تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۵۷
کد خبر : 57224

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود و ساخت رینگتون اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود و ساخت رینگتون اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود و ساخت رینگتون اندرویدرینگتون‌های پیش‌فرض گوشی‌‌ها، بعد از گذشت چند وقت تکراری می‌شوند و تعداد و تنوع رینگتون‌های اصلی گوشی‌ها نیز در حد و اندازه‌هایی نیست که بتواند تمامی کاربران را راضی نگه دارد. اپلیکیشن‌های مخصوص دانلود یا ساخت رینگتون‌ها، حجم عظیمی از آوا‌های مختلف را در اختیار ما قرار می‌دهند، هم‌چنین به ما این امکان را می‌دهند تا آوا‌های مختلفی را باب میل خودمان بسازیم. اگر به دنبال رینگتون‌های جدید هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، ما در این مقاله به پنج تا از برترین اپلیکیشن‌های این‌چنینی اشاره خواهیم کرد که شما قادر هستید هرکدام از آن‌ها را از طریق لینک‌های موجود، برای گوشی‌ اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.
۵Inshot MP3 Cutter and Ringtone MakerInshot در واقع اپلیکیشنی برای برش و ادیت موسیقی‌ها و فایل‌های MP3 است که با ابزاری که در اختیارتان قرار می‌دهد، شما می‌توانید خیلی راحت موسیقی‌ها را برش دهید و قسمتی از آهنگ که می‌خواهید برای رینگتون گوشی خود داشته باشید را برش داده و آن‌ را ذخیره کنید. کار با این اپلیکیشن اصلا پیچیده نیست و هرک..

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود و ساخت رینگتون اندروید

رینگتون‌های پیش‌فرض گوشی‌‌ها، بعد از گذشت چند وقت تکراری می‌شوند و تعداد و تنوع رینگتون‌های اصلی گوشی‌ها نیز در حد و اندازه‌هایی نیست که بتواند تمامی کاربران را راضی نگه دارد. اپلیکیشن‌های مخصوص دانلود یا ساخت رینگتون‌ها، حجم عظیمی از آوا‌های مختلف را در اختیار ما قرار می‌دهند، هم‌چنین به ما این امکان را می‌دهند تا آوا‌های مختلفی را باب میل خودمان بسازیم. اگر به دنبال رینگتون‌های جدید هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، ما در این مقاله به پنج تا از برترین اپلیکیشن‌های این‌چنینی اشاره خواهیم کرد که شما قادر هستید هرکدام از آن‌ها را از طریق لینک‌های موجود، برای گوشی‌ اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

۵Inshot MP3 Cutter and Ringtone Maker

Inshot در واقع اپلیکیشنی برای برش و ادیت موسیقی‌ها و فایل‌های MP3 است که با ابزاری که در اختیارتان قرار می‌دهد، شما می‌توانید خیلی راحت موسیقی‌ها را برش دهید و قسمتی از آهنگ که می‌خواهید برای رینگتون گوشی خود داشته باشید را برش داده و آن‌ را ذخیره کنید. کار با این اپلیکیشن اصلا پیچیده نیست و هرکسی می‌تواند با آن کار کند. امکانات دیگری هم در اپلیکیشن وجود دارد، برای مثال می‌توانید چندین تیکه از آهنگ‌های مختلف را با یکدیگر ادغام کنید یا افکت‌های جذابی بر روی رینگتون خود اعمال کنید. اگر می‌خواهید خودتان رینگتون بسازید، بدون شک Inshot یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: InShot Inc
  • حجم: ۱۲ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

Pi Music Player

همانطور که از نام Pi Music Player مشخص است، این اپلیکیشن یک موزیک‌پلیر است، البته نه یک موزیک‌پلیر معمولی، این اپلیکیشن شامل حجم عظیمی از رینگتون‌های مختلف است که اکثر آن‌ها به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد و خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را دانلود و سپس به عنوان رینگتون گوشی خود اعمال کنید. این اپلیکیشن بخشی برای ویرایش فایل‌های صوتی نیز دارد که می‌توانید با استفاده از آن رینگتون‌های خودتان را هم بسازید، Pi شاید یک موزیک‌پلیر بی‌نظیر نباشد، اما امکانات مختلفش باعث می‌شود آن را برای دانلود و ساخت رینگتون‌ها بسیار کاربردی و مناسب بدانیم. از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن، می‌توان به رابط کاربری جذاب و روان آن اشاره کرد که در عین جذابیت، اصلا پیچیدگی خاصی ندارد و هر کاربری قادر است به راحتی با آن کار کند.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Musicophilia ‏
  • حجم: ۱۰ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های تصویر زمینه و والپیپر
  • معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید
  • بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی

