تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 53823

معرفی تشک ویستر و زست

معرفی تشک ویستر و زست

در حال حاظر انسان ها خوابیدن بر روی تختخواب را جایگزین خوابیدن بر روی زمین نموده اند. جهت استفاده از یک تختخواب استاندارد باید در خرید تشک و بالش دقت داشته باشید. تشک ویستر تشک خواب انواع متفاوتی با برند های مختلف دارد. تشک ویستر یکی از انواع تشک ها می باشد. تشک ویستر با زمینه کاری …

در حال حاظر انسان ها خوابیدن بر روی تختخواب را جایگزین خوابیدن بر روی زمین نموده اند. جهت استفاده از یک تختخواب استاندارد باید در خرید تشک و بالش دقت داشته باشید.

تشک ویستر

تشک خواب انواع متفاوتی با برند های مختلف دارد. تشک ویستر یکی از انواع تشک ها می باشد. تشک ویستر با زمینه کاری تولید کالای خواب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در شهر صنعتی قزوین آغاز نموده است.

هدف اصلی شرکت تولید و صنعتی تشک ویستر، کسب رضایت مشتریان و کیفیت کالا ها می باشد. محصولات ویستر با بالاترین کیفیت ممکن در بازار عرضه می شوند. تشک ویستر شامل انواع مختلفی می باشد که هر کدارم دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. با مطالعه این متن می توانید یک تشک مناسب خریداری کنید.

انواع تشک ویستر

تشک های ویستر انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر هستند:

. تشک های فول طبی یا بی فنر

. تشک های فنری

. تشک های ترکیبی

تشک فول طبی یا بی فنر ویستر

تشک طبی ویستر ساختاری کاملا اسفنجی دارد که ساختار این تشک ها بر مبنای استفاده از لایه های اسفنج و فوم با فشردگی متنوع تولید شده است. میزان استفاده بیتشر از اسفنج در تشک ها باعث راختی بیشتر، دوام و کارایی آن می شود.

اتصال لایه های تشک با تکنولوژی پیشرفته صورت گرفته و به همین دلیل تشک در برابر پارگی و تغییر فرم بسیار مقاوم می باشد. نوارهای ترموباند نیز مقاومت تشک ها را چندین برابر می کند. تشک های فول طبی با فریم M از تخریب و دفرمه شدن تشک در اثر استفاده طولانی، جلوگیری می کند.

تشک های بدون فنر ویستر با درجات سفتی متنوع برای پیشگیری و درمان دردهای ناحیه کمر، ستون فقرات، مشکلات دیسک کمر و دردهای زانو توصیه می شود.

تشک فنری ویستر

تشک فنری ویستر در دو نوع متصل و منفصل تولید می شوند. تشک فنری متصل (مارپیچ) مانند تشک های کلاسیک عمل می کند و دوام کارایی تشک را بالا می برد. این نوع تشک ها مناسب برای افرادی می باشد که دارای وزنی بالا هستند. تشک فنری متصل به دلیل مارپیچ بودن فنر ها، از برزش و سروصدا مصون هستند.

تشک فنری منفصل (پاکتی) به گونه ای هستند که فنر ها به صورت جدا از یکدیگر قرار گرفته اند که توسط کیسه هایی محافظت می شوند. این کیسه ها باعث می شود که تشک صدا و لرزشی نداشته باشد. و همچنین باعث طول عمر فنر ها می شود.

تشک های ترکیبی ویستر

تشک های ترکیبی ویستر با ترکیب فنر و اسفنج تولید می شوند. تشک ترکیبی ویستر با داشتن مزیت های تشک فنری و طبی، ضمن راحتی و دوام برای تحمل وزن های بالا و کاربرد در موارد مدیکال بسیار موثر و مفید می باشد.

این نوع تشک ها قابلیت بالایی برای انطباق تشک با فرم بدن در حین خواب را دارد و باعث می شود فشار را از نواحی مختلف بدن مانند قوس کمر و گردن برمی دارد.

تشک ترکیبی ویستر تطابق خوبی بین الیاف و تعریق بدن دارد و از بو گرفتن تشک جلوگیری می کند. قیمت تشک ویستر ترکیبی نسبت به سایر مدل های ویستر بالاتر می باشد.

تشک زست

شرکت زست، تولیدکننده انواع تشک‌های طبی است که با داشتن سال‌ها سابقه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می‌کند. کارشناسان این شرکت پیشرو در زمینه کالاهای خواب، پس از تحقیقات بسیار بر روی عادات خواب افراد، تشک‌هایی استاندارد و مناسب تمامی افراد با شرایط فیزیکی مختلف را تولید و عرضه کرده‌اند.
به دنبال توسعه این شرکت، در تیرماه سال ۱۳۹۴، نمایندگی رسمی زست در ایران نیز فعالیت خود را آغاز نمود.

