تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 29773

معرفی سه لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ با پردازنده رایزن

معرفی سه لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ با پردازنده رایزن

معرفی سه لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ با پردازنده رایزن شرکت آنر در رویداد IFA 2020 از سه لپ تاپ مجهز به پردازنده رایزن رونمایی کرد. در ادامه با آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و مجیک بوک ۱۵ آشنا می‌شویم.
آنر از کنفرانس مطبوعاتی ویژه IFA 2020 خود برای رونمایی از دو تبلت اندرویدی و سه لپ تاپ مجهز به پردازنده رایزن ۴۰۰۰ برای بازار جهانی استفاده کرد. در یکی از این لپ تاپ‌ها، پردازنده رایزن جایگزین نسخه مجهز به اینتل شده است که در اوایل سال جاری عرضه شده بود. در دو لپ تاپ دیگر نیز پردازنده از رایزن ۳۰۰۰ به رایزن ۴۰۰۰ ارتقا پیدا کرده است.
معرفی آنر مجیک بوک پرو نسخه جدید آنر مجیک بوک پرو – HONOR MagicBook Pro به عنوان جایگزین مجیک بوک پرو مجهز به اینتل که در ماه می معرفی شده بود، رونمایی شده است. این لپ تاپ از پردازنده AMD Ryzen 5 4600H به جای پردازنده نسل دهمی اینتل استفاده می‌کند. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی ۶ هسته‌ای و ۱۲ رشته‌ای با سرعت پایه ۳.۰ گیگاهرتز و ۴.۰ گیگاهرتز در حالت Boost به همراه پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است.
هنوز ۱۶ گی..

معرفی سه لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ با پردازنده رایزن

شرکت آنر در رویداد IFA 2020 از سه لپ تاپ مجهز به پردازنده رایزن رونمایی کرد. در ادامه با آنر مجیک بوک پرو ، مجیک بوک ۱۴ و مجیک بوک ۱۵ آشنا می‌شویم.

آنر از کنفرانس مطبوعاتی ویژه IFA 2020 خود برای رونمایی از دو تبلت اندرویدی و سه لپ تاپ مجهز به پردازنده رایزن ۴۰۰۰ برای بازار جهانی استفاده کرد. در یکی از این لپ تاپ‌ها، پردازنده رایزن جایگزین نسخه مجهز به اینتل شده است که در اوایل سال جاری عرضه شده بود. در دو لپ تاپ دیگر نیز پردازنده از رایزن ۳۰۰۰ به رایزن ۴۰۰۰ ارتقا پیدا کرده است.

معرفی آنر مجیک بوک پرو

نسخه جدید آنر مجیک بوک پرو – HONOR MagicBook Pro به عنوان جایگزین مجیک بوک پرو مجهز به اینتل که در ماه می معرفی شده بود، رونمایی شده است. این لپ تاپ از پردازنده AMD Ryzen 5 4600H به جای پردازنده نسل دهمی اینتل استفاده می‌کند. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی ۶ هسته‌ای و ۱۲ رشته‌ای با سرعت پایه ۳.۰ گیگاهرتز و ۴.۰ گیگاهرتز در حالت Boost به همراه پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است.

هنوز ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVMe در این لپ تاپ وجود دارد. این بار خبری از GPU خارجی در این لپ تاپ نیست، چرا که رایزن گرافیک Vega خود را به ارمغان می‌آورد. حتی در این صورت نیز سیستم خنک کننده لوله‌ای دوتایی و دو فن وجود دارد که دمای لپ تاپ و پردازنده آن را پایین می‌آورد.

آنر مجیک بوک پرو
آنر مجیک بوک پرو

بدنه لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو از جنس آلومینیوم و وزن آن ۱.۷ کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ ۱۶.۱ اینچی وزن کمی محسوب می‌شود. نمایشگر ۱۶.۱ اینچی لپ تاپ حاشیه‌های بسیار باریکی دارد (۴.۹ میلی‌متر در بالا و کناره‌ها) و نسبت صفحه به بدنه حدود ۹۰ درصد است. این پنل دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پشتیبانی صد در صدی از فضای رنگی sRGB است.

