌کند، البته این قابلیت تنها در ‌اختیار حساب‌های محدودی مانند شرکت‌های بزرگ قرار می‌گیرد که جدید‌ترین خبر‌ها را در اختیار مخاطبین قرار دهند. هم‌چنین در بخش Memories می‌توانید پست‌های بلند مدت و بدون محدودیت زمانی قرار دهید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Snap Inc‏
  • حجم: ۷۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۱- SHAREit

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۵۴۱ میلیارد دانلود

SHAREit اپلیکیشنی برای جابه‌جایی فایل‌ها بین دو گوشی است که بدون اتصال به اینترنت این کار برای شما انجام خواهد داد. بدون شک SHAREit یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند می‌باشد که هرکسی باید در گوشی خودش آن را داشته باشد و قطعا روزی به درد خواهد خورد.

در این اپلیکیشن می‌توانید خیلی راحت و بدون نیاز به اینترنت، اپلکیشن‌ها، ویدیو‌ها، عکس‌ها و فایل‌های مختلف خودتان را برای دیگران ارسال کنید و همزمان طرف مقابل هم قادر است هر فایلی را برای شما بفرستد. سرعت انتقال در این اپلیکیشن بسیار عالی بوده و باید آن را یکی از سریع‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه دانست.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Smart Media4U Technology Pte.Ltd.‏
  • حجم: ۴۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۲- Netflix

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۵۱۳ میلیارد دانلود

اگر از عاشقان فیلم و سریال باشید، حتما اسم نتفلیکس به گوشتان آشنا است، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از این کمپانی بزرگ در چند سال اخیر منتشر شده است و خرید اشتراک سرویس نتفلیکس این امکان را به شما می‌دهد تا به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید. محبوبیت این سرویس پخش فیلم و سریال در حد و اندازه‌ای است که اپلیکیشن Netflix، رتبه دوازدهم بیشترین دانلود در گوگل پلی را به خودش اختصاص داده است.

هزینه عضویت در نتفلیکس کمی بیشتر از دیگر سرویس‌های موجود می‌باشد که با توجه به حجم آثار این سرویس، می‌توان گفت ارزش هزینه بیشتر را دارد. اگر قصد خرید اشتراک سرویس پخش فیلم و سریال را دارید، Netflix یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما به حساب می‌آید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Netflix, Inc.‏
  • حجم: ۶۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۳- Twitter

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۳۰۱ میلیارد دانلود

Twitter یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب حوزه شبکه‌های اجتماعی است که بسیاری از کاربران ایرانی در آن به صورت جدی فعالیت دارند. Twitter اولین بار در سال ۲۰۰۶ در دسترس مردم قرار گرفت و با گذشت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت. محبوبیتی که به دلیل سبک ‌خاص این شبکه‌ اجتماعی به‌وجود آمد.

تمرکز اصلی Twitter بر روی پیام‌های متنی است که اصطلاحا به آن‌ها twitt گفته می‌شود. شما با هربار twitt زدن، نظرات و ایده‌های خودتان را در معرض دید دیگران قرار می‌دهید و مخاطبین شما نیز می‌توانند پیام شما را Retwitt کنند. بحث‌های مختلفی که در این شبکه ‌اجتماعی رخ می‌دهد همیشه جذاب بوده و شما می‌توانید تا ساعت‌ها به بحث و تبادل نظر با دیگران بپردازید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Twitter, Inc.‏
  • حجم: ۸۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۴- Flipboard

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۳۰۱میلیارد دانلود

Flipboard جزو شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های اخبار و مقالات تلقی می‌‌گردد که در بین کاربران گوشی‌های هوشمند از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما با این اپلیکیشن به تمامی خبر‌های روز و دست اول دسترسی خواهید داشت، هم‌چنین با استفاده از دسته‌بندی‌ها قادر هستید خبر‌های حوزه موردعلاقه خودتان را پیگیری کنید.

بعد از ساخت حساب و انتخاب دسته‌بندی‌های مد‌نظر خودتان، با دنیایی از خبر‌های روز روبه‌رو خواهید شد که آن‌ها را می‌توانید به راحتی در اپلیکیشن‌های دیگر به اشتراک بگذارید. هم‌چنین امکان ذخیره خبر نیز وجود دارد که از این طریق می‌توانید خیلی راحت به خبر مهمی که چند هفته پیش خوانده‌اید دوباره بررسی کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Flipboard‏
  • حجم: ۱۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید
  • بهترین اپلیکیشن های مخفی سازی عکس‌ و ویدیو برای اندروید

۱۵- Candy Crush Saga

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۱۴۲ میلیارد دانلود

Candy crush یکی دیگر از بازی‌هایی است که همه نامش را شنیده‌اند. در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، بازی Candy crush به یکی از موضوعات داغ جهان تبدیل شده بود و مردم در هر جایی از جهان در حال تجربه این عنوان بودند. باید گفت که این بازی بیش‌ از ۱ میلیارد بار در گوگل‌پلی دانلود شده که یک عدد بزرگ و بی‌نظیر برای یک بازی تفننی محسوب می‌شود.

به هر حال با گذشت سال‌های زیاد از دوران محبوبیت عجیب و غریب عنوان Candy Crush Saga، این بازی هم‌چنان می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین تفننی برای شما باشد. تنها کاری که در بازی باید انجام بدهید، کنار هم قرار دادن آب‌نبات‌های مشابه کنار یکدیگر می‌باشد، شما باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این‌کار را انجام دهید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. همین فرمول ساده و قدیمی که در بازی‌های بسیار قدیمی هم شاهد آن بودیم، می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را مشغول خود کند.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: King‏
  • حجم: ۸۱ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۶- Skype

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۱۲۴ میلیارد دانلود

شاید امروزه Skype بهترین گزینه برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نباشد، با این حال آن را باید یکی از باسابقه‌ترین و پرطرفدار‌ترین شبکه‌های اجتماعی دانست که بیشتر تمرکز آن بر روی تماس‌های صوتی و به‌خصوص تصویری است.

