تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 64193

معرفی هونگچی E-HS9 بهترین شاسی بلند چین؛ رقیبی برای بزرگان صنعت خودرو + عکس و ویدیو

معرفی هونگچی E-HS9 بهترین شاسی بلند چین؛ رقیبی برای بزرگان صنعت خودرو + عکس و ویدیو

معرفی هونگچی E-HS9 بهترین شاسی بلند چین؛ رقیبی برای بزرگان صنعت خودرو + عکس و ویدیو با هونگچی E-HS9 آشنا شوید. این شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی برای رقابت با بزرگان صنعت خودرو طراحی شده است..

معرفی هونگچی E-HS9 بهترین شاسی بلند چین؛ رقیبی برای بزرگان صنعت خودرو + عکس و ویدیو

با هونگچی E-HS9 آشنا شوید. این شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی برای رقابت با بزرگان صنعت خودرو طراحی شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی صنعت خودرو چین به میزان چشمگیری توسعه پیدا کرده و در حال حاضر برندهای مختلف چینی محصولاتی را برای رقابت با بزرگان صنعت خودرو جهان به بازارهای مختلف عرضه می‌کنند. شاسی بلند هونگچی E-HS9 یکی از همین خودروها محسوب می‌شود؛ این شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی اخیرا توسط یکی از خودروسازان باسابقه چینی معرفی شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این محصول هونگچی آشنا خواهیم شد.

گروه فاو (FAW Group) یکی از خودروسازان باسابقه چین محسوب می‌شود که در سال ۱۹۵۳ میلادی تاسیس شد. هونگچی نیز یکی از زیربندهای گروه فاو بوده که مدتی قبل با معرفی هونگچی اس ۹ توانایی خود در تولید خودروهای لوکس و اسپرت پرچمدار را به رخ کشید. ابرخودرو هیبریدی هونگچی اس ۹ با نظارت آمادئو فلیسا، مدیر عامل سابق فراری طراحی شد. اخیرا نیز گروه فاو با معرفی هونگچی E-HS9 نشان داد در ساخت و عرضه خودروهای فوق لوکس عزم جدی دارد.

مشخصات هونگچی E-HS9

هونگچی E-HS9

هونگچی E-HS9 از لحاظ ظاهری به برخی از شاسی بلندهای مطرح بازار شباهت زیادی دارد که البته نمی‌توان این شباهت را نقطه ضعفی برای این خودرو چینی دانست. هرچند بسیاری از کارشناسان این خودرو را رولزرویس کالینان چینی معرفی کردند. همچنین این خودرو به شاسی بلند بی ام و ایکس ۷ نیز شبیه است.

هونگچی E-HS9

هونگچی این شاسی بلند تمام الکتریکی لوکس را برای عرضه در بازارهای اروپایی طراحی کرده و کشور نروژ نیز اولین مقصد صادرات این خودرو در قاره اروپا خواهد بود. همچنین این اولین قدم گروه فاو برای توسعه فروش خود در بازار اروپا نیز به شمار می‌رود. گروه فاو قصد دارد هونگچی E-HS9 را به بازارهای اروپای شمال غربی عرضه کند تا مشتریان اروپایی با این برند چینی آشنایی پیدا کنند. پس از آن نیز هدف گروه فاو عرضه شاسی بلندهای کوچک، متوسط و مدل‌های سدان پرچمدار به این بازار خواهد بود.

هونگچی E-HS9

هونگچی E-HS9 از لحاظ موتور در دو نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد. یک نسخه از دو پیشرانه الکتریکی برای هر دو محور بهره می‌برد؛ هر پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار را به تولید برساند که در مجموع قدرت تولیدی این پیشرانه‌ها به ۴۳۰ اسب بخار می‌رسد. نسخه دوم این خودرو نیز روی محور جلو از یک پیشرانه الکتریکی ۲۱۵ اسب بخاری و روی محور عقب از یک پیشرانه ۳۲۹ اسب بخاری بهره می‌برد که در مجموع این پیشرانه‌ها قدرتی برابر با ۵۴۴ اسب بخار را ارائه خواهند داد.

هونگچی E-HS9

این شاسی بلند لوکس برقی در مدل با پیشرانه قدرتمندتر می‌تواند ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر برساعت خواهد بود. همچنین این خودرو برقی با یک بار شارژ حدود ۴۸۲ کیلومتر را می‌پیماید.

گالری تصاویر

هونگچی E-HS9
هونگچی E-HS9
هونگچی E-HS9
هونگچی E-HS9

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.