تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
کد خبر : 56935

معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ آی او اس

معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ آی او اس

معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ آی او اسشاید گوشی‌های هوشمند به‌طور اختصاصی برای بازی ساخته نشده باشند، اما با این وجود این پلتفرم بیشترین بازی‌باز را به خودش اختصاص داده است و شمار زیادی از آن‌ها Casual gamer‌‌هایی هستند که ساعات زیادی را صرف تجربه بازی‌های موبایل می‌کنند.
اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا ما در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ سیستم عامل آی او اس رفته‌ایم و تعدادی از آن‌ها را به‌طور مختصر مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید شناخت کلی‌ای از عناوین لیست داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود هرکدام از بازی‌های لیست اقدام فرمایید.
Among UsAmong Us جزو آن دسته عناوینی است که در نگاه اول چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد، اما وقتی که بازی را نصب می‌کنید و در جو Among Us قرار می‌گیرید، دیگر رها کردن بازی سخت خواهد شد و به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید که ساعت‌ها است در حال بازی کردن هستید. عنوان فوق در سال ۲۰۱۸ عرضه گشت و خیلی زود توانست به محبوبیت برسد، همین محبوبیت سبب شد تا این بازی برا..

معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ آی او اس

شاید گوشی‌های هوشمند به‌طور اختصاصی برای بازی ساخته نشده باشند، اما با این وجود این پلتفرم بیشترین بازی‌باز را به خودش اختصاص داده است و شمار زیادی از آن‌ها Casual gamer‌‌هایی هستند که ساعات زیادی را صرف تجربه بازی‌های موبایل می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا ما در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ سیستم عامل آی او اس رفته‌ایم و تعدادی از آن‌ها را به‌طور مختصر مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید شناخت کلی‌ای از عناوین لیست داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود هرکدام از بازی‌های لیست اقدام فرمایید.

Among Us

بهترین بازی های 2021 آی او اس

Among Us جزو آن دسته عناوینی است که در نگاه اول چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد، اما وقتی که بازی را نصب می‌کنید و در جو Among Us قرار می‌گیرید، دیگر رها کردن بازی سخت خواهد شد و به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید که ساعت‌ها است در حال بازی کردن هستید. عنوان فوق در سال ۲۰۱۸ عرضه گشت و خیلی زود توانست به محبوبیت برسد، همین محبوبیت سبب شد تا این بازی برای تقریبا تمامی پلتفرم‌های موجود به خصوص گوشی‌های هوشمند منتشر گردد.

شما در این بازی چند نفره، باید از قدرت هوش خود استفاده کنید و از طریق صحبت با هم‌تیمی‌های خود هرچه سریع‌تر Imposter را پیدا کنید تا به عنوان Crewmate پیروز بازی شوید. در سوی دیگر، اگر شما در نقش Imposter قرار دارید، باید بدون اینکه ردی از خود به جای بگذارید، دیگر بازیکنان گروه را بکشید تا در نهایت پیروز شوید. این توضیح مختصری از کلیات عنوان Among Us بود و اگر مشتاق به تجربه آن هستید، از طریق لینک زیر می‌توانید بازی را دانلود و نصب کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Innersloth LLC‏
  • حجم: ۱۲۵ مگابایت
دانلود از اپ استور

Brawlhalla

بهترین بازی های آی او اس

بازی Brawlhalla‌ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین در سبک دوبعدی و مبارزه‌ای است که بخش آنلاین بسیار مرفه و جذابی دارد. عنوانی که توسط شرکت Blue Mammoth Games ساخته شده و بعد از گذشت چند سال از عرضه آن بر روی رایانه‌های شخصی، برای گوشی‌های هوشمند نیز بازسازی و منتشر گردید. در Brawlhalla، شما از بین ۵۲ قهرمان موجود در بازی یکی را به دلخواه خودتان انتخاب کرده و به مبارزه بر فراز آسمان‌ها می‌پردازید. گیم‌پلی بازی بسیار سریع و هیجان‌انگیز بوده و ساعت‌ها شما را مشغول خود می‌کند.

