تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
کد خبر : 63793

معرفی شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن ۴ ؛ دشمن پیتر پارکر کیست؟

معرفی شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن ۴ ؛ دشمن پیتر پارکر کیست؟

معرفی شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن ۴ ؛ دشمن پیتر پارکر کیست؟ ساخت فیلم اسپایدرمن ۴ تایید شده و طرفداران این مجموعه، تئوری های زیادی را برای شخصیت منفی آن مطرح کرده‌اند. اما چه کسی دشمن پیتر پا..

معرفی شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن ۴ ؛ دشمن پیتر پارکر کیست؟

ساخت فیلم اسپایدرمن ۴ تایید شده و طرفداران این مجموعه، تئوری های زیادی را برای شخصیت منفی آن مطرح کرده‌اند. اما چه کسی دشمن پیتر پارکر خواهد بود؟ برای جواب این سوال با ما همراه باشید.

آخرین فیلم مجموعه اسپایدرمن با نام Spiderman No Way Home در روز ۱۷ دسامبر اکران شد و با فروش آخر هفته ۶۰۰ میلیون دلار، نوید یک فیلم به شدت هیجان انگیز را می‌دهد. اسپادرمن NWH با این فروش، رکورد سومین اکران اول یک فیلم، در طول تاریخ را متعلق به خود کرد. البته این فروش، با شروع فاز جدید سینمایی مارول و هایپ بالای طرفداران اسپایدرمن، قابل پیشبینی بود.

اما طرفداران مارول، پا را فراتر از انتظار گذاشته‌اند و شروع به طرح نظریات خود درمورد فیلم اسپایدرمن ۴ کرده‌اند. این موضوع جایی جالب می‌شود که بدانید No Way Home، هنوز روی سرویس‌ های پخش آنلاین مثل نتفلیکس قرار نگرفته است.

فیلم اسپایدرمن ۴ حتما ساخته می‌شود

کوین فیج (Kevin Feige) و امی پاسکال (Amy Pascal) تهیه کننده No Way Home، در آخرین مصاحبه خود با نیویرک تایمز، ساخت فیلم اسپایدرمن ۴ توسط مارول و سونی را تایید کرده‌اند و به طرفداران این شخصیت محبوب مارول قول داده‌اند که داستان او جذاب تر از همیشه ادامه پیدا خواهد کرد.

امی پاسکال در جواب خبرنگاران گفت:

خیلی راحت میگویم که این فیلم ساخته خواهد شد. پروسه ساخت فیلم No Way Home از سال ۲۰۱۹ شروع شد ولی طرفداران از قطعیت این موضوع اطلاعی نداشتند و برای لغو شدن داستان اسپایدرمن مایوس بودند.

این موضوع حتی روی تام هالند تاثیر منفی داشت و او گمان می‌کرد که نقش اسپادرمن از او گرفته خواهد شد.

به لطف تریلر های جذابی که از فیلم اسپایدرمن No Way Home منتشر شده، تقریبا می‌دانیم که شخصیت های دکتر اختاپوس، سند من یا همان مرد شنی، الکترو و گرین گابلین با بازی ویلیام دفو دوست داشتنی، در فیلم راهی به خانه نیست (No Way Home) حضور خواهند داشت.

اما شخصیت شرور یا سوپر ویلن اسپایدرمن ۴ چه کسی خواهد بود؟

اخطار اسپویل: ادامه این مطلب بخشی از داستان فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش می‌کند

۱- شخصیت ادی براک یا همان ونوم

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - ونوم

افرادی که تا انتهای تیتراژ فیلم No Way Home در سینما باقی مانند صحنه‌ بسیار هیجان انگیزی را دیدند. در این سکانس ادی براک (تام هاردی) در رستورانی قرار دارد و انگار اصلا نمی‌داند که کجاست یا برای چه موضوعی به اینجا آمده. صدای ونوم هم شنیده می‌شود. پس قطعا با طلسمی که دکتر استرنج اجرا کرد، ونوم هم به دنیای اسپایدرمنِ تام هالند تله پورت شده. اگرچه که شخصیت ونوم در اصل متعلق به مارول نیست.

صحنه مشابهی هم در فیلم ونوم – بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) دیدیم. در این سکانس ادی براک (تام هاردی) و ونوم در حال تماشای تلویزیون هستند که خبر افشا شدن هویت اسپایدرمن (تام هالند) در اخبار منتشر می‌شود. ونوم با نزدیک شدن به صفحه تلویزیون می‌گوید که من این پسر را می‌شناسم.