ظرفیت باتری آنر مجیک بوک پرو مانند نسخه قبلی مجهز به پردازنده اینتل، ۵۶ وات ساعت است و دوام مشابهی هم دارد. این باتری می‌تواند ۱۱ ساعت پخش فیلم را با یک بار شارژ به شما ارائه کند. شارژ باتری با یک آداپتور ۶۵ واتی یو اس بی C انجام می‌شود که می‌تواند در عرض نیم ساعت، ظرفیت باتری را تا ۵۰ درصد پر کند.

در این لپ تاپ آنر درگاه‌های یو اس بی C، یو اس بی A (نسل ۳.۲)، اچ دی ام آی ۲.۰ و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری وجود دارد. همچنین مجیک بوک پرو از یک حسگر اثر انگشت و یک دوربین پاپ آپ مخفی شده در صفحه کلید بهره می‌برد.

آنر مجیک بوک پرو از تاریخ ۷ سپتامبر یعنی سه روز دیگر در آلمان و ۸ سپتامبر در انگلیس و فرانسه عرضه می‌شود و قیمت آن ۹۰۰ یورو تعیین شده است که در صورت خرید زودهنگام، ۱۰۰ یورو تخفیف داده می‌شود.

معرفی آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ دو لپ تاپ سبک وزن هستند که با پردازنده AMD Ryzen 5 4500U کار می‌کنند. این تراشه دارای پردازنده ۶ هسته‌ای و ۶ رشته‌ای با سرعت پایه ۲.۳ گیگاهرتز (۴.۰ گیگاهرتز Boost) و پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است. در هر دو لپ تاپ شما می‌توانید بین ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم DDDR4 دو کاناله و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی NVMe انتخاب کنید. این مدل‌ها جایگزینی برای لپ تاپ‌های مجهز به رایزن ۳۰۰۰ سال گذشته هستند.

آنر مجیک بوک 14
آنر مجیک بوک 14

آنر مجیک بوک ۱۵ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با نسبت ۸۷ درصدی نمایشگر به بدنه است. مدل کوچک‌تر هم از نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت ۸۴ درصدی نمایشگر به بدنه بهره می‌برد و وضوح نمایشگر هر دو مدل ۱۰۸۰p است.

بدنه این لپ تاپ‌ها از آلومینیوم ساخته شده و وزن مجیک بوک ۱۵ و مجیک بوک ۱۴ به ترتیب ۱.۵۳ و ۱.۳۸ کیلوگرم است. لپ تاپ ۱۴ اینچی دارای یک باتری ۵۶ وات ساعتی است و در کمال تعجب مدل بزرگ‌تر به باتری کوچک‌تری مجهز شده و از باتری ۴۲ وات ساعتی بهره می‌برد. شارژ این باتری‌ها از طریق درگاه یو اس بی C به وسیله آداپتور ۶۵ واتی انجام می‌شود که می‌تواند در حدود نیم ساعت، ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. علاوه بر درگاه یو اس بی C، یک درگاه یو اس بی A ورژن ۳.۰ و یک یو اس بی A ورژن ۲.۰ به همراه درگاه HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون وجود دارد.

آنر مجیک بوک 15
آنر مجیک بوک 15

آنر مجیک بوک ۱۴ جدید از ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در انگلیس، فرانسه و آلمان عرضه می‌شود. نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۷۵۰ یورو به فروش می‌رسد. مجیک بوک ۱۵ نیز از اوایل ماه اکتبر با قیمت ۷۰۰ یورو برای نسخه ۸/۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد بود. گفتنی است آنر مجیک بوک ۱۴ قبلی یکی از سه لپ تاپ پرفروش در آمازون آلمان، یکی از ۵ لپ تاپ برتر در Boulanger فرانسه و یکی از ۱۰ لپ تاپ برتر در آمازون بریتانیا بود.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.