تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 583173

معرفی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

معرفی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

در این مطلب با بهترین گوشی ها تا 15 میلیون آشنا خواهید شد. اگر بودجه­ای که در اختیار دارید زیر 15 تومان است، مطالعة این مطلب برایتان سودمند خواهد بود. معمولاً زمانی که فردی قصد خرید یک گوشی را دارد، در ابتدا بودجة خود را در نظر می­گیرد. در ادامه لازم است تمام گوشی­هایی که

در این مطلب با بهترین گوشی ها تا 15 میلیون آشنا خواهید شد. اگر بودجه­ای که در اختیار دارید زیر 15 تومان است، مطالعة این مطلب برایتان سودمند خواهد بود.

معمولاً زمانی که فردی قصد خرید یک گوشی را دارد، در ابتدا بودجة خود را در نظر می­گیرد. در ادامه لازم است تمام گوشی­هایی که زم است تمام گوشیک گوشی را داردن در آن رده­ی قیمتی هستند را پیدا کرده و با یکدیگر مقایسه کند. در این جا قصد داریم راهکار دیگری را ارائه دهیم. اگر بودجه­ای که در اختیار دارید تا 15 میلیون است، می­توانید با مطالعه­ی لیستی که در ادامه مشاهده می­کنید، گوشی موبایل خود را که از نظر دیگر کاربران دارای امتیاز بالایی است، انتخاب نمایید.

در این لیست، بهترین گوشی ها تا 15 میلیون را به طور کامل معرفی کرده­ایم. در واقع با مطالعة مشخصات گوشی­هایی که در ادامه آمده­اند، بخش زیادی از راه را میان‌بر زده­اید. دقت داشته باشید که علاوه بر سلیقه خود و مقدار بودجه­تان، لازم است با توجه به نیازتان خرید کنید.

خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون

درست است که تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است. گوشی­های به بازار معرفی می­شوند که کارایی­های بسیار جذابی دارد و قاعدتاً قیمت آن­ها هم به شدت بالاست. اما لازم نیست برای آن که یک گوشی با کارایی­های مناسب داشته باشید، هزینه­های آن چنانی کنید. بسیاری از گوشی­ها با قیمت پایین­تری به بازار معرفی می­شوند، در صورتی که کارایی­های بی­نظیری دارند.

خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان نیز امکان پذیر است. در ادامه خواهید دید گوشی­های معرفی شده همگی دارای تجهیزات بسیار قدرتمندی هستند؛ بنابراین با همین میزان بودجه نیز در صورت یک انتخاب درست، می­توانید خریدی عالی داشته باشید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73

این گوشی موبایل دارای بدنه پلاستیکی است، اما با این حال طراحی زیبای آن به شدت چشم نواز است. امکان استفاده از دو سیم کارت به طور هم‌زمان وجود دارد. همچنین می­توان از یک مموری و یک سیم کارت استفاده کرد.

تقریباً 87 درصد صفحه نمایش را نمایشگر تخت تشکیل داده است. در کل نمی­توان منکر نقص­هایی که در طراحی آن وجود دارد شد، اما ثابت شده است که بسیاری از کاربران به دلیل طراحی این گوشی به سراغ آن می­روند.

صفحه نمایش آن دارای امولد 120 هرتزی FULL HD است. همچنین قابلیت پشتیبانی HDR10 را نیز دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی آن با توجه به نظرات کاربران، برای فیلم دیدن و بازی کردن مناسب است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت و لنز اصلی آن نیز 180 مگاپیکسلی است.

 گوشی سامسونگ گلکسی A53؛ بهترین گوشی از نظر آنتن دهی

از بهترین گوشی ها از نظر آنتن دهی تا 15 میلیون تومان، اولین و بهترین گزینه سامسونگ گلکسی A37 است. این گوش از سامسونگ نیز همانند A73 دارای بدنه پلاستیکی است. همچنین می­توان در صورت نیاز از دو سیم کارت یا یک مموری SD و یک سیم کارت استفاده نمود.

