تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 53117

معرفی برترین موتور های جست و جو ۲۰۲۱

معرفی برترین موتور های جست و جو ۲۰۲۱

معرفی برترین موتور های جست و جو ۲۰۲۱ما به لطف موتور‌های جست و جوگر هر روزه ساعاتی را با وب‌گردی می‌گذرانیم و امروز در این مطلب تصمیم گرفتیم که برترین موتور‌های جست و جو را خدمت شما معرفی کنیم که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند که برای هرکسی می‌تواند کاربردی باشد. در کل هر شخصی از موتور‌های جست و جوگر توقع سه چیز را دارد، نتایج سریع و دقیق، رابط کاربری ساده و امکانات کاربردی که در ادامه می‌توانید نمونه‌های مختلفی را ببینید که در نسبت‌های مختلف از این سه فاکتور بهره می‌برند.
‌‌‌
Google
همه‌ی افرادی که وب‌گردی می‌کنند و یا حتی افرادی که اندکی با اینترنت و فضای مجازی آشنا هستند نیز با موتور جست و جو‌گر Google آشنایی دارند، جست و جوگری که بیشترین استفاده را در بین تمامی نمونه‌های مشابه خود دارد.
Google با رابط‌ کاربری جذاب و تجربه کاربری فوق‌العاده باعث شده است که شما در هنگام استفاده از آن بسیار راحت باشد، هم‌چنین نتایج دقیق و سریع باعث می‌شود که خیلی بیشتر به جست و جوگر Google وابسته شوید.
بازدید از Google Duck Duck Go
در دومین جایگاه از لیست به سراغ موتور جست و جوگری رفت..

معرفی برترین موتور های جست و جو ۲۰۲۱

ما به لطف موتور‌های جست و جوگر هر روزه ساعاتی را با وب‌گردی می‌گذرانیم و امروز در این مطلب تصمیم گرفتیم که برترین موتور‌های جست و جو را خدمت شما معرفی کنیم که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند که برای هرکسی می‌تواند کاربردی باشد. در کل هر شخصی از موتور‌های جست و جوگر توقع سه چیز را دارد، نتایج سریع و دقیق، رابط کاربری ساده و امکانات کاربردی که در ادامه می‌توانید نمونه‌های مختلفی را ببینید که در نسبت‌های مختلف از این سه فاکتور بهره می‌برند.

‌‌‌

Google

هترین موتور های جست و جوگر

همه‌ی افرادی که وب‌گردی می‌کنند و یا حتی افرادی که اندکی با اینترنت و فضای مجازی آشنا هستند نیز با موتور جست و جو‌گر Google آشنایی دارند، جست و جوگری که بیشترین استفاده را در بین تمامی نمونه‌های مشابه خود دارد.

Google با رابط‌ کاربری جذاب و تجربه کاربری فوق‌العاده باعث شده است که شما در هنگام استفاده از آن بسیار راحت باشد، هم‌چنین نتایج دقیق و سریع باعث می‌شود که خیلی بیشتر به جست و جوگر Google وابسته شوید.

  • بازدید از Google

Duck Duck Go

هترین موتور های جست و جوگر

در دومین جایگاه از لیست به سراغ موتور جست و جوگری رفتیم که شاید اسمش را نشنیده باشد، اما امکانات این جست و جوگر باعث شده است آن را در لیست قرار بدهیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

Duck Duck Go نتایج را بسیار سریع و دقیق به شما تحویل می‌دهد، اما امکانات متنوع و جذاب چیزی است که این جست و جوگر را از باقی نمونه‌های مشابه متفاوت کرده است.

  • بازدید از Duck Duck Go

‌‌‌

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین بازی های ترسناک موبایل
  • معرفی و دانلود بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی برای موبایل

Bing

بهترین موتور های جست و جوگر

Bing دومین جست و جوگر محبوب و پراستفاده در جهان می‌باشد که بنا به دلایلی خیلی از افراد استفاده از آن را ترجیح نمی‌دهند که بزرگ‌ترین دلیل آن می‌تواند نتایج نه چندان دقیق Bing می‌باشد.

با این وجود Bing دارای امکانات جذابی است که می‌تواند آن را در رقابت نگه دارد، هم‌چنین رابط کاربری نسبتا جذاب و تجربه کاربری آسان و بی‌درسر، جزو نکات مثبت این جست و جوگر به حساب می‌آیند.

  • بازدید از Bing

Dogpile

بهترین موتور های جست و جوگر

زمانی Dogpile موتور جست و جوگر محبوب کاربران اینترنت بود، اما امروزه وضعیت متفاوت بوده و Dogpil با وجود کیفیت نسبتا بالا، از محبوبیت چندانی برخوردار نیست.