تنوع مپ، مودهای‌ بازی و قهرمانان بسیار عالی کار شده و سازندگان از این حیث کم‌کاری نکرده‌اند. گرافیک بازی با در نظر گرفتن دو‌بعدی بودن آن بسیار چشم‌نواز و زیبا طراحی شده و شما از تماشای میادین جنگی موجود در بازی خسته نخواهید شد. بازی Brawlhalla بسیار حجم مناسبی داشته و از بهینه‌سازی خوبی نیز برخوردار است و با گوشی‌های میان‌رده می‌توانید به تجربه این عنوان جذاب و اعتیادآور پرداخته و از مبارزات بازی لذت ببرید. این عنوان برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر گشته است و به صورت رایگان در دسترس می‌باشد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Blue Mammoth Games
  • حجم: ۸۳۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

XCOM: Enemy Within

۲K با عرضه‌ی عنوان محبوب XCOM: Enemy Within برای گوشی‌های هوشمند این امکان را به ما داد تا با گوشی‌هایی که در دستانمان گرفته‌ایم به تجربه این عنوان فوق‌العاده در سبک اکشن و استراتژیک بپردازیم. داستان بازی درمورد مقاومت انسان‌ها در برابر بیگانگان است، جایی که بیگانگان به پروژه مهمی به نام xcom حمله کرده و انسان‌ها برای نجات xcom به مبارزه علیه بیگانگان می‌پردازند.

شما در بازی باید گروه خود را رهبری کنید و ضمن به‌ دست آوردن منابع مختلف، به مدیریت آن‌ها بپردازید. از نظر گرافیک بصری و فنی نیز با عنوان بسیار عالی‌ای مواجه هستیم و بهینه‌سازی مناسبی هم از سوی سازندگان صورت گرفته که نکته مثبتی تلقی می‌شود. بازی قیمتی معادل با ۱۰ دلار داشته که برای یک بازی در پلتفرم گوشی‌های هوشمند کمی گران به‌نظر می‌رسد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: ۲K
  • حجم: ۳۵۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Call of Duty: Mobile

عاشقان بازی شوتر اول شخص به‌هیچ وجه نباید Call of duty: Mobile را از دست بدهند، چون این بازی هیچ کم و کاستی نسبت به نسخه‌های کنسولی این فرانچایز محبوب نداشته و می‌تواند همان حس آشنای همیشگی را به شما القاء کند. اگر کنترلر‌های مختلفی در دسترس‌ دارید، معطل نکنید و با اتصال آن به گوشی‌خود، لذت مضاعفی از بازی ببرید.

Activision این عنوان را به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان گوشی‌های اندروید و ios عرضه کرده و تنها نگرانی شما، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همیشه در صحنه خواهد بود. هیچ الزامی در خرید تفنگ و اقلام مختلف بازی بر شما وارد نیست و شما می‌توانید با افزایش ساعت‌های بازی، لوت خوبی به‌دست آورید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Activision‏
  • حجم: ۳۹۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Clash Royale

شما در Clash Royale با استفاده از کارت‌های قهرمانان و مبارزان مختلف باید به جنگ رقیبان خود بروید، سه برج آن‌ها را نابود کنید تا در نهایت برنده نبرد شوید. کارت‌ها دارای کلاس‌ها و ویژگی‌های مختلفی هستند که شما با استفاده از هشت تا از آن‌ها کنار یکدیگر، باید به بهترین ترکیب خود دست پیدا کنید. علاوه بر نبرد‌های تن به تن، شما می‌توانید با یک هم‌تیمی و به صورت دو نفره هم به رقابت با دیگران بپردازید که قطعا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی به حساب می‌آید.

