تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۶
کد خبر : 70447

معرفی ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰

معرفی ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰

معرفی ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰ :این روزها ورق‌های استیل را می‌توان از پرکاربردترین موارد در جهان به شمار آورد. همان طور که در جریان هستید، استفاده‌های فراوانی از این ورق‌ها در صنایع مختلف می‌شود و شاید تا به حال با برخی از آن‌ها آشنا شده باشید. یکی از این ورق‌ها، …

معرفی ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰ :این روزها ورق‌های استیل را می‌توان از پرکاربردترین موارد در جهان به شمار آورد. همان طور که در جریان هستید، استفاده‌های فراوانی از این ورق‌ها در صنایع مختلف می‌شود و شاید تا به حال با برخی از آن‌ها آشنا شده باشید. یکی از این ورق‌ها، ورق استیل ۳۱۰ است که نسبت به گذشته کاربردهای بیشتری پیدا کرده است.

حال در این مقاله قصد داریم تا در مورد ورق استیل ۳۱۰ و کارایی‌هایی که در آن وجود دارد، با هم صحبت داشته باشیم. ابتدا به سراغ چیستی و استفاده از این ورق‌ها می‌رویم و در نهایت نیز در خصوص نحوه تهیه آن‌ها توسط شما عزیزان، مطالبی را در دسترس قرار خواهیم داد. بنابراین در صورتی که شما نیز مایل به خرید این نوع از ورق استیل هستید، تا انتها همراه ما باشید.

همه چیز در مورد ورق استیل ۳۱۰

در ابتدا باید گفت که نام دیگر ورق استیل ۳۱۰، ورق استیل نگیر است. در همین راستا آن را با این نام نیز می‌شناسند. این ورق را می‌توانید در ضخامت‌ها و ابعاد مختلفی در بازار شاهد باشید. به همین دلیل است که قیمت ثابتی را برای تمام ورق‌ استیل‌های نگیر در نظر نگرفته‌اند. این موضوع می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله برند سازنده نیز بستگی داشته باشد.

ازدترکیبات به کار رفته در ورق استیل نگیر می‌توان به نیکل و کروم اشاره داشت. در واقع وجود همین ترکیبات سبب شده است تا خواص فراوانی را در این ورق شاهد باشیم. ضمن این که این آلیاژها تا حد زیادی گران قیمت است و همین قضیه باعث قیمت بالای ورق استیل ۳۱۰ خواهد شد. البته شما باید این محصول را از جایی تهیه کنید که تعرفه‌های ایده‌آلی را برایشان در نظر گرفته‌اند.

حال اگر بخواهیم در مورد خصوصیات ورق استیل ۳۱۰ صحبت داشته باشیم، باید به مقاومت آن در برابر برخی از موارد مانند حرارت بالا اشاره داشت. شما می‌توانید از این ورق برای کسب و کارهایی که نیازمند دمای بالا هستند، استفاده نمایید؛ بدون این که نگرانی‌ای از بابت خراب شدن آن حتی در دراز مدت وجود داشته باشد.

همچنین باید گفت که مقاومت ورق استیل ۳۱۰ در مقابل زنگ زدگی نیز تا حد زیادی بالا است. انعطاف بالای ورق استیل ذکر شده را هم می‌توان مزیت مهم دیگری به شمار آورد؛ به این صورت که قادر هستید تا آن را به هر طریقی که در نظر دارید، در آورید. از این ورق برای موارد جوشکاری نیز استفاده می‌شود. به خاطر ترکیباتی که در آن به کار رفته است، آن را می‌توان یک محصول جوش پذیر ایده آل به حساب آورد.

به دلیل خواص فوق العاده این ورق بود که کارشناسان دست به کار شدند و نسخه پیشرفته آن با نام ورق استیل ۳۱۰S را هم در دسترس مشتریان قرار دادند. این نسخه نسبت به نسخه قبلی چندان تفاوتی ندارد و از نظر ترکیبات به کار رفته و همچنین برخی از استفاده‌ها متفاوت خواهد بود.

