تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 590281

معرفی بهترین روغن بهران سمند در سال 1401

معرفی بهترین روغن بهران سمند در سال 1401

روغن موتور باید قسمت های مختلف موتور، را روغن کاری کند تا اصطکاک کاهش یافته و اتلاف غیر ضروری نیرو به حداقل برسد. یک موتور خوب روغن کاری شده، سوخت را به طور موثرتری می سوزاند و بنابراین، عملکرد بهتری دارد. با این حال، روغن کاری تنها وظیفه آن نیست. با کاهش اصطکاک، قطعات و

روغن موتور باید قسمت های مختلف موتور، را روغن کاری کند تا اصطکاک کاهش یافته و اتلاف غیر ضروری نیرو به حداقل برسد. یک موتور خوب روغن کاری شده، سوخت را به طور موثرتری می سوزاند و بنابراین، عملکرد بهتری دارد. با این حال، روغن کاری تنها وظیفه آن نیست. با کاهش اصطکاک، قطعات و سطوح در معرض آن نیز، از آسیب محافظت می شوند. میزان سایش به حداقل می رسد تا قطعات طول عمر بیشتری داشته باشند. از همین روست که انتخاب یک روغن موتور خوب مانند روغن بهران سمند، می تواند سلامت بیشتر خودرو را تضمین کند. این امکان فراهم است تا از روغن سیتی، محصول مناسب خود را با قیمت و اصالت کامل، خریداری کنید.

بررسی تاریخچه روغن بهران

شرکت نفت بهران، در سال 1962 به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری مشترک خصوصی با شرکت اکسون در ایران تاسیس شد. در ابتدا، امکانات تولید محدود به یک کارخانه مخلوط‌ کننده بود که در آن فقط روغن ‌های موتور، ترکیب و بسته ‌بندی می‌ شد.

این شرکت فعالیت خود را به پالایش روغن روان‌ سازی برای تولید روغن ‌های پایه، روغن موتور و روان ‌کننده ‌های صنعتی که اجزای ضروری در استانداردهای عملکرد ماشین‌ سازی و تجهیزات صنعتی امروزی هستند، گسترش داد.

محصولات اصلی بهران روغن ‌های روان‌کننده خودرو، ضدیخ، ضد جوش و ضد خوردگی، روغن‌های فرآیند لاستیک، افزودنی‌های سوخت، گریس‌ها و فرآورده ‌های مرتبط است. امروزه، روغن بهران، یکی از انتخاب های اولیه برای اغلب خودروهای داخلی مانند سمند است.

 

اهمیت استفاده از روغن بهران سمند

امروزه موتورهای مدرن با یکدیگر متفاوت هستند و هیچ روغن موتور یکسانی وجود ندارد که مناسب همه موتورهای خودرو باشد. به عنوان مثال، موتورهای مدرن به روغنی با ویسکوزیته سبک تر (رقیق تر) نیاز دارند تا پتانسیل مصرف سوخت کامل خود را محقق کنند.

این روغن موتورهای سبک تر، برای محافظت از قطعات سخت موتور طراحی شده اند و در عین حال به موتور اجازه می دهند آزادانه با کمترین مقاومت ممکن بچرخند. این در حالی است که روغن بهران سمند با بهره مندی از روغن های پایه معدنی، مواد افزودنی مناسب و سینتتیک با کیفیت تهیه می شوند.

از همین روست که دارای تحمل بار عالی بوده و می توانند اکسیداسیون مطلوبی به همراه پایداری حرارتی داشته باشند. ضمن آنکه این امکان را دارند تا در محدوده وسیع دمایی عمل کرده و قطعات موتوری خودرو را در برابر خوردگی و زنگ زدگی، به خوبی مراقبت کنند. همچنین با آب بندها سازگاری داشته و در مقابل کاهش گرانروی، پایداری لازم را دارند.

معرفی بهترین روغن بهران سمند در سال 1401

معرفی بهران سمند85 W140

روغن بهران سمند 85W140 از جمله روان کننده ها با کارایی بالا می باشد که از روغن های پایه و سیستم افزودنی پیشرفته تهیه شده است. امروزه، تجهیزات سنگین، نیاز به روانکارهایی با عملکرد بالا دارند تا بتوانند سرعت، بار و گشتاور بالا را فراهم کنند.

فرمولاسیون به کار رفته در این محصول، به گونه ای بهبود یافته است تا بتواند طول عمر تجهیزات را افزایش داده و هزینه های عملیاتی را بهینه نماید. این روغن به گونه ای مهندسی شده است تا بتواند چالش های معمول در سیستم موتور سمند را رفع نماید.

از جمله ویژگی های مفید این روغن می توان به روغن کاری مفید آن در دمای پایین و مهر و موم مناسب خودرو اشاره کرد. همچنین، این روغن به خوبی در برابر اکسیداسیون دما و حرارت بالا مقاومت داشته و می تواند محافظت لازم را در مقابل ساییدگی گشتاور بالا داشته باشد. بنابراین، امکان طول عمر بالاتر و به حداقل رسیدن رسوبات در داخلی قطعات، فراهم می شود.

روغن بهران سمند 85W140 ، یک روغن مرغوب است که دارای قدرت تحمل بار عالی بوده و همراه با درجات گرانروی متفاوتی طراحی شده است که در نمونه های معدنی، سینتتیک و یا نیمه سینتتیک عرضه می شود.

معرفی بهترین روغن بهران سمند در سال 1401

معرفی بهران سمند85 W90

روغن بهران سمند 85w90 یکی دیگر از محصولات فوق العاده بهران و از جمله روغن های دنده ای کاربردی می باشد که جهت روانکاری گیربکس و روغن کاری آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، قادر است در مقابل شرایط حرارتی، مقاومت لازم را داشته و از سیستم داخلی در برابر فشارهای بالا، محافظت نماید.

همچنین، مانع فرسودگی قطعات داخلی خودرو شده و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از این روغن موتور بهران برای خودروی سمند این است که این روان کننده می تواند نشتی در خودرو را کاهش داده و مانع از افزایش آلودگی در بخش های داخلی شود.

 

همچنین از ترکیبات منحصر به فردی ساخت شده است که دوستدار محیط زیست می باشد. این یک روغن فوق العاده و عالی است که مانع فرسودگی، ساییدگی و زنگ زدگی گیربکس و قطعات آن می شود. استفاده از این روغن، می تواند طول عمر تجهیزات را افزایش داده و هزینه های جانبی را کاهش دهد. این یک روغن با توانمندی تحمل دماهای پایین و بالا بوده و مانع ایجاد اکسیداسیون در سیستم داخلی موتور خودرو خواهد بود.

خرید و فروش بهران سمند

در صورتی که قصد دارید برای خودروی خود، روغن موتوری مطمئن خریداری کنید، می توانید با توجه به سیستم قدرتمند خرید و فروش بهران سمند، نوع مناسب روغن را انتخاب و خریداری نمایید. در این خصوص می توانید از خدمات روغن بهران سمند، بهره مند شوید.

سایت: roghancity.com

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.