اگر این‌ها برای شما کافی نیست، می‌توانید به عضویت قبایل مختلف در بیایید و در جنگ‌های بین‌قبیله‌ای شرکت کنید که بسیار متنوع و جذاب هستند. بازی هیچ کمبود یا ایراد خاصی در زمینه‌های مختلف ندارد و گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری آن در بهترین شکل ممکن قرار دارد. خوشبختانه شرکت سوپرسل از بازی‌های خود پشتیبانی فوق‌العاده‌ای می‌کند و ما همیشه شاهد آپدیت‌های مختلفی از طرف سازندگان هستیم.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Supercell
  • حجم: ۲۰۲ مگابایت
دانلود از اپ استور

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین بازی های فوتبال موبایل
  • معرفی و دانلود بهترین بازی های ترسناک موبایل
  • معرفی و دانلود بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی برای موبایل

Crossy Road

Crossy Road نام عنوانی تفننی با یک گیم‌پلی بسیار ساده است که می‌تواند در عین سادگی ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. این بازی توسط استودیوی Yodo1 Games منتشر شده و برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس می‌باشد، هم‌چنین Crossy Road در گوگل‌پلی ۲۰ میلیون بار دانلود شده و از هر لحاظ محبوبیت زیادی در نزد کاربران گوشی‌های هوشمند دارد.

کار شما در این بازی بسیار ساده است، شما باید به مرغ بیچاره و آسیب‌پذیر بازی کمک کنید تا از جاده‌ها و موانع مختلف عبور کند، البته این بازی رکوردی است و شما باید با پیشروی در مسیر بازی رکورد خودتان را بزنید و شاید هم بتوانید جزو بهترین‌های این بازی شوید. رفته رفته موانع بیشتر و پیشروی در بازی سخت‌تر شده و از یک قسمت به بعد عبور از موانع عذاب‌آور و فوق‌العاده سخت خواهد شد. این بازی ساده و جذاب را به تمامی کاربرانی که به بازی‌های تفننی و ساده علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Hipster Whale Pty Ltd‏
  • حجم: ۱۱۵ مگابایت
دانلود از اپ استور

Dead Cells

داستان بازی Dead Cells درباره‌ی کیمیاگری است که پا به قلعه‌ نفرین شده‌ای می‌گذارد تا رمز و راز‌های آن مکان را کشف کند، در مجموع می‌توان گفت که داستان Dead Cells قابل‌قبول بوده و می‌تواند شما را جذب خود کند. قطعا مبارزات هیجان‌انگیز و دشوار، مهم‌ترین قسمت بازی را تشکیل می‌دهد که به بهترین شکل ممکن کار شده است.

شما با مبارزات بسیار شلوغ و دشواری روبه‌رو هستید که به سادگی نمی‌توانید از آن‌ها جان سالم به‌در ببرید. گرافیک و موسیقی بازی هم در سطح مطلوبی قرار داشته و نمی‌توان ایراد خاصی به آن‌ها وارد کرد. قیمت بازی کمی زیاد به‌نظر می‌رسد و برای تجربه آن باید ۸٫۹ دلار بپردازید، اگر با قیمت آن مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این عنوان باکیفیت را تجربه کنید.

  • قیمت: ۸.۹ دلار
  • سازنده: Playdigious
  • حجم: ۹۰۵ مگابایت
دانلود از اپ استور

Alto’s Odyssey

سبک دوندگی یکی از محبوب‌‌ترین سبک‌ها در بین کاربران گوشی‌های هوشمند می‌باشد که عناوین معروف و شناخته‌شده‌ زیادی با این سبک و سیاق ساخته شده‌اند. Alto’s Odyssey یکی از این بازی‌ها است که با گرافیک و گیم‌پلی جذاب، می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول خود کند. این بازی توسط استودیو Noodlecake Studios Inc منتشر شده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین روبه‌رو گردیده است.

شما در این بازی در نقش اسکیت‌سواری قرار دارید که در یک جهان بی‌پایان در حال ماجراجویی است. از موانع عبور کرده و مکان‌های دیدنی جدید را کشف کنید تا رکورد خودتان را بهبود ببخشید. بازی از نظر گرافیک هنری واقعا با‌سلیقه کار شده و شما را شگفت زده خواهد کرد و با توجه به حجم بسیار پایین بازی، وجود چنین گرافیکی بسیار عالی است. شما در مسیر بازی باید به جمع‌آوری سکه بپردازید تا با آن‌‌ها آیتم‌های مختلف را خریداری کنید. آیتم‌ها از تنوع خوبی برخوردار هستند و وجودشان این انگیزه را در شما ایجاد می‌کند تا وقت بیشتری برای گشت‌وگذار در بازی صرف کنید. بازی Alto’s Odyssey برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر گردیده و شما می‌توانید آن‌ را از اپ‌استور‌های مختلف دریافت کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Snowman
  • حجم: ۱۴۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Fallout Shelter