راز موفقیت و جلب رضایت مشتریانِ زست در چیست؟
این برند با ارائه محصولات تشک طبی از بهترین مواد اولیه موفق به حفظ ساختار آناتومیک بدن در فُرم اصلی آن گشته است. آن هم در زمان خواب که بدن از نظر دفاعی در حالت ضعیفی بسر می‌برد. و هر‌گونه حرکات رفلکسی و ضربات ناخوداگاه ممکن است به آن آسیب وارد آورد. بخشی از این قابلیت هم مربوط به استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا به لحاظ مدیکال و عوامل پیشگیرانه است. رعایت اصول ارگونومیک در تمامی مدل‌های این تشک‌ طبی، آنها را در زمان استفاده به حداکثر مزایای کاربردی مجهز نموده است.
این همه تشک زست را به لحاظ درجه رضایت مشتریان در صدر آمار بهترین‌ها قرار داده است.

تشک‌های زست در چه دسته‌بندی‌هایی می‌گنجند؟

تشک‌ زست در دو دسته‌ بزرگ به مشتریان عرضه می‌گردند؛ یک سری محصولات شرکت زست با لیسانس همین شرکت و سری دوم محصولات تحت لیسانس اسپرینگ‌ایر امریکا که توسط شرکت زست تولید می‌شوند. تشک‌های وارداتی زست دارای کیفیت مورد تأیید و نشان‌های استاندارد جهانی هستند و در کشورهای مختلف جهان و نیز نمایندگی‌های این شرکت درسراسر ایران به‌فروش می‌رسند.

زست2

مجموعه‌ی این محصولات از فن‌آوری‌های روز دنیا در زمینه کالای خواب برخوردار بوده و علاوه بر راحتی فوق‌العاده برای موارد مدیکال نیز تدارک دیده شده‌اند. برای آشنایی بیشتر شما با این محصولات در این بخش به معرفی اجمالی آنها می‌پردازیم:

تشک زست مدل طبی نایت دریم: این محصول از نمونه‌های زیبا و پردوام تشک‌های طبی زست است. که با دارا بودن فنرهایی از جنس فیبرکربن بسیار سبک و مقاوم است. و به دلیل داشتن فوم لایه به لایه مابین فنرها تحمل زیاد وزن و فشار و حمایت ویژه از ستون فقرات را داراست. که آن را به تشکی با خواص بالای طبی بدل کرده است. استفاده از کتان ۱۰۰% خالص با خواص تنفس بالای سلولی نیز از مزیت‌های این نمونه از تشک‌های زست است. وجود سوپاپ تهویه هوا در بدنه تشک آن را به‌عنوان محصولی با کیفیت بهداشتی بالا معرفی می‌کند. که با وجود گردش آزاد هوا از باکتری و قارچ مصون است.

دو محصول در یک قالب: تشک اویستر و اویسترمدیکال: تشک اویستر زست با فنربندی پاکت‌اسپرینگ در دو سایز متفاوت از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است. این مدل جهت تفکیک نقاط سبک و سنگین بدن از مخروط‌های پلی‌یورتان حاوی فنرهای منفصل بهره برده است.

نمونه دیگر اویستر مدیکال از تشک‌های بدون فنر و فول‌طبی زست است. که در آن از فوم لوکس استفاده شده است. لایه تقسیم فشار HD و سوپاپ تهویه هوا نیز از دیگر مختصات این محصول منحصر به‌فرد است.
تشک زست طبی سیگنیچر وارداتی؛ از محصولات شرکت زست آلمان است که تحت نظارت و تأیید شرکت اسپیرینگ‌ایر(Sparing Air) امریکا تولید می‌شود. این محصول انحصاری دارای فوم یوروپد (Euro Pad) است. و به دلیل برخورداری از این مزیت و نیز کاربرد پنبه خالص و ابریشم طبیعی از محبوبیت بالایی بین خریداران بهره‌مند است.

تشک‌های لوسیانا، پرستیژ و آمباسادور نیز با شباهت‌هایی به تشک زست طبی سیگنیچر وارداتی در مشخصات بسیار نزدیک به همین سری قرار می‌گیرند.

تشک طبی زست مدل مارول: این تشک به خاطر کاربرد الیاف کتان از قابلیت عبوردهی مناسب هوا برخوردار است. که زمینه بهداشتی بالایی را فراهم آورده است. حفره‌های فراوان موجود در پارچه‌های بافته شده از این گیاه از خاصیت حفظ تعادل دما برخوردارند. همین دلایل باعث شده تا تشک زست مارول برای همه فصول قابل استفاده باشد.

استفاده از سوپاپ تهویه هوا در دیواره این تشک نیز با گردش موزون هوا از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند. هم‌چنین مانع از بروز حساسیت‌ها شده و محیط را از وجود بوی نامطبوع و عوامل آلرژی‌زا مصون می‌کند.
از محصولات مشابه با این نمونه می‌توان به تشک‌های کلایمکس، ارتوپدیک وارداتی و اسلیپ‌رست اشاره کرد.
باز هم دو محصول در یک قالب: تشک زست ارتوپدیک و زست ارتوپدیک وارداتی ویژگی‌های بهداشتی این دو نمونه تشک‌ ارتوپدیک زست در دو بخش قابل تعریف است: بخش اول مربوط به کاربرد فنرهای منفصل پاکتی و اسفنج هوشمند مموری‌فوم است. که مانع از اعمال فشار بر بدن حین خواب شده و به حمایت بالا از تمامی بخش‌های بدن می‌انجامد. بخش دوم به خواص استفاده از پنبه و ابریشم در تهیه پارچه این تشک می‌پردازد. که شامل زیبایی، دوام و خواص ارتوپدیک ناشی از مزایای استفاده از این مواد طبیعی است. تشک‌های ریجنسی وارداتی، فایوزد و کلایمکس شباهت زیادی به این محصول زست دارند.

