تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
کد خبر : 67213

معرفی بازی های مهیج و پرطرفدار قدیمی اندروید همراه با لینک دانلود

معرفی بازی های مهیج و پرطرفدار قدیمی اندروید همراه با لینک دانلود

به گزارش خبر آنلاین : بازی های اندروید بیشماری در طول گذشت سال ها پس از عرضه سیستم عامل اندروید انتشار یافته اند که به مرور از لحاظ کمی کیفی و گرافیک نیز توسعه داده شده اند. اما در این میان بازی هایی که نسل قبل از آنها استقبال کرده بودند همچنان پرطرفدار بوده و …

به گزارش خبر آنلاین : بازی های اندروید بیشماری در طول گذشت سال ها پس از عرضه سیستم عامل اندروید انتشار یافته اند که به مرور از لحاظ کمی کیفی و گرافیک نیز توسعه داده شده اند. اما در این میان بازی هایی که نسل قبل از آنها استقبال کرده بودند همچنان پرطرفدار بوده و روزانه گیمرهای اندروید زیادی بدنبال آنها هستند.

در عصر حاضر بازی های اندروید در دسته بندی های مختلف موجود می باشند و از مارکت هایی مانند گوگل پلی، بازار، مایکت می توان آنها را نصب و دانلود کرد.

شرکت های بزرگی همانند کونامی به انتشار بازی های فوتبال می پردازد و توانسته با گذشت زمانی اندک محبوبیت و جایگاه خود را ارتقاء دهد. از جمله بازی های محبوب این کمپانی بازی فوتبال ۲۰۱۲ حرفه ای است که برای دانلود و نصب بازی فوتبال ۲۰۱۲ پی اس pes قدیمی رایگان گوشی اندروید و بدون دیتا از میلاد دانلود می توانید استفاده کنید.

نحوه نصب و اجرای گیم pes 2012 اندروید

بازی پی اس ۲۰۱۲ بدلیل قدیمی بودن در اکثر موارد قابلیت نصب و اجرا را در اندروید های ۳.۰ به بالا تا نسخه حداکثر ۵.۰ را دارا می باشد. در برخی موارد نادر نیز امکان پلی کردن را در اندرویدهایی همچون ۱۱ را دارد. برای نصب بازی پی اس باید حافظه کافی را در گوشی خود داشته باشید. در غیر اینصورت ممکن است با خطا مواجه شوید.

توصیه می کنیم برای این که مشکلی در اجرای بازی بوجود نیاید حتماً یک گوشی اندروید پایین را برای این در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که در فرایند نصب و اجرا به هیچ خطایی برخورد نخواهید کرد.

ویژگی های بازی پی اس ۲۰۱۲ کونامی
بازی پی اس ۲۰۱۲ کونامی که هم اکنون کاربران اندروید زیادی روزانه دنبال آن برای گوشی خود هستند دارای ویژگی هایی است که افرادی که از آن سال های قبل خاطره داشتند را بار دیگر یادآوری و زنده می کند.

شاید دوست داشته باشید تیم ملی ایران را با بازیکنان آن زمان دوباره در زمین بازی تجربه کنید. در این بازی در هنگام انتخاب حالت های بازی می توان آسیا و سپس کشور ایران را برای انجام این کار انتخاب نمود. به همراه آن می توان تیمی را در قاره های مختلف از جمله آسیا و اروپا به زمین آورد.

حالت های زمین بازی به شکل انعطاف پذیری قابل انتخاب است و این امکان فراهم شده است که در دو نوع شب یا روز و سه حالت فصلی آفتابی، بارانی و برفی با تیم حریف بازی کرد.

برای گیمرهای حرفه ای تنظیماتی در بازی موجود است که با آن می توانند چینش تیم را بر اساس قواعد تعریف شده در بازی فوتبال تعیین نمایند و استراتژی خود را برای پیروزی در تقابل با تیم حریف بکار ببرند.

یک بخش مهم شامل درجه سختی بازی در سه مدل آسان، متوسط و سخت می باشد که قبل از شروع قابل تغییر دادن است.

بازی پی اس ۲۰۱۲ علاوه بر موارد ذکر شده تنظیمات بسیار بیشتری را دارا هست که با توجه به نیاز گیمر می تواند تغییر پیدا کند.