اگر حداقل یکی از نسخه‌های بازی Fallout را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که این بازی نشان‌دهنده شرایط زندگی پس از فاجعه‌ی اتمی است. پس از این فاجعه، مردمانی که جان سالم به در بردند، در مکان‌هایی معروف به والت‌ها به زندگی خود ادامه دادند و در این بازی باید به مدیریت والت‌ها بپردازید و اجازه ندهید تا مردمان شما از بین بروند.

والت‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که باید از تمامی آن‌ها به طرز صحیح استفاده کنید، والت‌هایی برای تولید برق، تولید غذا، پرورش سرباز و … که به همه‌ی آن‌ها نیاز خواهید داشت. بعد‌ها می‌توانید از سرباز‌هایی که پرورش داده‌اید بهره برده و آن‌ها را راهی والت‌های دیگر کنید تا ذخایر‌ آن‌ها را جمع‌آوری کرده و به والت برگردانند. این بازی فوق‌العاده را می‌توانید از طریق لینک زیر برای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل آی او اس دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Bethesda‏
  • حجم: ۴۱۲ مگابایت
دانلود از اپ استور

Hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی Warcraft را تجربه کرده‌اید؟ آیا از عاشقان این بازی هستید؟ پس قطعا از Hearthstone Heroes of Warcraft استقبال خواهید کرد. عنوانی کارتی که در آن تمامی قهرمانان دنیای وارکرفت حضور دارند و شما می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید.

Hearthstone Heroes of Warcraft تا به الآن ۵ میلیون بار در اپ‌استور دانلود شده است که نشان می‌دهد اگر بلیزارد بخواهد، حتی می‌تواند عنوانی باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند. گیم‌پلی بازی همانند دیگر عناوین کارتی به استفاده مناسب از استراتژی‌ها و کارت‌های مختلف خلاصه می‌شود. اما یکی از جذاب‌ترین نکات این عنوان که شاید آن را از رقبای خود متمایز می‌کند، قابلیت Disenchant است، شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را ترکیب کنید و از این طریق آیتم‌هایی با ویژگی‌های جدید بسازید که در هنگام بازی بسیار به دردتان خواهد خورد. گرافیک، موسیقی و در مجموع تمامی بخش‌های مختلف بازی در بهترین سطح ممکن قرار دارند و ایراد خاصی به بازی Hearthstone Heroes of Warcraft نمی‌توان وارد کرد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Blizzard Entertainment
  • حجم: ۲۵۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Inside

بازی INSIDE توسط شرکت بازی‌سازی playdead ساخته شده و در سال ۲۰۱۶، ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی و سپس برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. بازی INSIDE یکی از برترین عناوین دوبعدی و معمایی در نسل هشت می‌باشد.

شما در این بازی کنترل پسری را در‌اختیار دارید که پا به عالمی سیاه و تیره گذاشته و باید از موانعی که جان او را تهدید می‌کند، فرار کنید. بازی از فضای عجیب و دلهره‌آوری برخوردار است و همین موضوع حس کنجکاوی شما را برای ادامه مراحل افزایش می‌دهد. به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید و پیشنهاد می‌کنیم که آن را اوایل لیست بازی‌هایی که می‌خواهید تجربه کنید قرار بدهید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Playdead
  • حجم: ۱۳۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Oddmar

Oddmar داستان وایکینگی بامزه و دست و پا چلفتی را روایت می‌کند که برای اثبات توانایی‌هایش وارد ماجراجویی سخت و دشواری می‌شود. این بازی شباهت‌های بسیار زیادی با سری Rayman دارد و اگر علاقه‌مند به بازی‌های پلتفرمر و دو‌بعدی هستید، به هیچ وجه Oddmar را از دست ندهید.