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - ونوم

این موضوع به نبرد ونوم با پیتر پارکرِ توبی مگوایر (Tobey Maguire) در فیلم اسپایدرمن ۳ اشاره دارد. ونوم یک شخصیت بسیار باهوش است که در چندین بعد سفر کرده پس حتما آن نبرد را به یاد دارد. اندی سرکیس، مصاحبه ای در همین مورد داشت و در آن گفت:

ممکن است یک شخصیت دیگر به اسم تاکسین (Toxin)، ونوم را شکست دهد و او را مجبور کند که به مبارزه با اسپایدرمن برود.

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - تاکسین

شخصیت تاکسین

هنوز هیچ خبری از فیلم اسپایدرمن ۴ منتشر نشده اما با همین دو سکانس می‌توانیم بگوییم که ونوم و اسپایدرمن با هم رو به رو خواهند شد.

دوست صمیمی پیتر پارکر، ند

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - ند

در فیلم No Way Home دیدیم که ند در حال صحبت کردن با توبی مگوایر است و پس از پی بردن به پایان غم انگیز دوستی او با هری آزبورن، به پیتر قول می‌دهد که مانند هری آزبورن، تبدیل به یک شخصیت شرور نشود و پیتر را نکشد. اما او به قول خود عمل خواهد کرد؟ در پایان فیلمNo Way Home، دکتر استرنج طلسمی را اجرا کرد که همه هویت پیتر پارکر (تام هالند) را به عنوان مردعنکبوتی فراموش کنند. پس می‌توان گفت که ند هم هویت دوست صمیمی خود و قولش را فراموش کرده.

نظریه های زیادی از تبدیل شدن ند به شخصیت هوگو گابلین (Hobgoblin) خبر می‌دهد. مخصوصا اکنون که می‌دانیم او یک جادوگر بالفطره بوده و خودش خبر نداشته.

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - هوگوگابلین

شخصیت هوگو گابلین

ند پس از دزدین انگشتر دکتر استرنج، توانایی خود، در جادوگری را به نمایش گذاشت. پس احتمال تبدیل شدن ند به هوگو گابلین خیلی زیاد است.

فلش تامپسون، زورگو دبیرستان میدتاون

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - فلش

همه طرفداران اسپایدرمن، فلش را به عنوان فردی زورگو، پولدار و لوس می‌شناسند. شخصیت فلش اولین بار در اسپایدرمن ۲۰۰۲ دیدیم. مبارزه او و پیتر پارکر (توبی مگوایر) در سالن غذاخوری و راهرو مدرسه، یکی از سکانس های محشر این مجموعه بود.

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - فلش اسپایدرمن 2002

سکانس دعوا فلش و پیتر پارکر در غذاخوری دبیرستان – اسپایدرمن ۲۰۰۲

فلش، در سه گانه اسپایدرمن تام هالند، شخصیت کمی متفاوتی پیدا کرده و بیشتر با نیش و کنایه به پیتر ضربه می‌زند. اما نظریه بسیار جالبی درمورد توانایی های او وجود دارد.

فلش تامپسون فرد بسیار فرصت طلبی است و می‌تواند از هر موقعیتی بیشترین سود را ببرد. مثلا در فیلم No Way Home، او کتابی در مورد زندگی خودش با نام “زندگی فلش به عنوان صمیمی ترین دوست اسپایدرمن” نوشته بود.

طبق این نظریه، فلش به همزیستی جالبی با ونوم میرسد و با شخصیت ایجنت ونوم (Agent Veno,)، به جنگ اسپایدرمن می‌رود.

شخصیت شرور فیلم اسپایدرمن 4 - ایجنت ونوم

درمورد شرور یا خوب بودن شخصیت ایجنت ونوم نمی‌شود نظر قطعی داد. به هرحال ونوم همیشه می‌خواست که یک قهرمان باشد اما مردعنکبوتی (توبی مگوایر) و ادی براک، او را از خود طرد کردند.

بیشتر بخوانید :رتبه بندی بازیگران فیلم‌ های مرد عنکبوتی از بدترین تا بهترین

به نظر شما کدام یک از نظریه ها هیجان انگیزتر است؟ حتما نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع :popsugarمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.