شما در Skype قادر هستید به چت کردن با دوستان خود پرداخته و از هم‌صحبتی با آن‌ها لذت ببرید. با اینکه Skype در شرایط ایده‌آلی به سر نمی‌برد، اما هم‌چنان این شبکه اجتماعی میلیون‌ها کاربر فعال دارد و میزان دانلود آن در گوگل‌پلی، نشان‌دهنده محبوبیت بالای آن است.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Skype
  • حجم: ۳۶ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۷- Spotify

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۰۸۱ میلیارد دانلود

در رتبه هفدهم این لیست، نام یک سرویس پخش موسیقی به چشم می‌خورد. نام Spotify را همه جا می‌شنوید و بدون هیچ اغراقی باید گفت که Spotify محبوب‌ترین و بهترین سرویس‌ پخش موسیقی است که پیشنهاد خواهیم کرد علاقه‌مندان به موسیقی حتما از وجود آن و امکانات بی‌نظیرش بهره ببرند.

یکی از بهترین نکاتی که Spotify را از باقی رقبا متمایز می‌کند، الگوریتم پیدا کردن موسیقی در آن است، بر اساس این الگوریتم، موسیقی‌هایی در پیش روی شما قرار خواهند گرفت و به شما پیشنهاد می‌شوند که شباهت زیادی به علاقه‌مندی‌های شما دارد و بدین ترتیب شما قادر هستید خیلی راحت به مجموعه بزرگی از موسیقی‌‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، موسیقی‌های محبوب خودتان را به پلی‌لیست خود اضافه کنید و خبری از محدودیت در این زمینه وجود نیست. از Spotify می‌توانید به صورت رایگان نیز استفاده کنید، اما در این شرایط باید تبلیغات مختلف را تحمل کرده و موسیقی‌ها را با کیفیت ۱۲۸ Kbps گوش کنید، اما با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار از تمامی این محدودیت‌ها خلاص می‌شوید، خوشبختانه Spotify به قدری محبوب شده است که شما می‌توانید اکانت‌های مختلف آن را با هزینه بسیار کمتر تهیه کنید.

  • قیمت: رایگان؛ با پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Spotify
  • حجم: ۷۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۸- Dropbox

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۱٫۰۲۵ میلیارد دانلود

Dropbox را باید یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ذخیره اطلاعات در فضای ابری دانست. شما با نصب این اپلیکیشن می‌توانید ۲ گیگ فضا به صورت‌ رایگان دریافت کنید و با معرفی هرکاربر به این اپلیکیشن، ۵۰۰ مگ فضای دیگر هدیه بگیرید. Dropbox در گوگل‌پلی امتیاز ۴٫۲ از ۵ را کسب کرده است که نشان‌دهنده کیفیت‌ بالای این اپلیکیشن می‌باشد.

در Dropbox می‌توانید فایل‌ها را خیلی راحت و با بالاترین سرعت ممکن به صورت مستقیم آپلود کرده و آن‌ها را ذخیره کنید. هم‌چنین با استفاده از فایل‌منیجر داخلی Dropbox، قادر به مدیریت فایل‌های آپلود شده هستید. اگر می‌خواهید فایل‌های بزرگ و حجیم را در Dropbox آپلود کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما اشتراک Dropbox را تهیه کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Dropbox
  • حجم: ۱۰۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۱۹- Viber

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۹۰۹ میلیون دانلود

کمتر کسی پیدا می‌شود که هنوز از Viber استفاده کند، با این حال Viber در یک بازه زمانی به حدی محبوب شده بود که هم‌چنان آن را در لیست بیشترین دانلود‌های گوگل‌پلی می‌بینیم. Viber این امکان را به شما می‌دهد تا با دوستان خود به راحتی چت کنید و از ارتباط با آن‌ها در فضای مجازی لذت ببرید.

مانند بسیاری از پیام‌رسان‌های دیگر، در Viber نیز امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری وجود دارد، هم‌چنین استیکر‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Viber محسوب می‌گردند که در نسخه‌های اولیه این پیام‌رسان هم وجود داشتند. این اپلیکیشن با ۹۰۹ میلیون دانلود در گوگل‌پلی، در رتبه نوزدهم این لیست قرار می‌گیرد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Viber Media
  • حجم: ۴۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

۲۰- LINE

بهترین اپلیکیشن های تاریخ گوگل پلی

  • ۸۷۴ میلیون دانلود

وضعیت LINE تا حدود زیادی مشابه Viber می‌باشد، این پیام رسان نیز در سال‌های گذشته از محبوبیت‌ بسیار زیادی برخوردار بود و رفته رفته با انتشار پیام‌رسان‌های جدید و پرقدرت، از محبوبیت LINE هم کم شد و امروزه دیگر نمی‌توانی LINE را جزو پرطرفدار‌ترین پیام‌رسان‌ها دانست، با این حال LINE با ۸۷۴ میلیون دانلود در گوگل‌پلی، رتبه بیستم این لیست را به خود اختصاص داده است.

شما در LINE علاوه بر چت کردن با دوستان خود و صحبت با آن‌ها، می‌توانید در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاری متن، عکس و ویدیو‌های مختلف بپردازید و باید گفت فضای LINE تا حدودی مشابه Twitter می‌باشد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: LINE Corporation‏
  • حجم: ۲۳۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌‌‌

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.