Oddmar از مبارزات سریع و هیجان‌انگیزی برخوردار است که می‌تواند هر گیمری را به خود جلب کند، مبارزه با دشمنان معمولی و باس‌های قدرتمند همگی از جذابیت خاصی برخوردار است. گرافیک بازی از لحاظ هنری بسیار چشم‌نواز بوده و در زمینه فنی نیز قابل‌قبول ظاهر شده است. سازندگان صد‌ها مرحله مختلف و متنوع را در اثر خودشان قرار داده‌اند که قرار نیست به این زودی‌ها از تجربه آن‌ها خسته شوید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: MOBGE
  • حجم: ۲۵۶ مگابایت
دانلود از اپ استور

Pokemon Go

چند سالی از محبوبیت شدید بازی Pokemon Go می‌گذرد و با این حال این بازی هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند سرگرمی بسیار جالبی برای هرکسی باشد. این بازی از تکنولوژی AR یا همان واقعیت افزوده استفاده می‌کند و محیط مجازی را با واقعیت ترکیب خواهد کرد تا یک تجربه خاص برای کاربران به وجود آورد.

شما در این بازی باید از خانه بزنید بیرون و در سطح شهر به دنبال پوکمون‌ها بگردید. با دریافت‌ پوکمون‌ها امتیاز کسب می‌کنید و طبیعتا هرچه پوکمون بیشتری بیابید، امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد. این بازی به صورت رایگان در دسترس بوده و قادر هستید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Niantic
  • حجم: ۳۶۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید
  • معرفی و دانلود بازی Roblox؛ یک تیر و دو نشان
  • معرفی و دانلود آرامش بخش ترین بازی های موبایل

PUBG Mobile

می‌توان عنوان pubg را یکی از پرسروصداترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر دانست که با شروع عالی در شبکه steam به شهرت دست ‌یافت. این بازی در سبک اکشن و بقا بوده و شما در این بازی باید سعی ‌کنید از بین ۱۰۰ بازیکن دیگر که همراه شما به رقابت می‌پردازند، جان سالم به‌در برده و مقام اول را کسب کنید. بازی pubg در سال ۲۰۱۸، توسط شرکت چینی Tencent، برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر شد و همانند نسخه‌های دیگر این عنوان در پلتفرم‌های مختلف، با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، به‌طوری‌که Pubg در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان بهترین‌ بازی سال در حوزه گوشی‌های هوشمند شد.

این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای در گوشی‌های هوشمند بهره‌ می‌برد و قطعا شما را محو خود خواهد کرد. کنترل بازی می‌تواند برای اولین‌بار که به تجربه این عنوان می‌پردازید کمی پیچیده و سخت به‌نظر برسد؛ اما با صرف ساعت‌های بیشتر در بازی می‌توانید قلق بازی را به‌دست آورید. خوشبختانه این عنوان با آی‌پی ایران در دسترس بوده و نیازی به تغییر ‌آی‌پی نخواهید داشت. اگر به‌د‌نبال یک بازی در سبک اکشن و بقا می‌گردید، Pubg تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Tencent
  • حجم: ۱۸۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

The Escapists 2: Pocket Breakout

عنوان The Escapists 2: Pocket Breakout در ابتدا برای رایانه‌های شخصی عرضه شد که بعد از استقبال خوب گیمرها از آن، سازندگان بازی تصمیم گرفتند آن را برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر کنند. شما در این بازی در نقش یک زندانی هستید که باید با کمک دوستان و ابزار‌های خیلی ساده راه خروج از زندان را پیدا کند.

پنج زندان مختلف در بازی وجود دارد که می‌توانید هرکدام که دلتان می‌خواهد را انتخاب کرده و از آن فرار کنید. زمان بندی در بازی یکی از المان‌های مهم محسوب شده و باید همیشه حواستان به زمان باشد تا دستگیر نشوید. گرافیک The Escapists 2: Pocket Breakout بسیار ساده بوده و با این وجود بسیار زیبا است. به‌ دلیل همین سبک گرافیک، در اجرای بازی هیچ‌گونه مشکلی مانند افت فریم یا لگ دیده نخواهد شد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Team17 Digital Limited‏
  • حجم: ۱۵۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Don’t Starve

Wilson نام دانشمندی است که بعد از نفرین شدنش توسط شیطان، به محیطی ترسناک و عجیب برده می‌شود. او باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا همه‌ی پورتال‌ها را پیدا کند و در نهایت به زندگی عادی خودش بازگردد.

