تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 59996

معرفی بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ + عکس

معرفی بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ + عکس

معرفی بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ + عکسبهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ توسط موسسه واردز اتو معرفی شدند. در این لیست شاسی بلندها سهم زیادی را به خود اختصاص دادند.
بهترین فضای داخلی خودروهای..

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021معرفی بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ + عکس

بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ توسط موسسه واردز اتو معرفی شدند. در این لیست شاسی بلندها سهم زیادی را به خود اختصاص دادند.

بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ توسط موسسه واردز اتو (Wards Auto) معرفی شدند که شاسی بلندها در این دوره سهم زیادی را به خود اختصاص دادند؛ به گونه‌ای که از میان ۱۰ خودرو برتر فقط نام دو خودرو سواری سنتی به چشم می‌خورد و ۸ جایگاه دیگر به شاسی بلندها تعلق دارد. موسسه واردز اتو امسال حدود ۲۳ خودرو را مورد بررسی قرار داد و سرانجام لیستی از ۱۰ خودرو برنده را منتشر کرد.

گفتنی است در این رقابت خودروهایی بررسی می‌شوند که در سال قبل به شکل کامل به‌روز شده باشند. امسال نیز داوران هر خودرو را در بخش‌های مختلفی چون هماهنگی طراحی، زیبایی، تناسب، ایمنی، راحتی و ارگونومی مورد بررسی قرار دادند و پس از امتیازدهی لیستی از بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ را منتشر کردند که در ادامه با برندگان این دوره آشنا خواهیم شد.

بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱

بنتلی بنتایگا اسپید

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

قیمت ۳۰۴ هزار دلاری بنتلی بنتایگا اسپید به همراه ۵۰ هزار دلار آپشن آن را به گران‌ترین خودروی لیست بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ تبدیل کرده است. از این رو تمجید کیفیت متریال و طراحی داخلی این شاسی بلند توسط داوران وادز اتو عجیب به نظر نمی‌رسد. در واقع بنتلی برای بخش طراحی داخلی بنتایگا اسپید سنگ تمام گذاشته و به همین دلیل کابین این خودرو کاملا با قیمت زیاد آن همخوانی دارد.

فورد F150

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

فورد F150 تنها پیکاپ لیست بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. از نقاط قوت کابین نسل جدید فورد F150 می‌توان به صندلی‌های جلوی تخت‌شو و همچنین سطوح مقاوم آن اشاره کرد. در واقع این پیکاپ را باید یک ترکیب ایده‌آل از کابینی لوکس با توانایی و کارایی بالا دانست.

فورد موستانگ مک ایی

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

فورد موستانگ مک ایی نیز به عنوان تنها خودرو الکتریکی این لیست به‌شمار می‌رود که داوران به دلیل طراحی ساده و مدرن کابین برای آن امتیاز بالایی را در نظر گرفتند. طبق اعلام کارشناسان در کابین این خودرو تمام بخش‌ها به شکل فوق‌العاده طراحی شدند و فضای آن با وجود این که آنچنان لوکس به نظر نمی‌رسد، اما به تمام نیاز مشتریان امروزی پاسخ خواهد داد.

جی ام سی یوکان دنالی

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

در لیست بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ فقط یک کراس اوور شاسی مستقل وجود دارد که آن هم جی ام سی یوکان دنالی است. کارشناسان وادرز اتو اعلام کردند تریم‌های فلزی در کابین این خودرو فوق‌العاده طراحی شده‌اند. همچنین ابعاد بزرگ این خودرو باعث شده تا سرنشینان در صندلی‌های ردیف سوم نیز از فضای خوبی برخوردار شوند.

هوندا سیویک

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

هوندا سیویک لقب ارزان‌ترین خودرو این لیست را در اختیار دارد، اما این قیمت پایین باعث نشده کیفیت کابین آن فوق‌العاده نباشد. بخش شبکه‌ای آلومینیومی کابین مورد تحسین داوران قرار گرفته است. در واقع این بخش علاوه بر این که توانسته کابین را به خوبی تزئین کند، یک نمای سطح بالا را نیز در این خودرو ایجاد کرده است.

هیوندای توسان

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

هیوندای توسان در مدل جدید به یک کابین جذاب و کاربردی مجهز شده و به همین دلیل توانسته نگاه داوران را به خود جلب کند. ضمن این که احساس دکمه‌ها و سوئیچ‌های روی غربیلک فرمان نیز مورد تحسین داوران قرار گرفته است. منسجم و شیک بودن طراحی کلی کابین هم باعث شده تا این شاسی بلند کره‌ای بتواند امتیاز بالایی را از داوران کسب کند.

جیپ گرند چروکی L

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

جیپ گرند چروکی L در بخش متریال و تکنولوژی داخلی به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده و به همین دلیل توانسته مورد تحسین داوران قرار بگیرد. در کابین این خودرو شاهد ترکیبی از چوب و چرم هستیم که توانستند فضایی کاملا لوکس را به وجود آورند.

لندروور دیفندر

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

کابین لندروور دیفندر در نگاه اولیه همانند سایر خودروهای این لیست شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و داوران نیز به جذاب نبودن آن تاکید دارند، اما کارایی بسیار زیاد کابین این شاسی بلند آنها را متقاعد کرده تا آن را در این لیست قرار دهند. در واقع لندروور دیفندر به شکل ویژه روی کارایی کابین تمرکز کرده تا بتواند به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد.

مرسدس بنز S کلاس

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

مرسدس بنز S کلاس همواره در نسل جدید خود یک کابین کاملا متفاوت با طراحی ویژه و امکانات پیشرفته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به همین دلیل با شایستگی کامل در لیست بهترین فضای داخلی خودروهای سال ۲۰۲۱ جای گرفته است.

میتسوبیشی اوتلندر

بهترین فضای داخلی خودروهای سال 2021

هرچند با حضور خودروهایی چون بنتلی و مرسدس بنز در این لیست دیدن نام میتسوبیشی بسیار عجیب به نظر می‌رسد، اما این خودرو حتی با قیمت پایه ۳۸ هزار و ۵۹۰ دلار خود توانسته متریال باکیفیت و طراحی بسیار جدیدی را ارائه دهد و نگاه داوران این موسسه را به خود جلب کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.