سوپر امولد نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی است. لازم به ذکر است که +HDR10 نیز پشتیبانی می­کند. از نظر رزولوشن Full HD بوده و دارای کیفیت 1080 است. با وجود این مشخصات، کاملاً آشکار است که نمایشگر این گوشی در میان گوشی­های هم‌ردة خود، قدرتمندتر است.

باتری A53، 5000 میلی آمپر ساعت است. سنسور اصلی این گوشی موبایل نیز دارای لنز 64 مگاپیکسلی است. در کل به نسبت قیمت، کیفیت قابل قبولی را از خود ارائه داده است.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

قاب پشتی این گوشی موبایل ساخته شده از پلاستیک مات است. کاربرانی که از این گوشی استفاده می­کنند، اعتقاد دارند که بخشی از جذاب بودن این گوشی موبایل، تنها به همین علت است.

نمایشگر با رزولوشن  در 2400 پیکسل 1080 و پنل سوپر امولد توانسته است در لیست گوشی­هایی با نمایشگر بی­نقص قرار بگیرد. پشتیبانی از تصاویر HDR10+ آن نیز از دیگر مشخصات نمایشگر این گوشی است.

باتری لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن برابر با 4500 میلی آمپر ساعت است. می­توانیم این اطمینان را بدهیم که عملکرد شارژدهی آن به نسبت گوشی­های هم‌ردة خودش واقعاً از بهترین­ گوشی ها تا 15 میلیون است.

معرفی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

این گوشی موبایل دارای چهار سنسور دوربین است. سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی، سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو پکیج 5 مگاپیکسلی است.

هواوی نوا 8 یکی از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون تومان

ضخامت 7.64 میلی‌متری و وزن 169 گرمی این گوشی در نهایت منجر به در دست داشتن یک محصول خوش دست با طراحی باریک شده است.

هواوی در طول این سال­ها به منظور رفع دغدغة کاربران خود، تلاش کرده است صفحه نمایش­های باکیفیتی را ارائه دهد. در گوشی هواوی نوا 8 نیز شاهد نمایشگر OLED هستیم که مجهز شده به بهترین شاخصه­های کیفی است. نمایشگر موبایل نیز 6.57 اینچی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به صفحه نمایش باکیفیت گوشی موبایل خود برای تماشای ویدئو یا هر نوع فعالیت دیگری نیاز دارید، می­توانید بر روی هواوی نوا 8 با اطمینان خاطر حساب کنید.

دوربین گوشی 64 مگاپیکسل و باتری آن 3800 میلی آمپر ساعت است. لازم به ذکر است که از نظر شارژ شدن بدون اغراق، یکی از سریع­ترین گوشی­ها در این رنج قیمتی در بازار است.

 شیائومی T11

اگر قصد خرید گوشی موبایل خود را به منظور انجام کارهای سنگین دارید، به احتمال زیاد شیائومی 11T می­تواند کارایی مناسبی برایتان داشته باشد.

در هر زمان در تولید ارائه محصولات شیائومی، شاهد خلاقیت در بدنة گوشی­ها بوده­ایم. گوشی شیائومی 11T نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاربران از نظر طراحی و ساخت، امتیاز خیلی خوبی به این گوشی داده­اند.

نمایشگر آن 120 هرتزی بوده و با رزولوشن 1080 همراه است. خیالتان آسوده باشد که از نظر نمایشگر و روشنایی در این بازة قیمتی یکی از بهترین­ها است.

ظرفیت باتری گوشی 5000 میلی آمپر است. با این مشخصه، می­توان گفت این گوشی برای افرادی که قصد انجام بازی­های سنگین، ویدئو گرفتن و یا شرکت کردن در کلاس­های آنلاین را به مدت طولانی دارند، به شدت مناسب است.

دوربین موبایل دارای سنسور 1080 مگاپیکسلی اصل، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید است.

معرفی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

وان پلاس نورد 2 از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون تومان با باتری قدرتمند

یکی از دلایلی که این گوشی را در ردة بهترین گوشی ها تا 15 میلیون تومان قرار داده­اند، باتری قوی آن است.

ظرفیت باتری گوشی 4500 میلی آمپر است. اگر بخواهید در حالت معمولی از این گوشی استفاده کنید، حداقل یک روز و نیم نیازی به شارژ کردن نخواهد داشت. می­توان گفت نسبت به قیمت، دارای باتری بسیار قدرتمندی است.