Dogpile ننتایج جست و جوی شما را بسیار سریع و دقیق به نمایش می‌گذارد و می‌توان آن را جزو سریع‌ترین جست و جوگر‌های حال حاضر دانست، به هر حال بعضی از مشکلات مانند عدم توانایی شخصی‌سازی و از همه مهم‌تر، تبلیغات و اسپانسرینگ آزاردهنده، باعث شده است که Dogpile دیگر آن جست و جوگر محبوب سال‌های گذشته نباشد.

  • بازدید از Dogpile

Yippy

بهترین موتور های جست و جوگر

Yippy یکی دیگر از جست و جوگر‌های جالب می‌باشد که سیستم جذاب جست و جوی آن باعث می‌شود که استفاده از آن بسیار کاربردی به‌نظر برسد.

سیستم جست و جوی Yippy بیشتر بر اساس محتویات سایت عمل می‌کند و به همین دلیل شما می‌توانید خیلی راحت‌تر به نتایج مد‌نظر خود دسترسی داشته باشید، با این وجود مشکلاتی در زمینه تبلیغات باعث شده است که استفاده از این جست و جوگر کمی آزاردهنده باشد.

  • بازدید از Yippy

Google Scholar

Google Scholar

Google Scholar جست و جوگری برپایه جست و جوگر اصلی شرکت گوگل می‌باشد، با این تقاوت که Google Scholar بیشتر برای تحقیقات علمی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این زمینه بسیار دقیق عمل می‌کند.

شما Google Scholar می‌توانید متن‌های مختلفی را دانلود و ذخیر کنید تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت،‌ متن‌ها را در اختیار داشته باشید و آن‌ها را مطالعه کنید. این جست و جوگر برای وب‌گردی‌های معمولی توصیه نمی‌شود، زیرا در این زمینه نتایج چندان دقیقی را دریافت نخواهید کرد.

  • بازدید از Google Scholar

Webopedia

بهترین موتور های جست و جوگر

Webopedia یکی از کاربردی‌ترین جست و جوگر‌ها می‌باشد که تمرکز اصلی آن بر روی اصطلاحات فنی می‌باشد، پس اگر از وب‌گردی لذت می‌برید و بیشتر به یادگیری می‌پردازید، استفاده از این جست و جوگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

البته Webopedia کاملا بدون مشکل نیست و بزرگ‌تریم ایراد آن رابط کاربری نه چندان جالب آن می‌باشد که می‌تواند شما را دلسرد کند، با این حال این جست و جوگر دارای نکات مثبت فراوانی است که باعث می‌شود گاهی اوقات از رابط کاربری آن عبور کنید و به کارایی آن اهمیت دهید.

  • بازدید از Webopedia

‌‌‌

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام
  • معرفی و دانلود بهترین بازی های فکری برای موبایل

Yahoo

Google Scholar

Yahoo را همه‌ی ما می‌شناسیم، Yahoo درواقع یک موتور جست و جوگر پرقدرت و چندکاره هست که در چند سال اخیر تعداد کاربران آن به شدت افت کرده است که این موضوع دارای دلایل مختلفی است.

Yahoo هم‌چنان قادر است نتایج را بسیار دقیق برای شما آماده کند، اما رابط کاربری افتضاح و گیج‌کننده، هم‌چنین تبلیغات بسیار آزاردهنده باعث شده است که کمتر کسی به سراغ این مرورگر برود، پس اگر به رابط کاربری اهمیت نمی‌دهید و به دنبال جست و جو‌های دقیق هستید، Yahoo می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  • بازدید از Yahoo

The Internet Archive

Google Scholar

درواقع The Internet Archive را نمی‌توان به عنوان یک موتور جست و جوگر روزانه در نظر داشت و استفاده از آن بیشتر جنبه سرگرمی داشته و می‌تواند برای خیلی از افراد جالب باشد.

شما با این جست و جوگر می‌توانید فضای ۲۰ سال پیش اینترنت را ببینید، وب‌های قدیمی با استایل‌های منسوخ‌شده که شاید امروزه استفاده از آن‌ها دیوانگی به‌نظر برسد، اما تماشای آن‌ها برای علاقه‌مندان به وب‌گردی و اینترنت قطعا جالب خواهد بود.

  • بازدید از The Internet Archive

‌‌‌‌

سولات رایج:

محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست و جوگر ۲۰۲۱ چیست؟

  • در حال حاضر محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست و جوگر، Google می‌باشد.

کدام موتور‌های جست و جوگر در زمینه سرعت و دقت نتایج عملکرد بهتری دارند؟

  • در مجموع Yahoo-Google-Duck Duck Go-Dogpile را می‌توان جزو بهترین‌ها در این زمینه دانست.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.