وجود تیم های مختلف کشورهای دنیا و همچنین امکان انتخاب رنگ لباس بازیکنان هر تیم را به آسانی و مطابق میل و سلیقه می توان در بازی pes 2012 انجام داد. هر تیم ملی کشورها معمولاً دارای دو رنگ لباس هستند در بازی فوتبال ۲۰۱۲ که برای سفارشی سازی و شناسایی بازیکنان تیم خود و حریف درج شده اند.

معرفی بازی موتوری ۲ اندروید

از بازی های قدیمی می باشد که طراحی شده بر اساس سبک موتور سواری های زمان دیرین ایرانی می باشد. بایستی در این بازی موتوری تلاش کنید ماموریت های خود را به پایان برسانید و با انجام حرکات موتوری سکه بدست بیاورید. نکته مهم تر این که باید تعادل را در بازی حفظ کرده تا با ماشین های دیگر تصادف نکنید.

معرفی بازی های مهیج و پرطرفدار قدیمی اندروید همراه با لینک دانلود

ماموریت ها مختلف می باشند و می توانید در هنگام راندن موتور مسافر سوار کرده به مقصد رسانید و پول بیشتری بدست بیاورید. امکان خرید کردن لباس و موتور با سکه های جمع آوری شده فراهم است.

جالبت ترین بخش خرید بازی این هست که امکان خرید موتور اقساطی و نیز تغییر مدل مو و سیبل می باشد. همچنین قادر می باشید کفش و شلوار نیز خریداری نمایید.

در هر مرحله شخصیت های داستانی خاصی وجود دارد که می توانید با آنها به مسابقه بپردازید. علاوه بر این در شهرهای مختلف ایران ماموریت های مختلف را تکمیل کنید.

برای دانلود و نصب بازی موتوری ۲ ایرانی از اینجا که موتوری ۲ نیز اختصاراً از آن یاد می شود اقدام نمایید.

بررسی بازی مهیج هی تاکسی اندروید
اگر علاقمند به مسافرکشی هستید بازی هی تاکسی یک گیم پلی هیجان انگیز را رقم خواهد زد. در این بازی باید مسافر کشی کنید تا از این طریق کسب درآمد نمایید. در طول بازی پس از بدست آوردن سکه لازم می توانید ماشین های گران تری بخرید.

معرفی بازی های مهیج و پرطرفدار قدیمی اندروید همراه با لینک دانلود

بازی انعطاف بیشتری دارد و می توانید در جزئیان ماشین خود تغییرات ایجاد کنید. مثل تغییر لاستیک، اسپرت کردن و تغییر ماشین که هر کدام از ارتقاء قطعات بر سرعت و کیفیت رانندگی تاثیر گذار خواهد بود. جهت نصب و دانلود بازی هی تاکسی قدیمی اندروید هم اکنون می توانید اقدام نمایید.

نکته جالب توجه بازی هی تاکسی امکان تغییر آهنگ ضبط داخل ماشین بازی هست که می توان بطور دلخواه هر آهنگی را روی آن گذاشت و تجربه ای لذت بخش از ماشین سواری را لمس نمود.

وجود شخصیت های مختلف راننده بازی که هر یک از آنها خصوصیات مربوطه به خود را دارند جذابیت این بازی را بیشتر کرده است. همچنین اخلاق و رفتار مسافران نیز با یکدیگر تفاوت دارد. برخی از آن ها پول بالاتری می پردازند و برخی کمتر و تمام تلاش خود را باید بکار گیرید تا مسافرها از شما راضی باشند تا پول بیشتری کسب نمایید.

اگر خلاف قوانین رانندگی مثل خلاف جهت مسیر در حرکت باشید، از چراغ قرمز عبور کنید جریمه می شوید و از سکه ها کاسته خواهد شد. پس خیلی باید دقت به خرج دهید.

در نظر داشته باشید هی تاکسی دارای ۳ حالت متفاوت گیم پلی هست. یکی از آنها رایگان و معمولی می باشد و دو نوع دیگر آن پلیسی و فوتبالی است و برای دسترسی به این دو نوع مختلف بازی نیاز به پرداخت هزینه ناچیزی هست.

کد خبر ۱۶۰۰۵۷۱

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.