Don’t Starve دارای المان‌های مختلف و جذابی است که قادر است تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند، باید از دست هیولا‌ها فرار کنید، برای خودتان سلاح و زره بسازید، آیتم‌های مناسب را جمع‌آوری کنید تا بتوانید از آن جزیره ناشناخته جان سالم به در ببرید. نقشه بازی از محیط‌های بسیار متنوعی تشکیل شده که باید آن‌ها را کشف کنید تا به آیتم‌های جدید دسترسی داشته باشید. اگر از عاشقان سبک بقا هستید، Don’t Starve یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Klei Entertainment Inc‏
  • حجم: ۱۳۰۰ مگابایت
دانلود از اپ استور

Plague Inc

Plague Inc نام عنوانی است بسیار جذاب که توسط استودیوی Ndemic Creations LTD توسعه یافته و منتشر گشته است. با توجه به شرایط فعلی جهان و شیوع ویروس کرونا، تجربه Plague Inc می‌تواند در عین جذابیت، بسیار عجیب و غریب هم باشد.

شما در این بازی باید ویروس جدیدی بسازید و آن را به کشوری که دوست دارید منتقل کنید، سپس به تقویت این ویروس پرداخته و آن را نسبت به شرایط مختلف مقاوم می‌کنید تا به این سادگی‌ها از بین نرود، در کل باید گفت که هدف شما در این بازی ساخت یک ویروس، منتقل کردن آن به کشور‌های مختلف و از بین بردن تمامی انسان‌ها است، چیزی که ما در واقعیت به چشم دیدیم!

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Ndemic Creations ‏
  • حجم: ۱۰۵ مگابایت
دانلود از اپ استور

Minecraft

شاید استودیوی Mojang هم انتظار این موفقیت بزرگ را از اثر خودش یعنی Minecraft نداشت، فروش فوق‌العاده و استقبال بی‌نظیر بسیاری از استریمر‌ها نشان‌دهنده موفقیت فوق‌العاده عنوان Minecraft است. این بازی یک دنیای بزرگ را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما به صورت آزادانه می‌توانید هر کاری در آن انجام دهید، به گشت و گذار بپردازید، منابع مختلف جمع کنید و بنا‌های مختلف بسازید.

شاید بزرگ‌ترین دلیل محبوبیت بازی Minecraft، آزادی عملی است که این عنوان در اختیارتان قرار می‌دهد و این آزادی را شما نمی‌توانید در بازی دیگری پیدا کنید. در عنوان فوق مد‌های مختلفی وجود داشته و هرکدام از آن‌ها جذابیت‌های خاص خودشان را دارند، برای مثال در بخش بقا شما سعی بر زنده ماندن دارید و علاوه بر ساخت بنا‌ها و گشت و گذار در محیط بازی، باید حواستان به موجودات خطرناک نیز باشد تا کشته نشوید و دستاورد‌هایتان از بین نرود. شما می‌توانید عنوان Minecraft را از طریق لینک زیر برای سیستم عامل آی او اس دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Mojang AB‏
  • حجم: ۳۴۲ مگابایت
دانلود از اپ استور

دیگر بازی‌های برتر سیستم عامل آی او اس:

The Battle of Polytopia / Beyond a Steel Sky / Blek

Crashlands / Limbo / Death Road to Canada

Desert Golfing / Device 6 / Downwell

Exit the Gungeon / Florence / Framed

Getting Over It / Gorogoa / Grindstone

Hidden Folks / Hitman Go / Her Story

Lumino City / Minit / Miracle Merchant

Out There / Oxenfree / Pac-Man 256

Papers, Please / Reigns / Ridiculous Fishing

Rymdkapsel / Sayonara Wild Hearts / Shadowmatic

Slay the Spire / Spaceteam / Terraria

Threes! / Thumper: Pocket Edition / Transistor

Ultimate Rivals / The Witness / Lara Croft Go

‌‌‌‌

اینستاگرام تکفارس - شیائومی می ۱۱ الترا
تلگرام تکفارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.