تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
کد خبر : 73349

معرفی برترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اول

معرفی برترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اول

معرفی برترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اولبرترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اول در مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) معرفی شدند. این رویداد با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار..

معرفی برترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اول

برترین تیم های چالش های هوش مصنوعی همراه اول در مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) معرفی شدند. این رویداد با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد.

رویداد نهایی ششمین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد. این رویداد در عصر روز گذشته، چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ساختمان ابوریحان دانشگاه امیرکبیر شروع شد و امروز نیز ادامه خواهد داشت.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در این رویداد شرکت و از آن حمایت کرد. اپراتور اول ارتباطی کشورمان در این مسابقات، دو چالش هوش مصنوعی با عنوان «پیش بینی ترافیک اینترنت مصرفی مشترکان همراه اول» و «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» را مطرح کرد.

جزئیات چالش های هوش مصنوعی همراه اول در مهما

چالش های هوش مصنوعی همراه اول با استقبال شرکت کنندگان همراه شد. چالش «پیش بینی ترافیک اینترنت مصرفی مشترکان همراه اول» از یک مرحله آزمایشی و دو مرحله اصلی تشکیل شده بود که ۸۳ تیم متخصص در آن رقابت کردند. تیم‌های شرکت کننده در این چالش از داده‌های گمنام شده برخی کاربران منتخب در روزهای گذشته استفاده کردند تا ترافیک اینترنت مصرفی آنها در آینده را پیش‌بینی کنند.

در این چالش، سه تیم برگزیده بر اساس نتایج پیش بینی اینترنت مصرفی و همین‌طور طبق ارزیابی کمیته فنی به مرحله نهایی رفتند تا در رویداد اختتامیه، فعالیت‌های خود را ارائه کنند.

در چالش «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» هم ۵۲ تیم متخصص به رقابت پرداختند که در نهایت یک تیم توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند. تیم‌های شرکت کننده در این چالش، مدل‌های هوش مصنوعی را طراحی و پیاده‌سازی کردند که بتواند کلمات کلیدی مثل «بسته» و «اینترنت» را در مکالمات بین مشترکان و مرکز تماس پیدا کند.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود و حالا شاهد برگزاری ششمین دوره آن هستیم. در این رویداد، مجموعه‌ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد. رویداد نهایی این دوره از مسابقات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت حضوری در ساختمان ابوریحان دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.