وزن گوشی 189 گرم و ابعاد آن برابر با 158.9 × 73.2 × 8.3 است. گوشی با توجه به استفاده­ی کاربران دارای اندازه­ای است که آن را تبدیل به یک گوشی ساده و خوش دست کرده است.

پنل گوشی وان پلاس نورد 2 از پنل­های بالارده و باکیفیت بازار است. نمایشگر فلوید آمولد 6.43 اینچی در نمایشگر باعث شده است که تصاویر باکیفیتی را ارائه دهد. روشنایی گوشی نیز به شدت مورد رضایت بوده است. در واقع نمایشگر گوشی، رنگ­ها را بسیار واضح و دقیق نمایش می­دهد.

سه لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و مونوکروم 2 مگاپیکسلی در ماژول دوربین قرار دارد. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است. نکتة قابل توجه در مورد دوربین این گوشی، افزایش کیفیت تصویربرداری در نور کم است.

شیائومی می i11

طراحی و وزن گوشی به گونه­ای است که حتی در استفاده­های طولانی مدت هم خسته نخواهید شد. با توجه به نقد و بررسی­های انجام شده، تقریباً می­توان به اطمینان کاملی گفت که در طراحی این گوشی با نقصی رو به رو نیستیم.

نمایشگر موبایل دارای پنل امولد بوده و رزولوشن آن برابر با 1440 در 3200 پیکسل است. مهم­ترین دلیل بی­نقص بودن نمایشگر آن استفاده از نرخ تازه سازی 120 هرتز است. لازم به ذکر است که قابلیت پشتیبانی پخش تصاویر HDR10+ را نیز دارد.

باتری گوشی دارای ظرفیت 4600 میلی آمپر است. برای استفاده­های معمولی، باتری گوشی تا یک روز کامل جوابگو است. اما برای کسانی که به دنبال انجام کارهای گرافیکی سنگین هستند، باتری گوشی نمی­تواند یک روز کامل آن­ها را همراهی کند.

معرفی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

در دوربین گوشی از سه سنسور استفاده شده است: سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسل، سنسور واید 108 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسل.

خرید بهترین گوشی ها تا 15 میلیون از فروشگاه اینترنتی gamavalkharid

اگر بخواهید به دنبال خرید گوشی تا رنج قیمتی 15 میلیون تومان باشید، مطمئناً با گوشی­های بسیار زیادی از برندهای مختلفی رو به رو می­شوید. به احتمال زیاد سردرگم خواهید شد و آن قدر همه چیز را بالا و پایین می­کنید، تا در نهایت بتوانید یک خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

با مراجعه به فروشگاهی اینترنتی گام اول خرید، دیگر دغدغة انتخاب یک گوشی باکیفیت در رنج قیمتی مورد نظرتان را نخواهید داشت. در این مطلب تلاش کردیم بهترین گوشی ها تا 15 میلیون را معرفی کنیم. اگر می­خواهید با اطمینان بیش­تری خرید کنید، می­توانید در این فروشگاه، با جزئیات هر محصول آشنا شوید.

دقت داشته باشید که در سایت گام اول خرید، تنها از یک برند خاص صحبت نمی­شود. هدف آن است که بهترین محصولات از هر برند خدمت شما عزیزان معرفی شود. مطمئناً در این سایت، می­توانید در کمترین زمان ممکن، بهترین کالاها با مناسب­ترین قیمت­ها را پیدا کنید و در نهایت از خرید خود رضایت کاملی داشته باشید.

کلام آخر

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون را از برندهای مختلفی همچون سامسونگ، هواوی و شیائومی معرفی کردیم. در صورتی که می­خواهید اطلاعات بیش­تری در رابطه با این دسته از محصولات به دست آورید، می­توانید در کمتر از نیم دقیقه، در سایت گام اول خرید هر آن چه باید بدانید را پیش رویتان داشته باشید. در نهایت با توجه به نیاز، بودجه و علاقة خود خرید نهایی­تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.قت  مسونگ، هواوی،ای مختلفی همچون سامسونگباشید. در   در

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.