تشک کامفورت زست: از جمله با کیفیت‌ترین محصولات زست و دارای فنربندی ۵ ناحیه‌ای است. تفاوت دانسیته در طرفین این تشک کاملا مشهود است. وجود تهویه ۳D و پارچه بلژیکی ویژه و آغشته به عصاره گیاه آلوورا نیز از خصوصیات بارز این نمونه از تشک های زست است. از تشک‌های مشابه با این محصول می‌توان به اوشن، نایت دریم و اویستر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی تشک رویا اولترا ۲

زست3

تشک طبی زست مدل موناکو: از فنربندی تیغه‌ای و فوم فوق‌متراکم برخوردار بوده و یک محصول ارتوپدیک و اقتصادی محسوب می‌شود. جنس پارچه آن ویسکوند پنبه‌ای و ضد تعرق است. که به حفظ دمای مناسب برای بدن کمک می‌کند. از این سری به محصولاتی مشابه چون اویستر مدیکال، ریجنسی وارداتی و نایت دریم نیز می‌توان اشاره کرد.

تشک اسلیپ‌رست وارداتی زست: از نمونه‌های با کیفیت و پرطرفدار زست است. که به مموری فوم و نیز لایه لاتکس مجهز است. کاربرد مواد طبیعی و داشتن خاصیت اکسیژن پلاس این تشک را از محبوبیت خوبی بین خریداران برخوردار کرده است. نمونه‌های مشابه آن در زست کامفورت، کلایمکس و مارول هستند.
تشک زست آمباسادور: این محصول شرکت زست از فن‌آوری اسپرینگ‌ایر بهره‌مند است. این تشک با استفاده از مواد طبیعی در فرایندی پیچیده تهیه می‌شود. و به‌دلیل کاربرد ابریشم در پارچه آن از لطافت، درخشندگی و دوام بالایی برخوردار است. و از بروز کوفتگی و زخم بستر در اثر استراحت طولانی جلوگیری می‌نماید. نمونه‌های لوسیانا، پرستیژ و سیگنیچر در میان محصولات زست بیشترین شباهت را به آمباسادور دارند.
تشک زست طبی پرستیژ: در ساخت این نمونه از تشک‌های زست از پارچه کتان خالص بهره گرفته شده است. که به شکل پنبه‌دوزی ظریف و زیبایی در این محصول بکار رفته است. الیاف این گیاه دارای خاصیت تهویه بالای هوا در پارچه هستند. که مانع از تعریق اضافه شده و محیط تشک را بهداشتی و ضد حساسیت و میکروب‌زدایی می‌کنند. تعادل دما در تشک‌هایی با پارچه کتان نیز به ۴ فصل بودن آنها کمک می‌کند. آمباسادور، میراژ و سیگنیچر با داشتن تفاوتهایی، بسیار شبیه به این محصول هستند.

تشک زست طبی ریجنسی وارداتی: این محصول از سری تشک‌های وارداتی زست است. که منطبق با ساختار آناتومیک بدن و به جهت حفظ سلامتی کاربران تدارک دیده شده است. و با وجود مخروط‌هایی حاوی فنرهای دسته‌بندی شده و از جنس پلی یورتان (Poly outran) در سیستم فنربندی ویژه‌ی (Bevel) مانع از بروز درد و ناهنجاری در مفاصل و عضلات بدن می‌گردد. پارچه ترکیبی ساتن ابریشم نیز بر مزیت‌های بهداشتی این محصول می‌افزاید. و آن را از بروز حساسیت مصون می‌کند. این تشک را می‌توان نزدیک‌ترین محصول به نمونه‌های نایت‌دریم، کلایمکس و ارتوپدیک دانست.

تشک زست اسپیرینگ ایر مدل میراژ: از مدل‌های محبوب زست است. داشتن یک لایه ترکیبی از لاتکس و یال اسب در آن بر کنترل دمای این تشک طبی وارداتی تأثیر زیادی دارد. ماده طبیعی لاتکس(Latex) از صمغ گیاه کائوچو و طی فرایندی طولانی و پرهزینه تهیه می‌گردد و به حفظ راحتی و خاصیت بالای الاستیکی (Elastics) شهرت دارد. همچنین دو ماده یال اسب و پشم شتر نیز بصورت بازسازی شده در تشک وجود دارند. که به تنفس سلولی تشک کمک کرده و با عبور مناسب هوا از این مواد تشک دمای متناسب را در هر ۴ فصل حفظ می‌کند. این مجموعه تشک وارداتی میراژ را به تشکی برای همه فصول (four seasons) تبدیل نموده است. که بیشترین شباهت را به محصولات لوسیانا، پرستیژ و آمباسادور زست دارد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.