با این حال، بهترین ویژگی ورق استیل ۳۱۰ را باید مقاومت در مقابل خوردگی به شمار آورد. در ترکیبات این ورق از نیکل و کروم استفاده شده است که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد. همین امر سبب شده است تا خوردگی خاصی در محیط‌های مختلف برای این محصول مشاهده نشود. ضمن این که طبق آمار و ارقام، شما می‌توانید تا دمای ۴۲۵ درجه سانتی گراد هم از این ورق استفاده نمایید.

همه چیز در مورد این خواص به این جا ختم نمی‌شود و مزایای فیزیکی نیز در ورق استیل ۳۱۰ مشاهده می‌شود. از این مزیت‌ها باید به مقاومت کششی بالا، مدول الاستیسیته و سختی ویکرز فراوان اشاره کرد.

کاربردهای ورق استیل ۳۱۰

یکی از پر تکرار ترین سوالات از سوی کاربران، این بود که ورق استیل ۳۱۰ چه کاربردهایی می‌تواند در خود داشته باشد. به همین منظور، در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم. البته باید توجه داشته باشید که به جز این گزینه‌ها، کاربردهای دیگری هم برای ورق استیل ۳۱۰ به چشم می‌خورد که می‌توانید نیم نگاهی هم به آن‌ها داشته باشید.

۱- با توجه به این که گفته شد این ورق در دمای بالا کاربردهای زیادی دارد، بنابراین می‌توان از آن به منظور تولید دیگ بخار بهره برد.

۲- برخز از لوله‌های پر استفاده در تاسیسات هستند که برای ساخت آن‌ها به سراغ ورق استیل ۳۱۰ می‌روند.

۳- مبدل‌های حرارتی زیادی نیز هستند که به خاطر نیاز به دمای بالا در چنین کسب و کارهایی، می‌توان به سراغ ورق استیل ذکر شده رفت.

۴- چنان چه قصد شما ساخت یک سیستم مناسب در شبکه‌ها و اجاق گازهای موجود در آشپزخانه‌های منازل یا رستوران‌ها است، پیشنهاد می‌کنیم مزایای موجود در این ورق استیل را از دست ندهید.

۵- برای تولید فیلر و برخی از الکترودها نیز می‌توان از ورق استیل ۳۱۰ بهره مند شد.

۶- شاید تا به حال با جعبه کربورایزینگ آشنا شده باشید. در تولید این جعبه‌ها نیز تا حدی از این ورق استیل استفاده می‌‌شود.

۷- همان گونه که در مورد حرارت‌ها و استفاده از ورق استیل نگیر صحبت شد، نتیجه می‌گیریم که می‌توان از آن برای تولید کوره‌ها و به کار بردن در آن‌ها استفاده نمود.

۸- لوله‌های احتراق هم به علت دمای بالایی که نیاز دارند، باید ورق استیل نگیر در آن‌ها به کار گرفته شود.

در مورد شرکت توان فلز

با توجه به زیاد شدن شرکت‌های مربوط به ساخت تجهیزات فلزی مانند همین ورق‌های استیل، شاید انتخاب از میان آن‌ها برای مردم تا حد زیادی دشوار باشد. از این رو، ما شرکت توان فلز را به شما عززان توصیه می‌کنیم. تمام مشتریانی که نسبت به خرید ورق‌های استیل۳۱۰ یا مدل‌های دیگر از این شرکت اقدام کرده‌اند، کاملا راضی بوده‌ و انجام آن را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند.

این شرکت می‌تواند مشاوره‌هایی را هم در مورد خرید ورق استیل مورد نظر به شما عزیزان بدهد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید از خدمات مربوط به آن برخوردار شوید، می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در این وب سایت به نشانی http://felez.biz/ مراجعه داشته باشید. ضمن این که مقالات آموزشی فراوانی هم در این وب سایت به چشم می‌خورد که مطالعه آن‌ها، شما را در این زمینه چند قدم به جلو خواهد برد. در پایان امیدوار هستیم که نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.