Ringtone Maker

بهترین اپلیکیشن های رینگتون

Ringtone Maker یک اپلیکیشن قدیمی با ظاهری منسوخ شده است که امکانات بسیار کاربردی‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فقط کافی است فایل صوتی مدنظرتان را وارد اپلیکیشن کنید، بخشی از موسیقی را برش داده و سپس آن را ذخیره فرمایید. این اپلیکیشن از فرمت‌های مختلفی مثل MP3، WAV، AAC و AMR پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن حجم بسیار اندکی دارد و می‌توانید آن را در گوشی‌های قدیمی هم به راحتی نصب و اجرا کنید. Ringtone Maker به صورت کاملا رایگان در دسترس شما قرار دارد و در آن خبری از پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای هم نیست، البته مثل همیشه تبلیغات آزاردهنده وجود دارند که شاید خوشایند نباشند. در مجموع Ringtone Maker یک اپلیکیشن ساده و کاربردی است که می‌توانید آن را از طریق لینک زیر برای گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: MeiHillMan‏‏
  • حجم: ۶ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

Zedge

بهترین اپلیکیشن های رینگتون اندریود

Zedge یک اپلیکیشن همه کاره است که خیلی از کاربران آن را برای دانلود والپیپر استفاده می‌کنند، اما در Zedge دنیایی از رینگتون‌های مختلف وجود دارد که حتی وقت نمی‌کنید همه آن‌ها را بررسی کنید. رینگتون‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دارند و می‌توانید از دسته‌های موردعلاقه خود رینگتون‌های مناسب را پیدا کنید. اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر گشته است، اما اگر می‌خواهید به تمامی بخش‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید، البته این نسخه تنها بر روی بخش والپیپر تمرکز دارد و در قسمت رینگتون‌ها، فرقی بین نسخه معمولی و پرمیوم مشاهده نخواهید کرد. Zedge را قادر هستید از طریق لینک زیر دریافت کنید.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Zedge‏‏
  • حجم: ۳۲ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

Z Ringtones 2020

بهترین اپلیکیشن های رینگتون اندروید

Z Ringtones 2020 را باید جایگزینی برای اپلیکیشن Zedge دانست، شما در این اپلیکیشن شاهد حجم عظیمی از رینگتون‌های مختلف هستید که در دسته‌بندی‌های متنوع تقسیم شده‌اند و شما به‌صورت کاملا رایگان به همه‌ی آن‌ها دسترسی خواهید داشت. همانند تمامی اپلیکیشن‌های رایگان، در Z Ringtones 2020 نیز شاهد تبلیغات آزارد‌هنده‌ای هستیم که می‌توانند اندکی کلافه کننده باشند. برنامه‌های زیادی برای دانلود رینگتون‌ پیدا می‌شود، اما به دلیل تنوع بالای رینگتون‌های موجود در این اپلیکیشن، Z Ringtones 2020 را می‌توان گزینه‌ای مناسب دانست. شما قادر هستید آن را از طریق لینک زیر برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید و از دسترسی به هزاران رینگتون مختلف بهره‌مند شوید.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Z Ringtone Inc.‏
  • حجم: ۵ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

سوالات رایج:

چگونه اپلیکیشن‌های مدنظر خود را دانلود کنیم؟

  • برای راحتی هرچه بیشتر شما کاربران گرامی، لینک‌های هرکدام از اپلیکیشن‌ها را در مقاله قرار داده‌ایم که با کلیک بر روی هرکدام از آن‌ها وارد صفحه اپلیکیشن در گوگل‌پلی خواهید شد، سپس می‌توانید خیلی راحت اپلیکیشن مدنظر خودتان را دانلود کنید.

از کدام اپلیکیشن‌ها می‌توان برای ساخت رینگتون نیز استفاده کرد؟

  • اپلیکیشن‌های Inshot، Pi Music Player و Ringtone Maker برای ساخت و ادیت رینگتون‌ مناسب هستند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.